Kiwa
Interessante projecten, inhoudelijk werk. Het werk betreft het inhoudelijk toetsen van producten m.b.t. drinkwatersystemen aan de wetgeving. Dan een certificaat opstellen.
De classificatie van varkens gebeurd in de slachterij. We werken in verschillende ploegen waardoor je overdag wat meer tijd privé tijd hebt. Het is een afwisselende baan met dagelijks andere collega's om je heen. Verder word er goed rekening gehouden met de privé situatie en evt afspraken buiten het werk om.
Pluspunten
Ploegen
Minpunten
De vroegen of laten tijden kunnen wel eens opbreken
Mijn werkzaamheden bestaan uit: - accountmanagement m.b.t. (inter-)nationale klanten m.b.t. gas distributie materialen. - de klanten informeren over de geldende keuringseisen. - uitwerken van testplannen en offertes o.b.v. de keuringseisen voor deze klanten. - coördineren van testproject - uitwerken certificatiedossier, contract en certificaten. - opstellen en aanpassen van keuringseisen. .
Pluspunten
Diverse interne en externe contacten, diversiteit werkzaamheden
Minpunten
altijd met plezier gewerkt leuke mensen en veel geleerd was heel leuk om bij dit bedrijf te werken en ook mijn cursusen gehad van preventiemedewerker en bedrijfs hulp verlening
Bekijk meer reviews over Kiwa