KFC

Reviews voor Horecamedewerker (m/v) bij KFC

Horecamedewerker (m/v)16 reviews

16 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 31.780 reviews

Gezellige en drukke werkomgeving

Het is leuk werken ondanks vaak de lange dagen. Maar met vele collega's samen heerst er een gezellige sfeer op de werkvloer.

Slavernij en leugens

"we bieden je genoeg uren" je krijgt er 8... Pas als je weg wilt gaan ineens 34 uur... Managers praten achter je rug om slecht over je... Genoeg slechte dingen te vertellen...

Pluspunten

Korting op eten

Minpunten

Lange dagen, slechte managers

Vreselijk Werk plek

Teamleiders en management hebben geen enkele respect voor werkers, geen toeslagen op feestdagen, avonden of weekends. Weinig loon maar veel inzet wordt van jou gevraagd. Echte Slavenarbeid ! Management luistert niet naar werkers. Geen s'avonds eten als je tot sluit (00:00) werkt. Belachelijk! Soms ook discriminatie wordt getoond. Ik raad Kfc niet aan voor anderen. Beter weg blijven!

Pluspunten

Minpunten

Alles wat je kan bedenken

Ik vind het leuk en interessant om in KFC te werken, graag leren bij de kassa.

jammer

pluspunten: korting op het eten minpunten: chaotisch management beloftes worden niet nagekomen uren worden niet gegeven problemen worden zeer moeizaam opgelost na lange tijd er wordt niet naar de medewerker geluisterd

prettige werkomgeving

Ik heb met plezier de tien afgelopen jaren gewerkt, in goede en sombere dagen. Elke dag is anders, met gezellige collega's vliegt de dag zo voorbij met goede resultaten.

Pluspunten

veilige werkplek en enthousiste collega's

Minpunten

laatste jaren, minder werkuren

gezellige werksfeer

gezellige werksfeer maar wel minder goede managment

Zeer gezellige werkomgeving

In 2014 ben ik begonnen met werken bij KFC als fastfoodmedewerkster. Het is een leuk bedrijf en je leert er veel. Mijn restaurant manager zorgt altijd voor een leuke sfeer en staat altijd voor je klaar. Ik zou KFC zeker aanbevelen aan anderen.

Pluspunten

Gratis eten, fijn managementteam

Minpunten

Open tot 02:00uur

Gezellige werkomgeving

Het is een leuke baan, maar het brengt veel stress mee als het druk is.

Gezellig team, mindere werklocatie

Het is bij KFC Nijmegen wel een gezellig sterk team, alleen word dat van bovenaf niet altijd erkent aan de goeie mensen, vaak worden die eerder afgezeken dan de slechtere garde. Verder geen slechte locatie om te werken.

Pluspunten

Gratis eten

Minpunten

Veel stress

Gezellige werkomgeving

Collega's zijn leuk, er is alleen weinig efficiëntie. Alles is slecht geregeld met inventaris en betaling.

Pluspunten

Gratis eten

KFC is een leuke werkomgeving

KFC is een leuke werkomgeving wel jammer vind ik dat er geen goede teamspirit is.

Minpunten

Lunch niet gratis en geen vakantiegeld

een leerrijke en spontane werkomgeving

Onze dag begon altijd heel gezellig en eindigde heel gezellig veel lol tijdens het werk maar we namen onze taken erg serieus. ik heb hier geleerd ondanks dat een klant niet tevreden is dat je altijd geduld moet hebben en netjes moet blijven. Wij hadden een TOP Manager en directie. moeilijkheden in de baan heb je niet zolang je wilt leren en er open voor staat

Pluspunten

korting en vaak ook wel gratis eten in de pauze alleen de grote pauze

flexibel, collegiaal, veel klanten

ik heb hier prettig kunnen werken. de werktijden waren flexibel en de collega's hadden wat voor elkaar over. de vestiging was in hartje amsterdam; het was leuk om veel toeristen van diverse landen in de zaak te hebben. dat vond ik een van de leuke dingen aan deze baan. het werk was niet moeilijk, maar soms wel zwaar. het moet immers voor iedere gast weer schoon en opgeruimd zijn. vooral bij grote drukte was dat een uitdaging.

Pluspunten

flexibiliteit, collega's

Minpunten

gezellige groep personeel je word niet snel buitengesloten.

ik werkte er met plezier. jammer dat ze geen vaste contracten geven. en maar een half uur pauze op een hele dag werken.

Pluspunten

gezellige mensen

Minpunten

maar een half uur pauze op een hele dag werken.

gezellige werkomgeving

geleerd om mensen aan te sturen.altijd wel iets te doenje hoeft je nooit te vervelen daarminpunt de verplichte kosten aan het eten, die automatisch van je loon werden ingehouden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KFC. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk KFC met

• KFC