KFC

Wissen
2,9Salaris en arbeidsvoorwaarden

75 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 31.767 reviews

Slecht

Slecht werk druk is zeer hoog betalen ook slecht je staat elke dag onder druk voor weinig geld

Productieve en Gezzelige werkomgeving

Veel geleerd van mijn tijd bij de KFC, ik heb erg veel ervaring opgedaan in de horeca als gastvrouw, ook heb ik veel vrienden gemaakt met collega’s. Het rooster was fijn en op tijd, en het salaris was prima. Ik moest soms wel overwerken door personeels te kort.

Pluspunten

Korting in pauze

Minpunten

Lange werkdagen

Gezellige en productieve werkomgeving

Ik vind het fijn werken bij de KFC omdat ik daar doorgroei mogelijkheden heb, de samenwerking met de team vind ik top, ik leer daar heel veel en de ondersteuning die ik krijg van mijn manager vind ik ook helemaal top . Doordat ik een goed gevoel heb op mijn werk kan ik dat wel compenseren met mijn salaris .

Minpunten

Lange werkdagen

Stressvol door onderbezetting

Heb hier in totaal 1 jaar voor gewerkt. Met collega's onderling super gezellig naar hoger management leggen de lat veel te hoog.

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Onderbezetting, slecht betaal

Stressvolle baan met weinig doorgroei mogelijkheden

De sfeer met collega's is super leuk. Alleen hoger managment verwacht teveel

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Lange werkdagen

Veel gepraat en geroddel maar dat is standaard in de horeca

Weinig salaris .te weinig uren. Voor kleding moest je letterlijk naar een ander locatie gaan opeigen kosten en dan nog hopen dat het er is. Als je op tijd komt zijn ze te druk waardoor je langer moet wachten

Pluspunten

Lunch voor 2 euro

Stressvolle werkplek

Je moet goed tegen stress kunnen, salaris is minimaal en verhogingen en/of beloningen kennen ze niet.

Pluspunten

Gezellige collega's

Minpunten

Slechte baas, waardoor managers onder nog meer stress staan.

Het is een fijne werk plek

Ik ben altijd mket plezier naar het werk gegaan leuke collega's en manegers het is leuk werk je verveelt je nooit

Pluspunten

Korting op lunch iegen vervanging regelen

Minpunten

Soms lange dagen als het druk is als je ziek bent moet je zelf iemand vinden die voor je komt werken

Zwaar onderbetaald, management waardoor je ontslag wil nemen.

Zwaar onderbetaald, management waardoor je ontslag wil nemen.

Leuke en gezellige collega's, werken in een schone en professionele setting

Bij de KFC heb ik het erg naar mijn zin! Ik werk met leuke collega's en mijn werk is met mijn privé goed te combineren. Daarnaast biedt de KFC mij veel doorgroei- en opleidingsmogelijkheden,.

Pluspunten

Korting op mijn KFC-lunch, Fijne collega'. De werksfeer is heel goed!

Niet fijn werken te veel druk

Kfc sevenum is helaas slecht betaald, ook als mangerHard werken veel eisend hoge werkdruk

Minpunten

Geen overuren betaald

Kfc goes

Waardering is waarschijnlijk vestiging specifiek. In Goes heerst veel personeels wisseling en tempo ligt erg hoog (veel stress en onwetendheid). Vaste contracten doen ze niet aan en na 2-3 jaar lig je ook na goed werken er uit. Collega's waren ok meer veel tijdelijke werkers om werk cultuur niet ten goede dat is erg jammer. Regiomanagement heb ik geen goed woord voor. Om te beschrijven: geen motivatie onder gewaardererd en slaven drijvend tegen iedereen. Ik zou hier niet nogmaals willen werken.

Pluspunten

soms een gratis kippetje

Minpunten

Micromanagement door Regio manager

Gezellige werkomgeving

Leuke werkomgeving en collega's.Ik vond de werk superleuk om te doen.Later werden bepaalde dingen niet meer goed geregeld en ontstonden problemen.Dat was ook een van de redenen waarom ik gestopt ben. Inmiddels is het opgelost.

Gezellige werksfeer

Naar mijn mening is kfc een goed georganiseerde bedrijf met leuke mensen die het fijn maken om daar te werken en lekkere eten aan te bieden.

Pluspunten

Lekkere eten koken

Productiviteit

GOD THE ALMIGHTY, wel fraude gevoelig die KFC kip

Pluspunten

Gratis maaltijden

Minpunten

Lange werkdagen vaatwasser altijd stuk

Slavernij en leugens

"we bieden je genoeg uren" je krijgt er 8... Pas als je weg wilt gaan ineens 34 uur... Managers praten achter je rug om slecht over je... Genoeg slechte dingen te vertellen...

Pluspunten

Korting op eten

Minpunten

Lange dagen, slechte managers

Gezellig met collega’s goed samenwerking Veel comunicasse

betaal altijd op tijd een beetje uitstekend bedrij maar ze betalen geen vakantie

Pluspunten

Gratis lantch

Minpunten

Lange

Vreselijk Werk plek

Teamleiders en management hebben geen enkele respect voor werkers, geen toeslagen op feestdagen, avonden of weekends. Weinig loon maar veel inzet wordt van jou gevraagd. Echte Slavenarbeid ! Management luistert niet naar werkers. Geen s'avonds eten als je tot sluit (00:00) werkt. Belachelijk! Soms ook discriminatie wordt getoond. Ik raad Kfc niet aan voor anderen. Beter weg blijven!

Pluspunten

Minpunten

Alles wat je kan bedenken

Je word gezien en behandeld als voor jou 10 anderen

Dat en samen met het belachelijke lage loon waar wel 200% inzet word verwacht raad ik niemand aan om daar te gaan werken

Pluspunten

gratis eten

Minpunten

Te weinig ruimte om hier allemaal te benoemen

Productieve en gezellige werkomgeving

Werken bij KFC was voor mij zeer gezellig en hard werken om onze gasten tevreden te houden en hun goed eten te geven.

Het lijkt leuk maar dat is het niet

Het lijkt leuk werk maar dat is het niet. Na een aantal jaren weg te zijn hoop ik dat ik dit jaar wel geld terug krijgt van de belasting. Blijkt dat daar iets niet goed is gegaan. Heb hier medere mensen over gehoord. Salaris is een all-in dus ook je geld wat je zelf moet opsparen als je vakantie opneemt. Je hebt namelijk geen vakantie dagen die je opbouwt.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KFC. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk KFC met

• KFC