Keuken Kampioen

Werken bij Keuken Kampioen: 14 Keuken Kampioen Reviews

Productieve sfeer met genoeg doorgroeimogelijkheden

Een goede werksfeer, fijne collega’s en goed geregelde arbeidsvoorwaarden. Proactief, productief en omzet bewust werken wordt hier gezien. Met deze eigenschappen zijn er genoeg doorgroeimogelijkheden binnen de DMG.

Productieve maar zeker ook een familiare werksfeer

Na een slordige start zeer zeker op de goede plek terecht gekomen. Dit bedrijf is zeer plat waardoor je makkelijk met andere collega's (management) in contact komt. Verder biedt dit bedrijf je hele mooie doorgroeimogelijkheden waarbij je alle kansen krijgt om je zelf te ontwikkelen. Door de familiare werksfeer op de vloer voel je je meer dan welkom, waardoor je het werk met alle plezier doet, en dit dus ook makkelijker verloopt. Niemand is te beroerd om je te helpen mocht je met vragen zitten. Kortom een echte aanrader.

Pluspunten

Zeer familiare bedrijf waardoor je elke dag met plezier na je werk gaat.

Minpunten

Salaris

Productieve en gezellige werkomgeving

Een mooi bedrijf waarin goed word samengewerkt. Ik kwam nieuw in deze branche binnen en werd vanaf dag 1 goed begeleid door mijn collega's zodat we samen mooie resultaten kunnen behalen.

Keukenkampioen

Leuk bedrijf, super aardige collega's. Behulpzaam.

Commerciële gezellige werkomgeving

Een mooi en gezond familie bedrijf dat volledig is gericht op de verkoop van keukens, waar goede arbeidsvoorwaarden tegenover staan.

11 oktober 2019
Bedankt voor je review! Wij horen graag wat we kunnen doen om van 4 naar 5 sterren te gaan :)

Super gezellige werkomgeving

Al 12,5 jaar werk ik met super veel plezier bij KeukenKampioen, in een geweldig gezellig team. Hiervoor heb ik 24 jaar bij de post gewerkt, tot op de dag van vandaag nog geen seconde spijt gehad van de overstap. Het leuke aan mijn werk is, de afwisseling van omgaan met klanten een gezellige sfeer brengen in de showroom en een stukje administratie Kan iedereen aanraden om bij dit mooie bedrijf te komen werken. Het is een groot bedrijf maar toch heel menselijk, je bent zeker geen nummer.

24 juli 2019
Bedankt voor je leuke review! Fijn om te horen dat je op de goede plek zit.

Gezellige werkomgeving

Sinds 3 jaar vervul ik de functie van gastvrouw. Een zelfstandige functie waarbij vooral het contact met de klant centraal staat. keuken Kampioen houdt zicc( in mijn situatie) aan gemaakte afspraken en dit werkt heel fijn. Ondanks dat het een groot bedrijf is, is er aandacht voor de “mens”

Pluspunten

Gratis lunches

Minpunten

Openingstijden in het weekend (tot 19.00)

Ontzettend gezellige werksfeer en scala aan doorgroeimogelijkheden

Nu iets meer dan een jaar in dienst en zo ontzettend blij dat ik deze overstap heb gemaakt. Wanneer je zelf wilt, kan je ontzettend veel kanten op in dit bedrijf.

Pluspunten

veel vrijheid

Werkzaam in een topteam, en super leuke collega’s

Ik ben al 19 jaar werkzaam bij de keukenkampioen, elke dag ga ik fluitend naar mijn werk, elke dag brengt je weer wat nieuws. Het is een zeer wisselende baan , s morgens om 10 uur beginnen maar we zijn altijd om half 10 binnen. De dag begint nl met een lekkere kop koffie met collega s en de dag doornemen. Je wordt intern opgeleid tot volwaardige keukenverkoper zodat je zelfstandig kan werken, en dan hele mooie keukens ontwerpen en verkopen. Wat is er nou mooier dat je werk een hobby wordt , want keukens verkopen voelt niet als werk ,het wordt vanzelf je passie.

Pluspunten

We beginnen pas om 10 uur

Minpunten

Kan ik zo niet bedenken

19 juli 2019
Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat het je passie is geworden :).

Echt familiebedrijf

Het familiegevoel is overal aanwezig men wilt niet alleen met maar ook voor elkaar werken. Bij ons is het gras echt groener.

super gezellige werkomgeving

Fantastische werksfeer. Enorm leuk team. Super bonus regeling. Goede doorgroei mogelijkheden. Belangrijke interne opleidingen.

Pluspunten

Elke 2 maanden grandioze Kick-offs met het hele bedrijf aan evenementen deelnemen

verkoop adviseur

leuke verkoop functie alleen 70 a 80 uur werken is wel veel.

16 juli 2019
Bedankt voor je review, jammer om te horen dat je voor je gevoel zoveel hebt moeten werken tijdens je periode bij ons. Het klopt dat je werkdagen wel eens uit kunnen lopen wanneer je met klanten aan tafel zit om een keuken tot in de puntjes uit te werken. 80 uur vind ik wel wat aan de hoge kant ;).

Mooi bedrijf, prima werksfeer en kansen!

Geen beter leerschool, dan hier! Ik beveel iedere junior aan om hier te starten!

Pluspunten

Goede leerschool

Minpunten

Lange werkdagen

16 juli 2019
Bedankt voor de goede review! Een klant goed helpen kost inderdaad veel tijd, dat kan een nadeel zijn.

Werkervaring Keuken Kampioen

Goedemorgen! Weer een nieuwe dag om te starten op het filiaal. S'ochtends staat het koffie al klaar, en collega's met een vrolijk glimlach die op je wachten. Een perfecte sfeer in het filiaal iedereen kan met elkaar opschieten en leren van elkaar. Ieder ochtend wordt er besproken wat ons doel is voor het komende week. Spanning staat erop of je het target gaat halen of niet. Collega's helpen elkaar als je er niks van snapt of je dag niet hebt. Leukste van het vak is dat ik met iedereen commercieel bent het maakt niet uit of dat ze voor twee schroefjes komen of voor een keuken van een paar ruggen. Ook staat er veel steun achter je van het directie, je hebt een hele grote kans om door te groeien in het bedrijf. Je wordt opgeleid als een top adviseur. Daarnaast maak je kennis met verschillende organisatie's van het bedrijf. Zoals ; orderbesteller, magazijn medewerker, transport team, montage van keukens alles wat er bij hoort!

Pluspunten

Vrijheid, sfeer op het werkvloer, goed zijn met de klanten

Minpunten

regio manager die achter je aanrent om alles tip en top voorelkaar te krijgen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Keuken Kampioen. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.6

• Keuken Kampioen