JYSK

Reviews voor Manager (m/v) bij JYSK

Manager (m/v)3 reviews

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.087 reviews

Mooi bedrijf, keihard werken, slechte voorwaarden

Jysk is een prachtig bedrijf. Snel groeiend, zeer mooie en verzorgde panden, leuke teams. Het is soms wel keihard werken, te veel en te zwaar tillen (sommige dozen zijn tegen de 40 kg) Voorwaarden omtrent overuren en ziekte conform de CAO Sport & Lifestyle zijn niet om over naar huis te schrijven. Overuren krijg je in tijd, eerste ziektedag betaal je zelf etc.

Pluspunten

Fijne sfeer, mooie winkel(s), leuke werkzaamheden

Minpunten

Fysiek (zeer) zwaar, hoge werkdruk, CAO op sommige punten ruk

Drama

Dit is een bedrijf dat geld verdiend op kosten van de werknemers, ze worden afgebeuld onder het mom van 'hart voor de zaak' maar Jysk heeft alleen hart voor euro's. overuren draaien mag niet, je mag maar 37 uur schrijven en de rest is in eigen tijd. Had je maar alles af moeten krijgen in de 37 uur wordt dan gezegd, probleem ligt dus bij jezelf en niet bij het feit dat er Arbo technisch nergens rekening mee wordt gehouden en er een tuinvracht binnen komt die nooit in het magazijn past. Ik kan wel 100 dingen opnoemen die ik in die jaren daar heb meegemaakt maar mooier wordt het er niet op. Ik zou zeggen, zoek ergens anders een baan want dit bedrijf sloopt je lichamelijk EN geestelijk.

Pluspunten

het winkel team is meestal geweldig ook al zitten hier NSBers bij.

Minpunten

alles

Leuk bedrijf

Bij JYSK werken leuke mensen en de winkels werken echt als "team" Iedereen is gedreven om op een goede manier de resultaten neer te zetten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JYSK met

Meer informatie over JYSK in populaire locaties

• JYSK
  • Manager (m/v)