JYSK

Reviews voor Logistiek Medewerker (m/v) bij JYSK

Logistiek Medewerker (m/v)4 reviews

4 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.051 reviews

Productief, Hele dag bezig

Vracht komt, pellets uitladen, doei zeggen tegen de Poolse chauffeur, dozen sorteren, de dozen in de winkel brengen, gaan vullen met je collega's

Officiële reactie van JYSK

16 april 2020
Beste Logistieke medewerker uit Alkmaar,Bedankt voor je beschrijving van ons logistieke proces. Ondanks dat je de hele dag productief bezig bent geef je ons alsnog 2 sterren, graag zouden wij willen weten waar dit aan ligt en hoe wij jou kunnen helpen. Zou je een mailtje willen sturen naar HRNL@JYSK.com?Alvast bedankt!HR JYSK

Heel leuk stageplek

Veel te doen. Leuk collega’s en management. Leerzaam.

Pluspunten

Leuk bedrijf

Minpunten

Slecht bedrijf

3 jaar in dienst geweest. Mezelf volledig ingezet voor het bedrijf. En er kan geen bedankje vanaf van de district manager. Zielig hoe dit bedrijf omgaat met het vaste personeel. Er wordt niks gecommuniceerd je moet er zelf maar achter komen. Als je in dienst ben wordt alles mooi verteld en gebracht maar ze laten de nadelen weg ervan, hier kom je dan pas achter na het ontslag nemen. Zeker geen aanrader om hier te werken. Op het eerste oog vriendelijk en meelevend maar dat is een heel acteerwerkje. Zodra je in dienst bent en een keer niet kan uithelpen in een ander filiaal of er komt wat tussen draait het helemaal om en is er geen medeleven meer. Wanneer je ziek bent midden in de corona wordt er toch van je verwacht om te komen werken ookal heb je nog geen test gedaan. Qua doorgroeimogelijkheden moet je niks verwachten alleen als je via hun een opleiding doet wat allemaal mooi verwoord wordt maar ze er niet bij vertellen dat je dan een X aantal jaar vastzit aan ze. Ook wordt er verwacht dat je 24/7 bereikbaar bent en klaar staat voor ze. Voor het lage salaris verwachten ze heel veel.Samengevat ze geven niks om het personeel. En je moet echt 200% opletten bij het tekenen dat je niet achteraf genaaid wordt door ze.

Pluspunten

Team kan goed zijn en het leuk maken

Minpunten

Vanaf district manager moet je oppassen op genaaid worden

Officiële reactie van JYSK

17 september 2021
Beste,We vinden het erg vervelend om dit te lezen. De District manager wil heel graag met je in contact komen omdat hij graag jouw kant van het verhaal nog eens wil horen en onduidelijkheden uit de lucht wil krijgen. Hij heeft je al een aantal keren geprobeerd te bellen. Hopelijk ben je bereid je verhaal nog eens aan hem te doen.Met vriendelijke groet,Team JYSK

Prima bedrijf voor starters op de arbeidsmarkt

JYSK is een prima organisatie om als starter op de arbeidsmarkt verschillende disciplines in de detailhandel en de logistiek onder de knie te krijgen. Het zijn compacte teams die veel van elkaar moeten kunnen overnemen. De productlijnen worden regelmatig gewisseld zodat de klanten vaker terug komen. Kortom, mooi bedrijf om je carrière te beginnen. De doorgroeimogelijkheden zijn niet heel breed.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JYSK met

Meer informatie over JYSK in populaire locaties

• JYSK
  • Logistiek Medewerker (m/v)