Kadaster
Steady flowHeilige huisjesFijne werksfeer, prima collegaeGoede positieve werkgever
Geweldig en een heerlijke sfeer waarin ik mijzelf kon ontwikkelen.
Ik werkte als uitzendkracht bij het controle team van het Kadaster in Arnhem. Ik kan alleen mijn ervaring delen omtrent mijn afdeling. Gezellig, informeel, coöperatief, eigen verantwoordelijkheid, secuur en accuraat.
Super bedrijf om Te werken. Super goeie collega,s.
Slecht management. Vreselijk ouderwetse hiërarchie. Bij geen werk hele dagen spelletjes spelen op je mobiel, je mag niet naar huis. Moest tenminste 40 uur per week werken, contract max 32 uur
Pluspunten
Ieder uur 5 minuten achter de pc weg
Minpunten
Te veel om te benoemen
Kadaster is een fijn werkgever om voor te werken. Een gezellige team, leuke, betrokken en behulpzame collega's. Ik heb met veel plezier daar gewerkt.
Een goede werkgever, goede managers en leuke collega's. Technologisch gedreven om het werk steeds efficiënter en accurater te kunnen uitvoeren.
Pluspunten
Buiten werken met mooi weer!
Minpunten
Buiten werken met slecht weer!
je krijgt eerst een goede opleiding voor je aan het werk gaat bij het Kadaster
Ik werk sinds 2002 bij het Kadaster in diverse functies. De organisatie is goed in staat om met de veranderingen in de buitenwereld en de digitalisering mee te gaan. De medewerkers zijn zeer loyaal. Er is een grote politieke invloed op onze manier van werken.
Pluspunten
collega's staan altijd voor je klaar
Minpunten
Een goede relatie met je manager is belangrijk
veel variatie. Veel vrijheid om je dag zelf in te vullen
Kadaster begon met een groot maar een kort project. Alle medewerkers kregen een nieuw toestel en dit moest op een vlotte en op een secure manier gaan. Hiervoor kreeg ik samen met de collega de kans om dit aan te pakken.
Er hangt een relaxte, gezellige sfeer. Maar er wordt ook hard gewerkt.
Pluspunten
gezelligheid
Minpunten
eentonig werk
kadaster mag op het eerste gezicht een stoffig imago hebben, de ontwikkelingsmogelijkheden zijn er. Als je van regeltjes volgen houdt en goed belangen van partijen kan vertegenwoordigen, is dit zeker een interessante werkgever. Interessant gegeven is dat iedere collega die ik daar sprak graag met innovatie bezig is. Bijvoorbeeld het ontwikkelen van digitale instrumenten die overheden, bedrijven en burgers kunnen helpen informatie over percelen en eigenaren te herleiden. Gezellige collega's en leuke kerstfeestjes.
Ik heb hier alleen maar positieve verhalen over gehoord. Geen op en aanmerkingen.
Bij het Kadaster heb ik een hele fijne tijd gehad. Ik had hele leuke, spontane en lieve collega's. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad.
Het Kadaster is hele leuke bedrijf je leert veel daar en zeker leuke collega's :) Je hebt daar met veel verschillende functies te maken en je leert veel van. Het Kadaster is dan ook een mensgerichte organisatie die ambities de ruimte geeft. Zij bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een goed salaris, ruime ontwikkelingsmogelijkheden en een juiste balans tussen werk en privéleven.
Pluspunten
Flexibiliteit
Minpunten
n.v.t.
Great workplace to work. Verder geen opmerkingen over het Kadaster. Goede koffie!
Pluspunten
Great workplace
Minpunten
Een redelijke werkplek voor een kort project. Leuke collega's, leuke leidinggevende. Helaas elke dag hetzelfde. Wel geleerd hypotheekaktes te controleren en aan te passen.
De sfeer bij het Kadaster is informeel. De 5 managers waar ik voor gewerkt heb hebben niet alleen hart voor de zaak maar ook voor hun personeel. Regelmatig was er tijd voor een dolletje. Met zijn allen werd daarnaast hard gewerkt om onze doelen te behalen. De dagen op het werk waren nooit hetzelfde. Van structurele zaken tot adhoc/ spoed zaken kwamen voorbij.
Beantwoorden emails Producten maken en versturen naar klanten Inboeken van de aanvragen Klanten telefonish van dienst zijn Moeilijkste is het nazoeken van door klanten gevraagde informatie, maar dit is tevens het meest boeiende. Leukste zijn de contacten met de klanten en hen naar tevredenheid van dienst te zijn
Pluspunten
Fijne collega's, afwisselend werk
Minpunten
Binnen het Kadaster hadden wer veel vrijheid. Ik deed mijn werk goed en ik kreeg de ruimte om mezelf breder te ontwikkelen. Dat was erg fijn.
Pluspunten
Collega's