Klein & Co

Klein & Co Reviews

Heel fijn bedrijf om voor te werken .

Ik heb het al een aantal jaren erg naar mijn zin. Gezellige collega's , goede sfeer en je hebt fijn contact met iedereen. Zowel van de andere vestigingen als kantoor. Het leuke van Klein & Co vind ik dat je ook mag meedenken en veel werk zelfstandig kunt uitvoeren.

Pluspunten

leuk

Na een leuk gesprek mocht ik meelopen en kiezen op welke groep ik zou willen werken. Er wordt goed gekeken of er een klik is op de groep met de collega's. Krijg meteen vaste uren en een vaste groep.

Pluspunten

mag mee eten wat er op de groep is

Minpunten

kleine groepen

Goede sfeer

Erg leuke en fijne sfeer heerst er op de groepen. De meiden zijn goed geschoold en weten waar ze het over hebben, dit is af te leiden aan hoe er met de kinderen wordt omgegaan en gecommuniceerd. De vestigingsmanagers zijn dagelijks op de werkvloer te vinden, waar ouders en collega's hun vragen bij kwijt kunnen. Daarnaast zijn de terugkomende borrels en uitjes van Klein & Co zijn erg gewild.

Een fijne werkplek met hele fijne collega's

Geen dag bij Klein en Co is hetzelfde. Daarnaast wordt er gewerkt vanuit een goed pedagogisch beleid en vorm je een echt team met je collega's.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Klein & Co. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.0

Reviews over Klein & Co gesorteerd op locatie