Kessler Stichting
Review over Kessler Stichting van een medewerker

8 juni 2020
Binnen team Zamenhof voel ik me thuis. Waardering vanuit management is matig. Zelfsturend team blijkt vaak niet makkelijk te zijn. Naast eigen functoe zijn er tal van nevenactiviteiten doe ook op je bord komen. Salaris/werk verhouding is matig.
6 december 2018
Trajectondersteuner (huidige medewerker) - Den Haag
Recent ben ik begonnen bij de Kesslerstichting als traject-ondersteuner/begeleider bij mensen met verschillende problematiek. Ik heb ervaring bij andere organisaties binnen hetzelfde werkveld en ik merk dat de kwaliteit bij de Kesslerstichting hoog in het vaandel staat. Als nieuwe medewerker heb ik mij ontzettend welkom gevoeld en de werksfeer is heel prettig. Ik ben dankbaar dat ik bij de Kesslerstichting terecht ben gekomen. De werkbegeleiding is erg goed. Als nieuwe medewerker komen er veel zaken op je af, en de werkdruk wordt geleidelijk opgebouwd waardoor ik (zonder stress) en met veel werkplezier naar mijn werk ga. Bij de Kesslerstichting is er sprake van een zelfsturend team, dit biedt veel vrijheid om je werk als professional goed uit te voeren, zonder al te veel bureaucratie wat je vaak ziet in de zorg. Daarnaast kan je bij iedereen goed terecht voor vragen, zodat je snel je werkzaamheden kunt hervatten. Binnen de huidige bedrijfscultuur heb ik heel sterk het gevoel dat ik mezelf kan zijn als persoon, maar ook als professional. Dit zorgt ervoor dat ik mij goed kan excelleren als professional. Het team bestaat uit een samenstelling van professionals met veel ervaring maar ook mensen met minder ervaring. Waar de focus ligt op leren van en met elkaar. De methode die gebruikt wordt is samengesteld vanuit de Kesslerstichting. Dit is uitgegeven in een boekje; het competentiegericht werken. De kern van de begeleiding is om mensen die in de problemen zijn geraakt ook echt te helpen door het aanleren van vaardigheden, zodat zij op een duurzame manier hun eigen weg - meer...
Pluspunten
Fijne werksfeer
13 augustus 2020
Verzorgende IG (voormalige medewerker) - Den Haag
Heb een leuke tijd gehad. Hoop daar nog eens te kunnen werken
Pluspunten
Geen dag is het zelfde
Minpunten
Veel verantwoordelijkheden
28 januari 2020
woonbegeleider (voormalige medewerker) - Den Haag
Ik heb hier jaren geleden gewerkt. Nog voor de verbouwing van het (moederhuis) op de la reyweg.
  1. Afdeling Zamenhof top, zelfsturend team, werkgever, doorgroei mogelijkheden minder.