KFC

Reviews voor Kok (m/v) bij KFC

Kok (m/v)9 reviews

9 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 31.780 reviews

leuke team en doorgroeimogelijkheden

werksfeer is gewoon goed als je hard werkt tenminste. leer veel over kip en hygiene. management verschilt per manager maar zijn wel oke. collega zijn heel aardig sommige dan en krijgt soms een familie gevoel. blijven presteren dan komt het goed en je aan de regels houden. klaar zijn met werken is het leukst.

Pluspunten

gratis lunches

Minpunten

maak weinig uurtjes

Goeie communicatie en een heel mooie vriendelijke familie sfeer

Ik had wel een goeie ervaring hier in Nederland gehad Maar in het buitenland helaas niet Was heel mooie en gezellige sfeer iedereen was echt supporters en heeft me echt gesteund in me moeilijke tijden maar ik had veel thuis problemen en ik konde niet meer functioneren op werk dus ik heb me onslaag brief in geleverd en ja nu is het all een jaar die ik niet werk maar miss het echt zou echt daar nog een keertje willen werken

Pluspunten

Flexibel met me werktijden

Minpunten

Weinig collega’s op drukke dagen

Gezellige werksfeer

Naar mijn mening is kfc een goed georganiseerde bedrijf met leuke mensen die het fijn maken om daar te werken en lekkere eten aan te bieden.

Pluspunten

Lekkere eten koken

Minpunten

Het was leuk om daar te werken

Het was daar gewoon leuk om te werken, er was daar een goede sfeer.

Er werken bij kfc erg veel leuke collega's met veel verschillende afkomsten.het eten is er zeer smakelijk waardoor ik veel ben aangekomen.het werk is makkelijk om te doen.

Pluspunten

Gratis eten

Minpunten

Minimumloon

slecht omgang met mederwerks en personeel

ik zou kfc geen aanrader noemen maar het is wel een baan en als je niks hebt kan je beter iets hebben dan niets

gezzelige , teamwork

een heel typische dag op het werk is 24 december , we doen loodjes trekken en feest . Ik had geleer om tijd te zijn, dicipline,teamwork en met verschilende karakter werken . Collegas zijn open en rustig het moeilijkste van de baan , machine schoon maken . Het leukste van het baan is , koken

Pluspunten

gratis lunches bij pizzahut

Minpunten

geen alcohol

Gezellig om bij K.F.C Restaurant te werken.

Vroeg op werk zijn en alles voorbereiden die aan mij functie hoort net als kippen desfrozen om de eten te zetten.Ik heb veel geleerd van deze werk en goed band met collega's.Het moeilijkste was dat je moet op tempo werken anders red je het niet.Voor mij was het een leukste baan ten eerste die was mij eerste baan veel geld verdienen om mij dingen te kopen en die was ook mij laatste baan maar was een heel leuk ervaring voor mij.

Pluspunten

Had veel geleerd in de keuken

Minpunten

Als het drukte dag is moet je meer flexibel zijn, meer concentratie en veel kracht om door te werken.

Productieve en gezellige werkomgeving

Een typische dag op het werk: Als ik aankom op mijn werk ging ik als eerst buiten een rondje lopen kijken of de omgeving schoon is. Daarna gooi ik water op het grond om zeker te zijn dat het werkomgeving hygienisch is. En dan alles klaarzetten, Als ik moet koken moet ik de olie filteren, bloem klaarzetten voor wanneer ik nodig heb. Wat je geleerd hebt: Ik heb geleerd dat als ik met eten bezig bent het omgeving altijd netjes en schoon houden. Hoe ik met mensen om moet gaan. Directie: Jouw Collega's: Ik heb een hele leuke ervaring met me collegas's gehad. Collega's moeten elkaar respecteren. Als iemand een klacht over een van je collegas's heb en je collega er zelf niet is kan je namens haar/hem je excusses aanboden. Het moeilijkste van de baan: niks was voor mij moeilijk, ik hield van me werk. Het leukste van de baan: in de keuken werken. omdat ik van koken hou.

Pluspunten

gratis lunch

Minpunten

kregen we geen pauze, je moet zelf uitzoeken hoe of wanneer je iets kan eten.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KFC. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk KFC met

• KFC