KFC

Reviews voor Team Member (m/v) bij KFC

Team Member (m/v)8 reviews

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 31.780 reviews

was niet zo leuk om te werken

Bereiden en verkopen van de KFC-kipproducten, kassa of in de keuken bezig zijn met het bereiden van de kipproducten.

Prima werk, slechte baas

Het werk is prima, wel wat zwaar soms. Leuke collega's, soort van grote vriendengroep, helaas is de baas de bovenzijde van een fallus (franchise waar ik werkte).

Gezellige werkomgeving

Leuke werkomgeving en collega's.Ik vond de werk superleuk om te doen.Later werden bepaalde dingen niet meer goed geregeld en ontstonden problemen.Dat was ook een van de redenen waarom ik gestopt ben. Inmiddels is het opgelost.

Pluspunten

Kfc is onproffesioneel als in management

Heel slecht managers bedding regels zijn slecht het inwerken Ook en laten me werken zonder contract te tekenen

Pluspunten

Leukee collegas

Minpunten

Veel schoonmaakwerk Voor minder geld

Een mooie, nieuwe restaurant

Werktijden zijn heel erg onregelmatig, iedere week een andere rooster met andere werktijden. Een maand verdien ik normale salaris en een andere maand minder dan minimum , voor alleenstaande moeder zeer moeilijke situatie. Ik heb geleerd bij "midstation" te werken, dus burgers en wraps maken, kwaliteit van de producten controleren, zorgen dat ik alles op voorraad heb, dus ook goed communiceren met keuken en andere collega's. We krijgen ieder paar manden of zelfs ieder paar weken een nieuwe manager, die vaak de standaarden veranderen dus soms is het lastig om je werk goed te doen. Er werken veel leuke collega's. Het is een grote team, die ook na het werk het leuk vindt om samen iets doen, zoals met grote groep naar de bioscoop te gaan of te gaan bowlen . Voor mij het moeilijkste van de baan is communiceren met de managers en of ik voldoende salaris krijg of ik weer uitkering moet aanvragen. Het leukste van de baan zijn de mensen, ook als het heel erg druk is en we moeten heel hard werken kan je de hele dag door lachen.

Pluspunten

Gratis eten

Minpunten

rooster

Ik heb geen spijt dat ik daar heb gewerkt.

Ik kon bij dit bedrijf mijn werkervaring goed opdoen. leuke team, de collega's staan altijd voor je klaar. maar wel als het ze uitkomt.

Pluspunten

leuke team, leuke collega's

Minpunten

de managers kunnen niet heel goed plannen voor werk dagen

Positieve werkervaring

Als student sloot deze baan goed aan bij mijn eisen. Ik had veel contact met klanten en ik heb daar veel van kunnen leren. De team waar ik mee werkte was gezellig en ik had het naar mijn zin.

Leuk om te werken. Je kan er veel leren. En je komt aardige mensen tegen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KFC. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk KFC met

• KFC