KIDS PROFI PORTRAIT

6: KIDS PROFI PORTRAIT reviews van werknemers

leuk maar zwaar werk met kids

Het is erg leuk werk om te doen omdat je door heel Nederland staat en daardoor dus veel plekken en veel verschillende mensen ziet. Het is wel erg zwaar werk aangezien je de eerste dag al om 8 uur op locatie moet staan ook al moet je 2 a 3 uur reizen. Dan moet je nog de studio opbouwen en dan nog de hele dag klanten werven en klanten inschrijven, kinderen fotograferen en entertainen tegelijk , klanten afhandeling( kijken of alle gegevens kloppen), betaling, afhaal bewijs uitleggen en meegeven. dan om 6 uur naar huis (eventueel in een hotel of b&b ) dan ben je rond half 8 /8 uur thuis en dan nog de foto's uitzoeken en sorteren. aan het einde van de week doe je dan je administratie van wat je zelf bent kwijt geweest aan spullen voor het bedrijf. ( geen lunch vergoeding ) 1 uur per dag pauze 4 dagen per week woe t/m zat. dan op maandag de foto's en de klantenkaarten op usb aangetekend versturen . ( het is eigenlijk je eigen bedrijfje runnen alleen het afdrukken en de verkoop hoef je niet te doen. tenzij ze het vragen of je de verkoop wilt doen i.v.b.m zieke of drukte.) Ik heb er wel echt met heel veel plezier gewerkt. alleen als je zelf kinderen neemt en een baan met kinderen hebt dan is het erg zwaar werk omdat het wel erg vermoeiend is en je moet vroeg weg en bent erg laat thuis. of je moet overnachten in een hotel of B&B. Nooit een vast contract gehad. steeds een paar maanden er uit en dan weer aangenomen. ( tussendoor nog een failliciment meegemaakt) maar ze hebben daarna weer een doorstart gemaakt en ben een paar maanden daarna weer begonnen maar helaas -

Pluspunten

bonus regeling per 50 klanten per week

Minpunten

lange dagen, reiden tijdens de spids. geen vast contract en de administratie niet op orde op kantoor

Hard werken, weinig verdienen

Er werd altijd meer van je verwacht. Na je werkdag werd je opgebeld waarom je niet meer binnen had gehaald. Je was nooit goed genoeg en je werd regelmatig verwacht dingen in je prive tijd te doen. Voor als je tijdelijk geen werk hebt leuk om even te doen en toch geld te verdienen, maar langdurig zeker niet haalbaar.

Pluspunten

leuke andere fotografen

Minpunten

werd altijd meer van je verwacht

zelfstandige baan

Je gaat zelfstandig op weg. En verkoopt op locatie babyfoto's.Wel lange dagen van morgens 6 uur tot avonds 10 uur

Pluspunten

wel vergoeding voor eten

Minpunten

lange werkdagen

Sfeer niet goed

De afdelingen waren behandelde elkaar meer als concurrenten, slecht betaald, werkdruk lag erg hoog o.a. doordat het slecht liep met het bedrijf. Leiding was meer persoonlijk dan zakelijk.

Fotograferen/verkopen door heel Nederland

Als je het leuk vind op door heel Nederland te werken en het leuk vind om met kinderen te werken, dan is dit een leuke baan. Je moet goed zelfstandig kunnen werken. Ook fysiek is het zwaar. Je moet met zware kisten en materialen sjouwen (boven de norm van de arbeidswet). Verder heb je weinig met collega's van doen omdat je meest van tijd alleen op een locatie werkzaam bent. Het is een bedrijf dat(opbouwende) kritiek niet op prijs stelt. Je hebt geen mogelijkheden om je verder te ontwikkelen, omdat je je werkzaamheden uitvoert in een vastgelegd concept.

Pluspunten

Je werkt met trotse ouders en grootouders

Minpunten

Korte arbeidscontracten

Leuk om kinderen te fotograferen

Je staat buiten de klanten om hele dagen alleen in je studio. Je hoort leuke reacties maar ook veel negatieve reacties van klanten over dat er niks digitaal gaat. Het op-afbouwen van je studio is een zwaar werkje. Met je collega's heb je eigenlijk nooit contact heel af en toe komt onverwacht de teamleider langs. Het moeilijkere deel van het werk is een gemiddelde aantal klanten te halen per week. Het gemiddelde blijft hetzelfde ongeacht je 2 of 5 dagen op een locatie staat. Het leukste is van dit werk is dat je met kinderen kan werken en lekker gek kan doen om ze aan het lachen te krijgen.

Pluspunten

Veel voldoening uit het werken met kinderen.

Minpunten

Loon hangt af van aantal klanten. Veel avond werk.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KIDS PROFI PORTRAIT. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk KIDS PROFI PORTRAIT met

Reviews over KIDS PROFI PORTRAIT per locatie