Kiko milano

12: Kiko milano reviews van werknemers

12 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 17 reviews

Redelijk goed bedrijf

Over het algemeen een goed bedrijf. De afgelopen tijd hebben ze gewerkt aan hun trainingsmogelijkheden.

Pluspunten

Trainingen, korting, lunch vergoeding

Minpunten

Zeer hoge werkdruk, lange werktijden, gebrek aan personeel

Nadat de assistant manager kwam is de hele winkel uit elkaar gevallen

Voordat die "assistant" manager kwam was alles goed, heek goed team en toen kregen we de assistant manager en toen is alles uit elkaar gevallen, als je geen favorietje van haar was werdt je behandelt als een hond, als de kassa niet klopte wouw zij dat we ons eigen geld er in deden wat niet mag, ze deden kletsen en niet wat ze moesten doen als managers. Ook probeerde ze de werknemers tegen elkaar op te zetten, door hun is bijna iedereen behalve de assistant manager weg

Super toffe werkgever

Leuke afwisselende baan met vele uitdagingen als je van uitdagingen houdt. Een open-minded bedrijf waar voor elk probleempje een oplossing is. Directe contact met ceo, en fijne communicatie!!!

Pluspunten

Goede trainingen vanuit HQ. Leerzaam, en over het algemeen een fijn bedrijf om voor te werken.

Minpunten

Geen!!

Gezellige Werkomgeving

super bedrijf, leuk collega's en management team. Iedereen is WELKOM bij ons

Leuke productieve werkomgeving

Fijne werkomgeving met een leuk team. Het is altijd lekker druk in de winkel waardoor de tijd ook snel gaat. Altijd tips om beter te worden in je werk.

Gezellige werkomgeving, leuke producten, veel om te leren

Ik werk in een geweldig team, goed loon, genoeg uren, fijne werksfeer.

Pluspunten

Maaltijdvergoeding, reiskosten, goed loon, genoeg uren, leuk team

Heel leerzaam/ doorgroeiemoglijkheden /ontwikkeling

Stevig in je schoenen staan als manager! Heel leerzaam en goed voor de ontwikkeling zowel zakelijk als persoonlijk. Leuke sfeer altijd gezellig in de winkel en geen enkele dag is hetzelfde !

Aanrader

Fijne gezellige team, persoonlijke ontwikkeling en doorgroei mogelijkheden.

Onwijs gezellig werkomgeving

Top bedrijf! Onwijs naar mijn zin! Leuke collega’s en kan mijn passie goed kwijt in het bedrijf! Ik leer elke dag nog bij en dat houdt mij bezig!

Super bedrijf met mooie doorgroeimogelijkheden

Kiko Milano is een mooi bedrijf om voor te werken. Ik werk er al 4jaar en voel mij nog steeds gewaardeerd vanaf het begin dat ik ben begonnen. Kiko Milano biedt mooie doorgroeimogelijkheden. Fijne werksfeer en positiviteit

Verschrikkkelijk

naast dat je word ingeroosterd zonder dat het met je word overlegd. Zetten ze zoveel druk op je. Ook al heb je school maakt het niet uit je MOET werken!! Over het algemeen raad ik het je niet aan om daar te werken als je van je persoonlijke rust houd.

Toegankelijk, attent en gedurfd

Kiko Milano heeft aandacht voor de klant, team en resultaten.Er zijn interne trainingen over klantenservice, productenkennis skin en face, management training,...Salaris is volgens CAO retail nonfood.Vele mogelijkheden tot doorgroeien van Sales assistant naar Assistent Storemanager en Store Manager.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kiko milano. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Kiko milano met

Meer informatie over Kiko milano in populaire locaties

• Kiko milano