KFC

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij KFC als Team Member (m/v)

Team Member (m/v)8 reviews

Wissen
2,9Salaris en arbeidsvoorwaarden

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 32.149 reviews

Een mooie, nieuwe restaurant

Werktijden zijn heel erg onregelmatig, iedere week een andere rooster met andere werktijden. Een maand verdien ik normale salaris en een andere maand minder dan minimum , voor alleenstaande moeder zeer moeilijke situatie. Ik heb geleerd bij "midstation" te werken, dus burgers en wraps maken, kwaliteit van de producten controleren, zorgen dat ik alles op voorraad heb, dus ook goed communiceren met keuken en andere collega's. We krijgen ieder paar manden of zelfs ieder paar weken een nieuwe manager, die vaak de standaarden veranderen dus soms is het lastig om je werk goed te doen. Er werken veel leuke collega's. Het is een grote team, die ook na het werk het leuk vindt om samen iets doen, zoals met grote groep naar de bioscoop te gaan of te gaan bowlen . Voor mij het moeilijkste van de baan is communiceren met de managers en of ik voldoende salaris krijg of ik weer uitkering moet aanvragen. Het leukste van de baan zijn de mensen, ook als het heel erg druk is en we moeten heel hard werken kan je de hele dag door lachen.

Pluspunten

Gratis eten

Minpunten

rooster

Gezellige werkomgeving

Leuke werkomgeving en collega's.Ik vond de werk superleuk om te doen.Later werden bepaalde dingen niet meer goed geregeld en ontstonden problemen.Dat was ook een van de redenen waarom ik gestopt ben. Inmiddels is het opgelost.

Informatie over KFC

Verbeterpunten
  • Vertrouwen in collega´s
  • Duidelijk doel
  • Redelijk salaris

Kfc is onproffesioneel als in management

Heel slecht managers bedding regels zijn slecht het inwerken Ook en laten me werken zonder contract te tekenen

Pluspunten

Leukee collegas

Minpunten

Veel schoonmaakwerk Voor minder geld

Meer reviews van Team Member (m/v)

Bekijk alle (8) reviews

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KFC. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk KFC met

• KFC