JYSK

Reviews voor Verkoper (m/v) bij JYSK

Verkoper (m/v)48 reviews

48 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.051 reviews

Stressvolle werkomgeving

Zeer stressvolle werkomgeving. Onderbezetting van personeel en verschrikkelijk management

niets meer over te zeggen

- vrije dagen bestaan niet- half uur pauze op een dag- geroddel onderling is bizar- managers luisteren naar niemand of alleen de Store manager- door groeien wordt beloofd, alleen niet waar gemaakt.

Waardeloos

Half uur pauze over een werkdag van 8 uurContact is dramatisch.Gaat ook niet eerlijk Afspraken worden niet nagekomen. niet duidelijk bij een sollicitatiegesprek!! Dus je hebt niks aan je manager

Is wel gezellig

Is gezellig alleen je krijgt maar een half uur pauze over heel de dag

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Halfuur pauze over heel de dag

Niet aan te raden

Gezellige collega’s alleen het management is verschrikkelijk er worden via camera’s in de gaten gehouden van wat je doet en als je op je telefoon zit vinden ze het helemaal niet leuk en krijg je op je donder

Gezellig en leerzaam, maar weinig loon

Over het algemeen is het werk bij de Jysk leuk en gezellig. Je moet echter wel bereid zijn om wat te doen en bij drukte even een tandje erbij. Verder vind ik het een baan waarin ik ook mijzelf kan ontwikkelen, echter is dit allen wel voor het minimumloon met soms een kleine bonus. Als weekendhulp zitten hier ook nog niet echt doorgroeimogelijkheden in. Dit kan met meer uren echter wel. Als bijbaan is het leuker en meer gespecialiseerd werk dan bij bijvoorbeeld een supermarkt, maar je krijgt dus helaas gewoon minder.

Hoog werktempo maar superteam

Was voor mij mijn eerste echte baan en meteen ook de leukste. Heb daar zoveel geleerd en connecties gemaakt met enorm toffe mensen. JYSK heeft me toen ook intern een opleiding aangeboden die ik heb afgerond. Bedankt voor de leuke jaren.

Gezellig met collega's.

Ja zullen we er is van zeggen meer dan 7 jaar gewerkt. Met de collega's was het gezellig. Ook niet met allemaal. Bergen worden je beloofd, zolang je niet naar de mond van management praat gebeurd daar niet mee. Meerdere filialen gezien en gewerkt. Personeel was vaak zat gezellig maar wordt flink geroddeld onderling. Het is een okay bedrijf om voor te werken. Je moet alleen overal zelf achteraan. Wordt vrij weinig uitleg gegeven.

Pluspunten

Gezellig.

Minpunten

Hoge werkdruk Vaak na werk nog dingen regelen Altijd bereikbaar moeten zijn

Fijne werkgever, leuke werksfeer

Altijd met veel plezier gewerkt. Maar na ruim 14 jaar was het voor mij tijd om iets anders te doen. Het werk is divers en leuk, veel klanten contact. Je moet wel in staat zijn om te sjouwen want je leverd zelf de meubels uit en er is niet altijd hulp. Je doet ervaring op met hulp van e learningen. Meestal een jong team. Veel doorgroei mogelijkheden.

Pluspunten

Wedstrijden met andere filialen, waarmee je leuke prijzen kan winnen, bonussen, team uitjes

Minpunten

Tillen, personeelstekort

8 van de 12 jaar erg naar mijn zin gehad.

Bij jysk is het hard werken voor een relatief laag salaris. Ik ben vele jaren met plezier naar mijn werk gegaan. Doorgroeien is geen probleem als je daar volledig voor open staat. Dit wordt wel direct bij het sollicitatiegesprek aangegeven. Na 12 jaar was voor mij de koek op.

Pluspunten

doorgroeimogelijkheden, vaste uren contracten, bonusregeling.

Minpunten

weinig waardering, slecht salaris

Je bent meer waard dan bij dit bedrijf te werken!

Ik heb in de zomermaanden van 2019 enkele weken bij JYSK Wierden gewerkt. Eén woord: waardeloos. Er werd continu geroddeld over de andere collega's en klanten, iedereen was lui en het uurloon bleek veel lager dan afgesproken. Bleek dat ik €3 verdiende per uur als 17-jarige! Toen het ook nog bleek dat ik te weinig uitbetaald had gekregen, deden ze daar uiteindelijk niets op uit, want ze zeiden dat ze daar niets meer aan konden doen. Dit heb ik dan ook nooit ontvangen. Daarnaast is er ook ernstig personeelstekort en doen ze zich veel beter voor dan ze zijn. Als je dit leest: zoek alsjeblieft verder, want je bent veel meer waard dan dit bedrijf!

15 juni 2020
Beste voormalige zomerhulp uit Wierden,Aller eerst bedankt dat je ons in de zomerperiode hebt ondersteund in Wierden. Wij vinden het jammer om te lezen dat je deze periode als negatief hebt ervaren. Zou jij contact met ons kunnen opnemen zodat wij hier achter aan kunnen gaan? Dit kan door een mailtje te sturen naar HRNL@JYSK.com!Met vriendelijke groet,HR JYSK

Een keer gesolliciteerd met fake account om een uit te vogelen hoe hun beleid is. Waardeloos. Niet op de vacatures solliciteren.

Je moet hbo ndenk niveau hebben. Maar word betaald als een pool. Vuisten hebben ze nodig. Mijn onderzoek naar het bedrijf. 1 woord . BBELACHELIJK!!!

16 april 2020
Beste,Wat vervelend om te lezen dat je ons beleid als belachelijk beschrijft. Wij zijn benieuwd welke aspecten van het beleid jij hebt meegenomen in jouw analyse. Zou je een mail willen sturen naar HRNL@JYSK.com zodat wij jouw imput kunnen meenemen in onze processen?Met vriendelijke groet,HR JYSK

Niet aan beginnen

Vreselijk hoe ze bij Jysk met werknemers omgaan. Bonusregeling is een grap ( 10 euro bonus), loon zelf is ook een grap. Jysk houd zich bezig met omzet en het bouwen van nieuwe filialen. Zou eerder tijd en geld investeren in het behouden van werknemers.

Pluspunten

Geen. Tijdverspilling.

Minpunten

Alles.

16 april 2020
Beste voormalige medewerker uit Rotterdam,Wat vervelend om te lezen dat jij hebt bij JYSK de omgang met medewerkers als vreselijk hebt ervaren. Zou jij contact met ons kunnen opnemen zodat wij hier achter aan kunnen gaan? Dit kan door een mailtje te sturen naar HRNL@JYSK.com!Met vriendelijke groet,HR JYSK

Niet aan beginnen!!!

Halverwege 2018 ben ik begonnen bij de Jysk als verkoopmedewerker. De eerste 6 maand waren redelijk te doen, totdat je allerlei cursussen moet doen in je eigen vrije tijd (à 1 / 2 uur per cursus). Tevens ben je echt een ontzettende voetenveeg voor klanten. Je moet alles doen voor ze ! Uiteraard is de klant koning maar als een klant na 8 maand een complete inboedel wil ruilen en deze set is kapot en je accepteerde het item niet, krijg je verschrikkelijk gezeur met het hoofdkantoor. ( Dit achterlijke beleid voert de Jysk. Om vervolgens te zeuren over de hoge kortingen die je moet geven om van deze beschadigde zooi af te komen). Ook moet je achterlijk zware pakket tillen (+/- 50 kg) ZONDER hulpmiddelen. Abosluut niet arbo technisch. Mocht de arbo ooit binnen vallen in een random magazijn bij de Jysk dan kunnen ze hun deuren sluiten. Niemand maar dan ook niemand is gelijk bij de Jysk. Ze verwachten echt het achterste kust van iedereen boven je en dat je altijd maar ja en amen zegt. Ook moet je 24/7 beschikbaar zijn. Tevens hebben ze storemanagers van rond de 20 jaar die zelf de meest domme regels verzinnen en de problemen van de manager doorschuiven naar de verkopers om ze vervolgens op hun dak te geven als klanten boos worden als je geen oplossing kan bieden, terwijl een manager alleen bepaalde oplossingen mag doorvoeren. Ohja en die bonus??? Als je kijkt wat je daarvoor allemaal moet doen, dan is dat het zielige bonusje niet eens waard. Je kunt echt veel en veel beter in de WW zitten. Solliciteer hier niet. Bespaart je veel ellende. Ohja, het loon is ook echt ruk. Je -

Pluspunten

Niets.

Minpunten

Slecht loon, hoge werkstuk, geen privé leven, slechte veiligheid.

16 april 2020
Hoi!Wat vervelend om te lezen dat jij je tijd bij JYSK als negatief hebt ervaren. Gelukkig waren de eerste 6 maanden voor jou wel positief! Graag zouden wij willen weten waardoor dat verandert is. Zou jij een mailtje willen sturen naar HRNL@JYSK.com zodat wij contact kunnen opnemen?Met vriendelijke groet,HR JYSK

Waardeloos bedrijf.

Er worden bergen beloofd maar na 3 jaar hier werken werd ik nog steeds behandelt als een stuk vuil. Het management geeft helemaal niks om je. Als sleutelhouder heel de winkel runnen omdat er geen assistent is en je manager op vakantie is. Geen hulp van de district manager of uberhaupt iemand van een ander filiaal. Maar hier ook niks extras voor krijgen dit is allemaal maar normaal binnen jysk. Vervolgens daarna te horen krijgen dat je niet capabel genoeg bent om een winkel te runnen. Altijd te weinig personeel wat resulteert in dat je jezelf kapot werkt en vervolgens te horen krijgt dat de taken niet af zijn en je niet goed werkt. Jezelf helemaal de pleures rennen en tillen voor een honger loontje. Als je niks wilt bereiken en flink voor gelogen wil worden ga dan bij jysk werken.

12 maart 2020
Hi,Wat vervelend om te lezen dat jij je werktijd bij ons als negatief hebt ervaren.Graag zouden wij van jou horen waar dit aan heeft gelegen en of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. We zouden je daarom willen vragen om contact op te nemen door een mailtje te sturen naar onderstaand e-mail adres.HRNL@jysk.comWe horen graag iets van je!JYSK

Uitbuiting

Uitbuiting, je moet zelfs als vrouw kastonderdelen van 45 kilo op een kar tillen, er word veel van je verwacht voor relatief weinig geld en in de zomer hebben ze geen airco waardoor je in soms wel 33 graden aan het werk bent.

Jysk

Jysk Veenendaal.... de verschrikkelijkste werkgever die iemand kan hebben. Mensen komen geen van alle hun proefperiode door! Dit omdat er niet mensenlijk met je om gegaan wordt. Roddelen is de top 1 taak binnen Jysk

Slecht

Je wordt gezien als een nummer , en zeg je er wat van dan krijg je gelijk te horen, dat je niet binnen het team past mag wordt je gestuurd naar andere filiaal, heb er store manger die alleen maar aan het zelf denkt in plaats van als een team Ik zou zegge niet hier solliciteren blijf dan maar werkloos

Pluspunten

Minpunten

TE ZWAAR TILLEN nooit afspraken na komen slecht betaald

17 december 2019
Hi,Wat vervelend om te lezen dat jij het gevoel hebt gehad dat je werd gezien als een nummer en dat jij het niet kon vinden met je storemanager. Graag zouden wij van jou horen of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. We zouden je daarom willen vragen om contact op te nemen door een mailtje te sturen naar onderstaand e-mail adres.HRNL@jysk.comWe horen graag iets van je!JYSK

Super leuk team

Ik werk nu twee jaar bij Jysk en vindt het helemaal geweldig. Je wordt echt opgenomen in de Jysk familie. Soms werk ik ook in andere filialen. Na drie contracten heb ik een vast contract gekregen. Hier ben ik erg blij. Ik heb helemaal niks te klagen over het werken bij Jysk. Super blij en tevreden met mijn baan.

Pluspunten

Gezellig team, personeelsfeestjes, geen hierarchische gevoelens onderling

Hard werken maar wel met veel plezier!

Een grote organisatie, maar het voelt klein, omdat veel mensen elkaar kennen en je voelt je gezien en gehoord. Het is hard werken, maar we hebben een leuk team dus dat maakt het werk juist leuk en elke dag is weer een uitdaging!

Erg leuk bedrijf

Uitdagend, doorgroeimogelijkheden en inzet wordt beloond

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JYSK met

Meer informatie over JYSK in populaire locaties

• JYSK
  • Verkoper (m/v)