JYSK

Reviews voor Filiaalmanager (m/v) bij JYSK

Filiaalmanager (m/v)2 reviews

2 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.087 reviews

Gezellig bedrijf met zeer grote mogelijkheid om door te groeien

JYSK is een bedrijf waar ik mij zeer op mijn plek voel door het teamgevoel (door het hele land heen) en platte organisatiestructuur. Dit zorgt voor een fijne bedrijfscultuur waarbij je superveel doorgroeimogelijkheden hebt. Ik ben binnen een jaar van assistent filiaalmanager doorgegroeid naar filiaalmanager van mijn eigen winkel met nog meer mogelijkheden voor de toekomst!

Pluspunten

Gezellige, verbonden, platte organisatie

Minpunten

Lichamelijk zwaar wegens tillen

Doe het niet

Ga hier niet werken. De voorwaarden zijn ontzettend slecht. Zo is de sfeer en de manier hoe ze je behandelen. Jysk is altijd onder bezet. Ze hebben een super hoog verloop omdat de werkdruk zo gigantisch hoog is. Je staat met 2 man per dag een hele winkel te runnen. Hoe goed je het ook doet hoe goed je resultaten ook zijn het is.nooit goed genoeg en het.ligt altijd aan jou. Het maakt niet uit welke winkel je.in Nederland binnen loopt het is altijd een zooitje. Dit komt puur door de onderbezetting. Meer uren krijg je niet betaald. Dat hoort bij je functie. Mensen ik waarschuw je verdoe je tijd niet bij deze helse werkgever.

Pluspunten

Als je geluk hebt je collegas

Minpunten

Iedereen is negatief. Werk druk. Salaris

Officiële reactie van JYSK

8 maart 2019
Hi,Vervelend om te lezen dat jij een te hoge werkdruk hebt ervaren bij JYSK. Wij zouden graag van jou willen horen waarom je het gevoel had dat jouw inzet niet goed genoeg was en waarom die werkdruk zo hoog was. Hiervoor willen we jou vragen of je contact op wilt nemen via HRNL@jysk.com.We horen graag van je!JYSK

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JYSK met

Reviews over JYSK per locatie

Meer informatie over JYSK in populaire locaties

• JYSK
  • Filiaalmanager (m/v)