KFC

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij KFC als Kassamedewerker (m/v)

Kassamedewerker (m/v)16 reviews

Wissen
2,9Salaris en arbeidsvoorwaarden

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 32.149 reviews

Veel gepraat en geroddel maar dat is standaard in de horeca

Weinig salaris .te weinig uren. Voor kleding moest je letterlijk naar een ander locatie gaan opeigen kosten en dan nog hopen dat het er is. Als je op tijd komt zijn ze te druk waardoor je langer moet wachten

Pluspunten

Lunch voor 2 euro

Gezellig, maar een van de slechtste werkplekken waar ik heb gewerkt

Ik was blij toen ik mijn laatste dag gemaakt had. Meer hoef ik niet te zeggen denk ik. Management staat een beetje koffie te zuipen langs de kant en doen alsof zij het moeilijk hebben. Een en al slavenmentaliteit daar. Echt afgeraden om er te werken. Letterlijk elk ander werkplek is beter dan kfc.

Pluspunten

Geen een

Minpunten

Alles wat je je kunt bedenken

Informatie over KFC

• Vertrouwen in collega´s
  • Duidelijk doel
  • Redelijk salaris

een leuke werkomgeving.

er hangt een goede sfeer en veel hulp vanuit je collega's en leidinggevende.

Pluspunten

50% korting op het eten

Minpunten

hoge werkdruk binnen bepaalde tijden

middag pauzes met zelf gekookte eten van thuis samen eten en delen met elkaar...leuke gesprekken.

-Groot schoonmaak dag. Heb ik geleerd om alles vetvrij te maken, olie elke dag te filteren na gebruik, filters te vervangen nadat je de hele dag patat en kip gebakken heeft gebakken bij de fritstation, voor sluitingstijd alle etensrestjes weghallen om te voorkomen dat muizen en dergelijk door de geur van eten binnenkomt. Ging wel goed met de collega's met verschillende achtergronden, samen in een team, veel geleerd van elkaar, ook in het omgaan. Sommigen waren in het begin niet flexivel en leerden dat van elkaar. Moeilijkste van de baan...geen idee, misschien moest je goed omgaan met de managers en flexibel zijn om een gewenste vrijdag te mogen verdienen(het ging niet altijd zo). Leukste van de baan..dat houdt je bezig en nuttig, je leert altijd wat ook met anderen, ik vond bijvoorbeeld niet moeilijk om het werk van een andere te doen, wanner degene het moeilijk vond en klagende ermee omging. Het waren vaak scholieren die een beetje lui waren en wij moeten samenwerken met hun om ze in te werken en een beetje te bemoedigen om door te werken en als een team te functioneren.

Pluspunten

personeelskorting op gerecht

Minpunten

het was altijd een caos met het vakantie inplannen want iedereen wou op dezelfde tijd weg.

Chaos op de werkvloer

Het werk bij KFC is moeilijk in één dag te omschrijven. Het kan rustig zijn in het restaurant, maar soms had je grote chaos vanwege drukte. Op de werkvloer zelf werd vaker geen rekening gehouden met collega's wat betreft bijvoorbeeld de werktijden. De kans was erg groot dat je elke dag een uur of nog langer mocht overwerken zonder dat je daar zelf iets aan kon doen. Een heftige discussie tussen collega's was er soms ook tijdens drukke uren. Wat betreft collega's kon ik het persoonlijk wel met ze vinden. Je kon het altijd gezellig hebben met ze. Het was vooral de tijdsdruk (vanwege het fastfoodsysteem onder anderen) die die sfeer af en toe verknoeide. Dat is ook meteen het lastigste aan zo'n baantje. Je werkt onder tijdsdruk, wat betekent dat je klanten binnen een paar minuten moet hebben geholpen.

Pluspunten

leuke collega's, werkervaring opdoen vooral voor jongeren

Minpunten

chaotisch, stress

ook hier ging ik veel met mensen om. De moeilijkste vond ik dat je bij de drive thru moet werken.

Pluspunten

Als je over werk krijg je lunch

KFC

ik werkte vaak in de avond want ik ging nog naar school. ik werd als kassamedewerker ingezet en was daar meestal tot sluit. het was erg leuk om daar te werken. ik ging helaas verhuizen dus ging ik weg daar. het was erg leuk om door de drive te werken ik vond het toen erg spannend en leuk.

Pluspunten

gratis kip

Meer reviews van Kassamedewerker (m/v)

Bekijk alle (16) reviews

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KFC. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk KFC met

• KFC