JYSK

Reviews voor Verkoper (m/v) bij JYSK

Bij jysk is het hard werken voor een relatief laag salaris. Ik ben vele jaren met plezier naar mijn werk gegaan. Doorgroeien is geen probleem als je daar volledig voor open staat. Dit wordt wel direct bij het sollicitatiegesprek aangegeven. Na 12 jaar was voor mij de koek op.
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden, vaste uren contracten, bonusregeling.
Minpunten
weinig waardering, slecht salaris
Ik heb in de zomermaanden van 2019 enkele weken bij JYSK Wierden gewerkt. Eén woord: waardeloos. Er werd continu geroddeld over de andere collega's en klanten, iedereen was lui en het uurloon bleek veel lager dan afgesproken. Bleek dat ik €3 verdiende per uur als 17-jarige! Toen het ook nog bleek dat ik te weinig uitbetaald had gekregen, deden ze daar uiteindelijk niets op uit, want ze zeiden dat ze daar niets meer aan konden doen. Dit heb ik dan ook nooit ontvangen. Daarnaast is er ook ernstig personeelstekort en doen ze zich veel beter voor dan ze zijn. Als je dit leest: zoek alsjeblieft verder, want je bent veel meer waard dan dit bedrijf!
15 juni 2020
Beste voormalige zomerhulp uit Wierden,Aller eerst bedankt dat je ons in de zomerperiode hebt ondersteund in Wierden. Wij vinden het jammer om te lezen dat je deze periode als negatief hebt ervaren. Zou jij contact met ons kunnen opnemen zodat wij hier achter aan kunnen gaan? Dit kan door een mailtje te sturen naar HRNL@JYSK.com!Met vriendelijke groet,HR JYSK
Je moet hbo ndenk niveau hebben. Maar word betaald als een pool. Vuisten hebben ze nodig. Mijn onderzoek naar het bedrijf. 1 woord . BBELACHELIJK!!!
16 april 2020
Beste,Wat vervelend om te lezen dat je ons beleid als belachelijk beschrijft. Wij zijn benieuwd welke aspecten van het beleid jij hebt meegenomen in jouw analyse. Zou je een mail willen sturen naar HRNL@JYSK.com zodat wij jouw imput kunnen meenemen in onze processen?Met vriendelijke groet,HR JYSK
Vreselijk hoe ze bij Jysk met werknemers omgaan. Bonusregeling is een grap ( 10 euro bonus), loon zelf is ook een grap. Jysk houd zich bezig met omzet en het bouwen van nieuwe filialen. Zou eerder tijd en geld investeren in het behouden van werknemers.
Pluspunten
Geen. Tijdverspilling.
Minpunten
Alles.
16 april 2020
Beste voormalige medewerker uit Rotterdam,Wat vervelend om te lezen dat jij hebt bij JYSK de omgang met medewerkers als vreselijk hebt ervaren. Zou jij contact met ons kunnen opnemen zodat wij hier achter aan kunnen gaan? Dit kan door een mailtje te sturen naar HRNL@JYSK.com!Met vriendelijke groet,HR JYSK
Op het begin was mijn team geweldig, maar er zitten nou eenmaal echt zeikende, negatieve, verslaafde , stelende, dramatische en wanna-be-depressieve mensen tussen. Ik lijd echt aan depressie en er zitten mensen tussen waar ik echt NIET mee samen kan werken aangezien ik een mega positieve en sociale persoon waardoor ik niet met zulke negativiteit kan samen werken en er wordt gewoon niet geluisterd aangezien het mensen zijn die soms invallen. ook is het loon zwaar te laag en krijg je veeeelste veel verantwoording voor een weekend hulp. De deathlines zijn niet haalbaar als het 35 grade in je pand is, je geen airco of iets heb, je kasten en andere meubels in je eentje moet bouwen, ook mensen nog moet helpen ook en dan worden ze boos dat je meubel niet af zijn. Ook is er onderling gezeik met elk filiaal, je privé leven is niet privé want als je het 1 persoon toevertrouw weet elk filiaal het. Sommige filialen nergeren je gewoon of nemen de telefoon niet op. JIJ moet een reservering maken in het systeem van HUN winkel. Ook is er altijd gezeik als je vrij wilt
Pluspunten
Personeels korting, team, team uitjes, kerstborrel is lachen want iedereen gaat vreemd en er is drama.
Minpunten
Loon/ sommige mensen/ werk druk
16 april 2020
Beste verkoopmedewerker uit Capelle of Barendrecht,Bedankt voor je feedback! Wij zijn erg blij dat je de personeelskorting, teamuitjes en kerstborrels als positief hebt ervaren. Jammer is natuurlijk dat zaken als loon, collega's en werkdruk jouw ervaring negatief hebben beĂŻnvloed. Mocht je behoefte hebben je verhaal te delen, stuur dan een mailtje naar HRNL@JYSK.com en dan nemen we contact met je op!Met vriendelijke groet,HR JYSK
Halverwege 2018 ben ik begonnen bij de Jysk als verkoopmedewerker. De eerste 6 maand waren redelijk te doen, totdat je allerlei cursussen moet doen in je eigen vrije tijd (à 1 / 2 uur per cursus). Tevens ben je echt een ontzettende voetenveeg voor klanten. Je moet alles doen voor ze ! Uiteraard is de klant koning maar als een klant na 8 maand een complete inboedel wil ruilen en deze set is kapot en je accepteerde het item niet, krijg je verschrikkelijk gezeur met het hoofdkantoor. ( Dit achterlijke beleid voert de Jysk. Om vervolgens te zeuren over de hoge kortingen die je moet geven om van deze beschadigde zooi af te komen). Ook moet je achterlijk zware pakket tillen (+/- 50 kg) ZONDER hulpmiddelen. Abosluut niet arbo technisch. Mocht de arbo ooit binnen vallen in een random magazijn bij de Jysk dan kunnen ze hun deuren sluiten. Niemand maar dan ook niemand is gelijk bij de Jysk. Ze verwachten echt het achterste kust van iedereen boven je en dat je altijd maar ja en amen zegt. Ook moet je 24/7 beschikbaar zijn. Tevens hebben ze storemanagers van rond de 20 jaar die zelf de meest domme regels verzinnen en de problemen van de manager doorschuiven naar de verkopers om ze vervolgens op hun dak te geven als klanten boos worden als je geen oplossing kan bieden, terwijl een manager alleen bepaalde oplossingen mag doorvoeren. Ohja en die bonus??? Als je kijkt wat je daarvoor allemaal moet doen, dan is dat het zielige bonusje niet eens waard. Je kunt echt veel en veel beter in de WW zitten. Solliciteer hier niet. Bespaart je veel ellende. Ohja, het loon is ook echt ruk. Je - meer...
Pluspunten
Niets.
Minpunten
Slecht loon, hoge werkstuk, geen privé leven, slechte veiligheid.
16 april 2020
Hoi!Wat vervelend om te lezen dat jij je tijd bij JYSK als negatief hebt ervaren. Gelukkig waren de eerste 6 maanden voor jou wel positief! Graag zouden wij willen weten waardoor dat verandert is. Zou jij een mailtje willen sturen naar HRNL@JYSK.com zodat wij contact kunnen opnemen?Met vriendelijke groet,HR JYSK
Er worden bergen beloofd maar na 3 jaar hier werken werd ik nog steeds behandelt als een stuk vuil. Het management geeft helemaal niks om je. Als sleutelhouder heel de winkel runnen omdat er geen assistent is en je manager op vakantie is. Geen hulp van de district manager of uberhaupt iemand van een ander filiaal. Maar hier ook niks extras voor krijgen dit is allemaal maar normaal binnen jysk. Vervolgens daarna te horen krijgen dat je niet capabel genoeg bent om een winkel te runnen. Altijd te weinig personeel wat resulteert in dat je jezelf kapot werkt en vervolgens te horen krijgt dat de taken niet af zijn en je niet goed werkt. Jezelf helemaal de pleures rennen en tillen voor een honger loontje. Als je niks wilt bereiken en flink voor gelogen wil worden ga dan bij jysk werken.
12 maart 2020
Hi,Wat vervelend om te lezen dat jij je werktijd bij ons als negatief hebt ervaren.Graag zouden wij van jou horen waar dit aan heeft gelegen en of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. We zouden je daarom willen vragen om contact op te nemen door een mailtje te sturen naar onderstaand e-mail adres.HRNL@jysk.comWe horen graag iets van je!JYSK
Uitbuiting, je moet zelfs als vrouw kastonderdelen van 45 kilo op een kar tillen, er word veel van je verwacht voor relatief weinig geld en in de zomer hebben ze geen airco waardoor je in soms wel 33 graden aan het werk bent.
12 maart 2020
Jysk Veenendaal.... de verschrikkelijkste werkgever die iemand kan hebben. Mensen komen geen van alle hun proefperiode door! Dit omdat er niet mensenlijk met je om gegaan wordt. Roddelen is de top 1 taak binnen Jysk
12 maart 2020
Je wordt gezien als een nummer , en zeg je er wat van dan krijg je gelijk te horen, dat je niet binnen het team past mag wordt je gestuurd naar andere filiaal, heb er store manger die alleen maar aan het zelf denkt in plaats van als een team Ik zou zegge niet hier solliciteren blijf dan maar werkloos
Pluspunten
Minpunten
TE ZWAAR TILLEN nooit afspraken na komen slecht betaald
17 december 2019
Hi,Wat vervelend om te lezen dat jij het gevoel hebt gehad dat je werd gezien als een nummer en dat jij het niet kon vinden met je storemanager. Graag zouden wij van jou horen of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. We zouden je daarom willen vragen om contact op te nemen door een mailtje te sturen naar onderstaand e-mail adres.HRNL@jysk.comWe horen graag iets van je!JYSK
Ik werk nu twee jaar bij Jysk en vindt het helemaal geweldig. Je wordt echt opgenomen in de Jysk familie. Soms werk ik ook in andere filialen. Na drie contracten heb ik een vast contract gekregen. Hier ben ik erg blij. Ik heb helemaal niks te klagen over het werken bij Jysk. Super blij en tevreden met mijn baan.
Pluspunten
Gezellig team, personeelsfeestjes, geen hierarchische gevoelens onderling
Een grote organisatie, maar het voelt klein, omdat veel mensen elkaar kennen en je voelt je gezien en gehoord. Het is hard werken, maar we hebben een leuk team dus dat maakt het werk juist leuk en elke dag is weer een uitdaging!
Uitdagend, doorgroeimogelijkheden en inzet wordt beloond
ze kunnen hele leuke verhalen vertellen bij de sollicitatie gesprek maar daar is niks van waar, tenzij je bereid bent om alleen nog maar voor jysk te leven. slechte communicatie in dit bedrijf, ze zeggen dat iedereen gelijk is maar dat is absoluut niet zo! bedrijfscultuur is gewoon slecht. door groeien kan als je je volledige privé leven aan de kant zet en elke keer extra werkt ( overuren zijn vrije dagen die je nooit kan opnemen door mensen te kort) zodra je keihard voor ze gewerkt hebt gooien ze je voor je vaste contract de deur uit. personeel kan gezellig zijn maar iedereen verlinkt elkaar achter de rug om in goed dag licht te komen te staan voor de bazen. ze nemen logistiek aan maar 9 van de 10 keer sta je zelf dozen van 30+ van een stelling van 2 meter af te halen zonder hulpmiddelen. ook heb je te maken met dozen die zwaarder zijn dan 50 kilo. klagen of melden dat je ergens niet mee eens bent wordt niet geaccepteerd ook al zeggen ze dat je alles mag zeggen tegen ze. salaris is echt minimumloon, als je doorgroeit naar assistent bedrijfsleider is de kans groot dat je of minder of net zo veel verdiend als al de andere fultime medewerkers, terwijl ze verwachten dan je 100x harder werkt. verhooging krijg je bijna nooit. ook de zo "geweldige" bonussen zijn eigenlijk alleen voor de leidinggevenden als fultimer krijg je hooguit 20 euro per 3 maanden of helemaal niks. reiskosten is na ongeveer 30 km niet meer dan 8 euro per dag, meer dan dat krijg je niet. ze sturen je van filiaal naar filiaal kan zo zijn dat je 1,5 uur moet rijden. als je nee zegt lig - meer...
Pluspunten
is er niet
Minpunten
Bijna alles
18 september 2019
Hi,Wat vervelend om te lezen dat jij zo'n hoge werkdruk hebt ervaren tijdens het werken bij JYSK. Graag zouden wij van jou horen waar dit aan heeft gelegen en of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. We zouden je daarom willen vragen om contact op te nemen door een mailtje te sturen naar onderstaand e-mail adres.HRNL@jysk.comWe horen graag iets van je!JYSK
Jysk is een leuk bedrijf om te werken. Er is plaats voor doorgroeimogelijkheden en zeer leerzaam met de trainingen.
1 woord verschrikkelijke bedrijf om te werken noch te winkelen. Zoals ook bij andere recensies te lezen wordt je bergen aan beloftes gedaan en geen enkel nagekomen. Je moet zelf achter alle feiten aanlopen. En als je hun daarop aanspreekt zijn ze op hun teentjes getrapt. Eerlijkheid oprechtheid en rechtdoorzee ver te zoeken. Klanten worden behandeld als stuk vuil maar verwachten wel elke dag een behoorlijk hoge omzet. Fysiek is het gewoon zwaar. Een kleine magazijn met hulpmiddelen die stuk zijn of half. Pakketen van 30 kilo moeten dan ook gewoon getilt worden. Dan niet eens te spreken over choaching en traingen (wat gewone weg niet word gegeven) maar wel verwacht wordt dat je alles maar moet weten. Recht op pauze van een uur krijg je niet. Je moet het doen met een half uur op een werkdag van min 8 uurtjes. Zo kan ik nog lang doorgaan. Super slechte service en super slechte omgang met collega's Nooit maar ook nooit zal ik hier winkelen noch andere aanraden er te werken of te winkelen Genoeg andere leuke oprechte winkels en winkelmedewerkers.
Pluspunten
Ikzelf
Minpunten
Respect Salaris fysiek bedrijftscultuur
18 september 2019
Je wordt onderbetaald. De Jysk cultuur is dat je overuren niet krijgt uitbetaald maar als vakantiedagen. Maar Jysk is altijd onderbezet dus kun je nooit vrije dagen opnemen. Je moet 7 dagen per week inzetbaar zijn. Je mag nooit klagen ergens over. Zware pakketten tillen, sommige wel 50 kg. Doordat je onderbezet staat in de winkel, vrijwel altijd, moet je een winkel met 2 man runnen. Niks is ooit goed genoeg. Retour beleid is achterlijk. Spullen die twee jaar gebruikt zijn mogen gewoon retour worden gebracht. Vaak zelfs zonder bon. Klanten zijn vaak altijd vervelend. Pauze nemen is er niet bij. CAO is slecht. Het enige lichtpuntje zijn vaak je collega's, maar dat is het wel. BEGIN HIER NIET AAN!
Pluspunten
Soms leuke collega's
Minpunten
Onderbetaald, geen pauzes, onderbezet, zwaar tilwerk.
8 maart 2019
Hi,Wij vinden het erg jammer om te horen dat jij de werkdruk bij JYSK als te hoog hebt ervaren. Bovendien vinden wij het vervelend dat jij negatieve ervaringen hebt bij de werkzaamheden in de winkel. Graag zouden wij van jou horen hoe dit volgens jou is gekomen, zodat we hier in de toekomst aanpassingen in kunnen doen. We willen jou daarom vragen om contact met ons op te nemen via de mail. HRNL@jysk.comWe horen graag van je!JYSK
Ik had gesolliciteerd als verkoper alleen vond de districtmanager al direct dat ik meer in mijn mars had. ik werk er nu 3 maanden en wordt opgeleid tot Assistent Bedrijfsleider. Het werk is zeer afwisselend en uitdagend iedere dag weer. Ik hoop over een jaar mijn eigen winkel te hebb en.
Pluspunten
sfeer binnen het bedrijf
Minpunten
Soms fysiek wat zwaarder
Wat een leuke baan! Elke dag leer je nieuwe klanten kennen die je mag verwelkomen en verwennen met alle productkennis die je heb. De verhalen aanhoren van de meeste klanten was super!
Pluspunten
Super werk!
Minpunten
Het team
Goede werkgever, goede tijden, goede sfeer. Vel doorgroeimogelijkheden en je werd goed behandeld.
Pluspunten
Flexibele werkgever
Minpunten
onduidelijke winkel
Ik heb in de tijd dat ik bij de jysk heb gewerkt onwijs naar mijn zin gehad omdat de klanten en mijn collega's kon ik het onwijs goed mee opschieten hiernaast warem de werkzaamheden goed te doen en goed overna gedacht.
Pluspunten
In overleg zelf pauzes kunnen plannen