Logo van Kadaster

Reviews voor Administratief Medewerker (m/v) bij Kadaster

4,1

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 30 reviews

Productieve en gezellige werkomgeving

Ik werkte als uitzendkracht bij het controle team van het Kadaster in Arnhem. Ik kan alleen mijn ervaring delen omtrent mijn afdeling. Gezellig, informeel, coöperatief, eigen verantwoordelijkheid, secuur en accuraat.

Goede werkgever

Kadaster is een fijn werkgever om voor te werken. Een gezellige team, leuke, betrokken en behulpzame collega's. Ik heb met veel plezier daar gewerkt.

ICT/Administratief medewerker

Kadaster begon met een groot maar een kort project. Alle medewerkers kregen een nieuw toestel en dit moest op een vlotte en op een secure manier gaan. Hiervoor kreeg ik samen met de collega de kans om dit aan te pakken.

Conventioneel werken op de achtergrond

kadaster mag op het eerste gezicht een stoffig imago hebben, de ontwikkelingsmogelijkheden zijn er. Als je van regeltjes volgen houdt en goed belangen van partijen kan vertegenwoordigen, is dit zeker een interessante werkgever. Interessant gegeven is dat iedere collega die ik daar sprak graag met innovatie bezig is. Bijvoorbeeld het ontwikkelen van digitale instrumenten die overheden, bedrijven en burgers kunnen helpen informatie over percelen en eigenaren te herleiden. Gezellige collega's en leuke kerstfeestjes.

Kadaster is een hele leuke bedrijf om te werken.

Bij het Kadaster heb ik een hele fijne tijd gehad. Ik had hele leuke, spontane en lieve collega's. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad.

Top bedrijf!

Het Kadaster is hele leuke bedrijf je leert veel daar en zeker leuke collega's :) Je hebt daar met veel verschillende functies te maken en je leert veel van. Het Kadaster is dan ook een mensgerichte organisatie die ambities de ruimte geeft. Zij bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een goed salaris, ruime ontwikkelingsmogelijkheden en een juiste balans tussen werk en privéleven.

Pluspunten

Flexibiliteit

Minpunten

n.v.t.
  • Kadaster
  • Administratief Medewerker (m/v)