Logo van KMN Kind & Co
KMN Kind & Co
Bekijk alle reviews over KMN Kind & Co

KMN Kind & Co

Review over KMN Kind & Co van een medewerker

Op zich was het werk toen ik begon erg leuk en was er veel mogelijk. maar toen het bedrijf werd overgenomen door KMN werd het te groot. en werd het personeel ipv een mens een nr. Er werd niet meer naar de input van de werkvloer geluisterd. Ook zijn er natuurlijk goede dingen gebeurd ik heb mijn opleiding daar gedaan en een deel hiervan is door hun betaald, ook hebben ze aardig wat tijd in mij gestoken in mijn begeleiding hiervan dit was wel veel in de begin fase van KMN. Wel vond ik het werk met kinderen erg leuk. Helaas had ik het idee dat het bedrijf dat niet vond en kwamen de kinderen op de 2e plaats

Pluspunten

veel plezier gehad van en met de kinderen

Minpunten

We kregen meer administratief werk minder aandacht voor kinderen

Bekijk alle reviews over 12

Hardwerken weinig waardering

Hardwerken Druk opvoeren Geen omkijk bij ziekte Veel alleen werken met te veel kinderen Laten cursussen niet zelf herhalen moet je op eigen kosten doen Lieve kinderen en ouders die naar je omkijken en willen helpen waarbij kan

Pluspunten

Lieve kinderen en ouders

Minpunten

Geen overuren schijven, geen cursussen, geen medeleven naar ziekte, alleen op de groep met te veel kinderen en duidelijke baas en medewerker.

Goed bedrijf om te werken

Ik weet niet hoe het op andere locaties is maar de plekken waar ik werkte was ik te spreken over het contact met collega's. Het nadeel is wel dat er vanuit wet- en regelgeving aardig wat te stellen is rondom werken met kinderen, dat is ook logisch maar voor mij persoonlijk vond ik het soms jammer om zoveel met de regels bezig te zijn, dat is tijd die ik niet met kinderen bezig was.

Mogelijkheden te over door de vele vestegingen.

Doordat het bedrijf zo groot is zijn er veel ontplooings mogelijkheden. ik heb op verschillende vestigingen gewerkt waardoor ik erg veel ervaring heb opgedaan. ondanks dat het een bedrijf is werkt het op iedere locatie toch weer anders.

Pluspunten

grote colegialietijd

Minpunten

dezelfde zaken vaak met andere opnieuw moeten bespreken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KMN Kind & Co. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,3

• KMN Kind & Co
  • bedrijf is erg met de de crisis en geld bezig en niet meer met personeel en clienten