JYSK

Reviews voor Assistent Manager (m/v) bij JYSK

NA het opmaken van de kassa en het openen van de winkel, zetten we in de zomer enorm veel spullen buiten. En daarna ben je er, buiten de normale dagelijkse taken, voor de klant. Ik heb geleerd dat als je een winstgevend bedrijf wil hebben, je erg je best moet doen voor je klanten, zuinig moet zijn met alle spullen, en er niet vanuit moet gaan dat er iets vanzelfsprekend is.
Hard werken voor het salaris een laag salaris. Je bent de hele dag fysiek bezig, maar krijgt heel weinig betaald. Wel heb je veel afwisseling tijdens het werk en sta je afhankelijk van welk filiaal, met leuke collega's. Arbeidsomstandigheden zijn ook per filiaal verschillend. Sommige filialen hebben airco en andere filialen sta je in de zomermaanden in 35 graden met dozen van 40kg te zwoegen. Doorgroeimogelijkheden zijn er genoeg, al moet je hier wel voor open staan.Eerste 2 jaar met plezier gewerkt, daarna vanwege een conflict weggegaan. Als dat anders had gegaan, had ik waarschijnlijk gebleven.
Pluspunten
Leuke collega's(afhankelijk van filiaal), informele omgang
Minpunten
Lage loon, veel overwerken, veel geroddel
Officiële reactie van JYSK
1 december 2020
Beste voormalig Assistent Manager Gouda,Bedankt voor jouw feedback!We vinden het jammer om te horen dat je deze periode (deels) als negatief hebt ervaren. Graag zouden we jou input krijgen, zo kunnen we dit in het vervolg verbeteren. Zou jij jouw feedback kunnen sturen naar HRNL@JYSK.com?Groetjes, Team JYSK
  1. Assistent Manager (m/v)