KMN Kind & Co
Review over KMN Kind & Co van een medewerker

Fijn bedrijf

9 mei 2018
Fijn bedrijf om te werken, Ligt eraan per locatie.
28 juni 2020
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) - Zeist
Hardwerken Druk opvoeren Geen omkijk bij ziekte Veel alleen werken met te veel kinderen Laten cursussen niet zelf herhalen moet je op eigen kosten doen Lieve kinderen en ouders die naar je omkijken en willen helpen waarbij kan
Pluspunten
Lieve kinderen en ouders
Minpunten
Geen overuren schijven, geen cursussen, geen medeleven naar ziekte, alleen op de groep met te veel kinderen en duidelijke baas en medewerker.
4 januari 2020
Pedagogisch medewerker BSO (voormalige medewerker) - Zeist
Ik weet niet hoe het op andere locaties is maar de plekken waar ik werkte was ik te spreken over het contact met collega's. Het nadeel is wel dat er vanuit wet- en regelgeving aardig wat te stellen is rondom werken met kinderen, dat is ook logisch maar voor mij persoonlijk vond ik het soms jammer om zoveel met de regels bezig te zijn, dat is tijd die ik niet met kinderen bezig was.
22 november 2018
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) - Gouda
Kind en Co is een grote organisatie die de prioriteit legt bij het presenteren van hun kwaliteiten op papier maar het gevolg is dat het bijhouden van die hele papierwinkel ten koste gaat van de aandacht voor het kind. Door de enorme grootte van de organisatie en de verschillende geledingen, wordt er veel teveel langs elkaar heen gecommuniceerd en gaat er veel mis. Ik heb er bijna 2 jaar gewerkt maar nog nooit de manager op de werkvloer gezien, terwijl de kinderen er waren. Ik heb heel veel in privétijd aan werkzaamheden voor de groep gedaan, maar mocht nergens tijd compenseren. Sterker nog; toen mijn vriend voor een opname naar het ziekenhuis moest, werd deze tijd gewoon van mijn verlof afgeschreven. Het is voornamelijk geven bij Kind en Co en verwacht daar niets voor terug .