JYSK

Reviews voor Verkoopmedewerk(st)er (m/v) bij JYSK

Verkoopmedewerk(st)er (m/v)5 reviews

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.087 reviews

Hard werken voor weinig geld

Hard werken voor weinig geld is het motto van Jysk. Althans in mijn ogen. Ondanks de slechte arbeidsvoorwaarden en het zware werk heb ik er wel met plezier gewerkt.

Pluspunten

Gezellige collega's

Minpunten

Na sluitingstijd nog te lang op werk

Loon was slecht/ te veel verantwoording/ drama onderling

Op het begin was mijn team geweldig, maar er zitten nou eenmaal echt zeikende, negatieve, verslaafde , stelende, dramatische en wanna-be-depressieve mensen tussen. Ik lijd echt aan depressie en er zitten mensen tussen waar ik echt NIET mee samen kan werken aangezien ik een mega positieve en sociale persoon waardoor ik niet met zulke negativiteit kan samen werken en er wordt gewoon niet geluisterd aangezien het mensen zijn die soms invallen. ook is het loon zwaar te laag en krijg je veeeelste veel verantwoording voor een weekend hulp. De deathlines zijn niet haalbaar als het 35 grade in je pand is, je geen airco of iets heb, je kasten en andere meubels in je eentje moet bouwen, ook mensen nog moet helpen ook en dan worden ze boos dat je meubel niet af zijn. Ook is er onderling gezeik met elk filiaal, je privé leven is niet privé want als je het 1 persoon toevertrouw weet elk filiaal het. Sommige filialen nergeren je gewoon of nemen de telefoon niet op. JIJ moet een reservering maken in het systeem van HUN winkel. Ook is er altijd gezeik als je vrij wilt

Pluspunten

Personeels korting, team, team uitjes, kerstborrel is lachen want iedereen gaat vreemd en er is drama.

Minpunten

Loon/ sommige mensen/ werk druk

Officiële reactie van JYSK

16 april 2020
Beste verkoopmedewerker uit Capelle of Barendrecht,Bedankt voor je feedback! Wij zijn erg blij dat je de personeelskorting, teamuitjes en kerstborrels als positief hebt ervaren. Jammer is natuurlijk dat zaken als loon, collega's en werkdruk jouw ervaring negatief hebben beïnvloed. Mocht je behoefte hebben je verhaal te delen, stuur dan een mailtje naar HRNL@JYSK.com en dan nemen we contact met je op!Met vriendelijke groet,HR JYSK

werkdag bij jysk

Een typische dag op het werk was altijd vrij rustig. Ik durf bijna te zeggen dat ik het nergens anders beter zou hebben in verband met het werk wat ik deed en ook omdat het niet zwaar was. de sfeer was altijd gezellig en mijn collega's waren ook leuk. buiten dat er veel geroddeld werd. ik heb bij jysk geleerd hoe ik producten moet presenteren aan klanten en verkopen.

Pluspunten

Rustige dagen

Minpunten

Lange werkdagen maar de tijd vliegt voorbij

Super werk sfeer

in mijn 2 jaar dat ik er heb gewerkt heb ik een geweldige tijd gehad. het was elke dag wel anders en als het tegen zat heb je altijd wel collega's om je heen die de sfeer weer helemaal omhoog halen.

...

Het is een bedrijf er word van alles beloofd maar niets word nagekomen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JYSK met

Meer informatie over JYSK in populaire locaties

• JYSK
  • Verkoopmedewerk(st)er (m/v)