Kadaster

30: Kadaster reviews van werknemers

30 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 31 reviews

Plezierige werkomgeving en collegae

Steady flowHeilige huisjesFijne werksfeer, prima collegaeGoede positieve werkgever

Verschrikkelijk

Gesolliciteerd op een leerling functie. In de vacature stond dat je voor deze functie geen ervaring nodig had voor de opleiding. Dit had ik overigens wel door mijn werkervaring. Alsnog werd ik niet uitgenodigd voor een gesprek omdat ik niet voldeed aan nogal wat punten waarvan in de vacature stond dat je hier niet op werd afgerekend. Ik werd o.a afgerekend omdat ik wellicht niet in het team zou passen (samenstelling van het team). Wat een rare reden om iemand niet uit te nodigen zonder diegene gezien en gesproken te hebben. Echt te absurd voor woorden.

Heerlijke sfeer

Geweldig en een heerlijke sfeer waarin ik mijzelf kon ontwikkelen.

Productieve en gezellige werkomgeving

Ik werkte als uitzendkracht bij het controle team van het Kadaster in Arnhem. Ik kan alleen mijn ervaring delen omtrent mijn afdeling. Gezellig, informeel, coöperatief, eigen verantwoordelijkheid, secuur en accuraat.

Super mooi en fijn bedrijf.

Super bedrijf om Te werken. Super goeie collega,s.

Precies hoe mensen ambtenaren zien

Slecht management. Vreselijk ouderwetse hiërarchie. Bij geen werk hele dagen spelletjes spelen op je mobiel, je mag niet naar huis. Moest tenminste 40 uur per week werken, contract max 32 uur

Pluspunten

Ieder uur 5 minuten achter de pc weg

Minpunten

Te veel om te benoemen

Goede werkgever

Kadaster is een fijn werkgever om voor te werken. Een gezellige team, leuke, betrokken en behulpzame collega's. Ik heb met veel plezier daar gewerkt.

gezellige sfeer, leuke collega's

Een goede werkgever, goede managers en leuke collega's. Technologisch gedreven om het werk steeds efficiënter en accurater te kunnen uitvoeren.

Pluspunten

Buiten werken met mooi weer!

Minpunten

Buiten werken met slecht weer!

kadaster

je krijgt eerst een goede opleiding voor je aan het werk gaat bij het Kadaster

een politieke organisatie met veel innovatieve projecten en zeer loyale medewerkers

Ik werk sinds 2002 bij het Kadaster in diverse functies. De organisatie is goed in staat om met de veranderingen in de buitenwereld en de digitalisering mee te gaan. De medewerkers zijn zeer loyaal. Er is een grote politieke invloed op onze manier van werken.

Pluspunten

collega's staan altijd voor je klaar

Minpunten

Een goede relatie met je manager is belangrijk

Lekker buiten en binnen

veel variatie. Veel vrijheid om je dag zelf in te vullen

ICT/Administratief medewerker

Kadaster begon met een groot maar een kort project. Alle medewerkers kregen een nieuw toestel en dit moest op een vlotte en op een secure manier gaan. Hiervoor kreeg ik samen met de collega de kans om dit aan te pakken.

productieve gezellige werkomgeving met voetbaltafel

Er hangt een relaxte, gezellige sfeer. Maar er wordt ook hard gewerkt.

Pluspunten

gezelligheid

Minpunten

eentonig werk

Conventioneel werken op de achtergrond

kadaster mag op het eerste gezicht een stoffig imago hebben, de ontwikkelingsmogelijkheden zijn er. Als je van regeltjes volgen houdt en goed belangen van partijen kan vertegenwoordigen, is dit zeker een interessante werkgever. Interessant gegeven is dat iedere collega die ik daar sprak graag met innovatie bezig is. Bijvoorbeeld het ontwikkelen van digitale instrumenten die overheden, bedrijven en burgers kunnen helpen informatie over percelen en eigenaren te herleiden. Gezellige collega's en leuke kerstfeestjes.

goede werkgever

Ik heb hier alleen maar positieve verhalen over gehoord. Geen op en aanmerkingen.

Kadaster is een hele leuke bedrijf om te werken.

Bij het Kadaster heb ik een hele fijne tijd gehad. Ik had hele leuke, spontane en lieve collega's. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad.

Top bedrijf!

Het Kadaster is hele leuke bedrijf je leert veel daar en zeker leuke collega's :) Je hebt daar met veel verschillende functies te maken en je leert veel van. Het Kadaster is dan ook een mensgerichte organisatie die ambities de ruimte geeft. Zij bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een goed salaris, ruime ontwikkelingsmogelijkheden en een juiste balans tussen werk en privéleven.

Pluspunten

Flexibiliteit

Minpunten

n.v.t.

Great workplace

Great workplace to work. Verder geen opmerkingen over het Kadaster. Goede koffie!

Pluspunten

Great workplace

Wel oke

Een redelijke werkplek voor een kort project. Leuke collega's, leuke leidinggevende. Helaas elke dag hetzelfde. Wel geleerd hypotheekaktes te controleren en aan te passen.

Goede werksfeer

De sfeer bij het Kadaster is informeel. De 5 managers waar ik voor gewerkt heb hebben niet alleen hart voor de zaak maar ook voor hun personeel. Regelmatig was er tijd voor een dolletje. Met zijn allen werd daarnaast hard gewerkt om onze doelen te behalen. De dagen op het werk waren nooit hetzelfde. Van structurele zaken tot adhoc/ spoed zaken kwamen voorbij.

Fijne collega's, afwisselend werk. prima bedrijf

Beantwoorden emails Producten maken en versturen naar klanten Inboeken van de aanvragen Klanten telefonish van dienst zijn Moeilijkste is het nazoeken van door klanten gevraagde informatie, maar dit is tevens het meest boeiende. Leukste zijn de contacten met de klanten en hen naar tevredenheid van dienst te zijn

Pluspunten

Fijne collega's, afwisselend werk

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kadaster. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Kadaster met

• Kadaster