JYSK

Reviews voor Bedrijfsleider (m/v) bij JYSK

Bedrijfsleider (m/v)13 reviews

13 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.087 reviews

Leuke teams, ongestructureerde bedrijfsvoering

Ik heb in 6 filialen gewerkt Zuid-Holland en Overijssel.De meeste collega’s waren super!Bedrijfscultuur is niet professioneel en ongeorganiseerd.Beoordelingen van winkels tijdens management bezoeken zijn niet representatief.Er zitten veel mensen op leidinggevende posities die alleen maar ja knikken.Het personeelsverloop is groot en met de juiste contacten kom je snel in aanmerking voor een positie in het management team.De magazijnen zijn niet volgens de richtlijnen ingericht, vaak veel te klein en zijn daarom ook niet veilig.Salaris is mager, als je de targets haalt is de bonusregeling wel leuk.Bij Jysk kan je snel carrière maken, en is als springplank voor je verdere carrière verloop zeker geschikt.

Alles strak geregeld. Weinig tot geen ruimte voor eigen inbreng

Heel veel voorgeschreven, indeling winkel en vakken. Weinig ruimte voor eigen inbreng. Vooral in sollicitatie gesprekken veel beloven waar later weinig van terecht komt.Organisatie bestaat grotendeels uit ja- knikkers.Vinden zelf dat ze een fantastisch bedrijf zijn, maar er kan nog heel veel verbeterd worden.

Pluspunten

Als je geluk hebt een gezellig team

Minpunten

Hard werken voor niet al te groot salaris . Ik doe nu productiewerk, geen verantwoordelijkheid, geen koopavonden, 25 vakantie dagen, 13 ATV dagen, weekenden en feestdagen lekker thuis en dat voor nagenoeg zelfde salaris.

Geen aanrader!

Bijna 7 jaar voor JYSK gewerkt. Doorgroei mogelijkheden zijn er zeker, soms zelfs iets te snel ivm personeelstekort en gooien ze je in het diepen. Bij mij is dit gelukkig niet gebeurt en ben ik goed opgeleid voordat de stap werd gezet. Dit is dan ook wel jaren geleden toen er vanuit JYSK minder winkels waren die open gehouden moesten worden.Werken bij JYSK is kei en keihard werken. Er word veel van je verwacht. Je werkt in een klein team en de taken zijn enorm. Logistiek werk word gedaan door het winkelteam. Logistiek medewerkers zijn namelijk niet te vinden voor het karige loon wat er tegenover staat. Het houd dus in dat je als medewerker van JYSK zelf de vracht pallets moet aannemen en dus het besturen van een elektrische pompwagen. Je dient euro pallets van gemiddeld 900 kilo zelf naar binnen te rijden en af te stapelen doos voor doos. De pallets bestaan uit meubeldozen van gemiddeld 40 kilo per doos. Pallets opstapelen op het DCU in Denenmarken kunnen ze niet waardoor je moet uitkijken als je een pallet openmaakt. Kans dat er iets op je valt is groot namelijk.Ook als klanten meubelen komen kopen dien je dit zelf te pakken in het magazijn en uit te leveren aan de klant. Waardoor je weer die zware dozen in je handen hebt. Ook verwacht JYSK dat je IT-er bent. Is er iets kapot aan de printer , computer of kassa dan dien je dit zelf te maken. Bij personeelstekort hoef je niet te verwachten dat je hulp krijgt vanuit andere winkels. Overal is namelijk personeelstekort. Dagen en weken lang met 2 man staan is voor JYSK normale gang van zaken. Waardoor pauze nemen dus ook onmogelijk -

Pluspunten

Veel collega's zijn fijn, die gaan voor je door het vuur.

Minpunten

Lange werkdagen, geen pauzes, je word behandeld als streepjescode ipv mens, als leidinggevende bouw je blijkbaar geen overuren op aar tijd voor tijd, die je ook niet op mag nemen en dus kwijt bent. Helemaal als je uit dienst gaat.

Werken is nog nooit zo makkelijk geweest

Leidinggevende en getrouwde werkneemster van Jysk Hoogeveen lopen overdag en onder werktijd elkaar op te geilen en gaan na werktijd met elkaar naar bed terwijl niets wetende partners écht aan het werk zijn.

Pluspunten

Collegialiteit ook na werktijd voelbaar

Minpunten

Moet goed kunnen liegen

Dynamisch bedrijf

Bij jysk werken is wel intensief , je moet een echte aanpakker zijn ongeacht wat jou functie is. Hier word je van te voren ook op gescreend doormiddel van een aantal testen. Het is een dynamisch bedrijf en om door te groeien is dit zeker een mooie instapbaan. Jysk biedt veel mogelijkheden en opleidingen.

Uitdagende werkomgeving

Bij Jysk wordt alles van je gevraagd, hierdoor ligt de werkdruk hoog.Daar staat wel tegenover dat er genoeg kansen zijn binnen Jysk om jezelf verder te ontwikkelen. dit dmv opleidingen en interne trainingen.

Pluspunten

Collega's die altijd voor elkaar klaarstaan

Minpunten

Hoge werkdruk

Een baan volop doorgroeimogelijkheden

Jysk is een jong snelgroeiend bedrijf, waardoor er volop doorgroeimogelijkheden zijn. Mijn beste beslissing in de afgelopen jaren om bij Jysk te solliciteren.

Jysk voelt als een warme familie

Bij Jysk wordt iedereen belangrijk gemaakt, van manager tot oproepkracht. Het is een open cultuur waar iedereen zijn of haar mening mag geven. Veel doorgroeimogelijkheden!

Pluspunten

Doorgroei mogelijkheden

Hard werken in hechte teams, familiegevoel

Een dag altijd starten met een kop koffie en planning. Hoofdtaak de klanten zo goed mogelijk helpen. Vaak wel een erg hoge werkdruk maar door het familiegevoel goed doorheen te boksen. Gemiddeld met 3 á 4 mensen op de vloer en nooit een moment dat je je verveelt (en nog vaak tijd voor humor en persoonlijk contact onderling ook). Vullen, spiegelen, inventariseren, schappenplannen; zo maar een invulling voor een dag. Een snelgroeiend bedrijf met de nadruk naast de klant op mobility. Vaste lijnen zijn vervangen door smartphones en veel taken verschuiven ook al van desktop naar smartphone. De service naar de klant gaat soms echt erg ver, zeker in vergelijking tot andere bedrijven. Door personeelsfeesten en facebookgroepen wordt het familiegevoel voor een dergelijk grote organisatie nog goed in takt gehouden. En de doorgroeimogelijkheden zijn echt enorm, mits de juiste inzet en juiste omgeving.

Pluspunten

Familiegevoel

Minpunten

Hoge werkdruk

Volop doorgroeimogelijkheden

Het is een topbedrijf om voor te werken. Ik ben 5,5 jaar geleden begonnen als stagiair en nu doorgegroeid als storemanager. Hoe geweldig is dat! Er zijn doorgroei mogelijkheden zat, de bedrijfscultuur is zeker iets waar je in wil duiken. De online winkel, het management team en de winkel zijn (bijna) naadloos op elkaar afgestemd.

Pluspunten

Inzet word beloond

Minpunten

Er zijn niet echt noemenswaardige minpuntrn

Mooie organisatie

Dik 9 jaar met veel plezier voor deze organisatie mogen werken. Ja er is werkdruk maar is goed te handelen. Veel mensen mogen opleiden en door zien groeien. Met de juiste instelling en inzet kan je hier veel leren en doorgroeien. Je verkoopt een groot en uitgebreid assortiment. Een mooi en stabiel bedrijf om een goede carriere te starten en op te bouwen. Organisatie is plat en je kan met iedereen gewoon praten. Je mening wordt gewaardeerd.

Pluspunten

Goede groei mogelijkheden. Grote stabiele organisatie. Leuke artikelen

Leuke baan met vele doorgroei mogelijkheden

Begonnen als verkoopmedewerker en binnen een jaar store manager geworden! Volop doorgroei kansen dus. En dit binnen een leuk, gezellig en groeiend bedrijf waarbij iedereen erg betrokken is. Afwisselende werkzaamheden maakt het werk uitdagend samen met een leuk energiek team maakt dat de dagen voorbij vliegen en je met plezier naar je werk blijft gaan. Een open bedrijf waarbij iedereen gelijk is.

Pluspunten

Doorgroeien openheid

Gezellige/productieve werkomgeving, met veel doorgroeimogelijkheden.

Leuke, gemotiveerde teams! Ga je ervoor, dan kun je snel doorgroeien. Er is veel mogelijk als je maar wil (zelfs intern opleidingen te volgen). Ook extra bonussen te verdienen.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, gezellige collega's, bonussen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JYSK met

Meer informatie over JYSK in populaire locaties

• JYSK
  • Bedrijfsleider (m/v)