JYSK

Reviews voor Assistent Bedrijfsleider (m/v) bij JYSK

Assistent Bedrijfsleider (m/v)9 reviews

9 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.051 reviews

Hard werken

Veel geleerd maar helaas zijn de doorgroeimogelijkheden niet zoals ze schetsen

Gezellige werkomgeving en prima doorgroei mogelijkheden

open bedrijfscultuur, wordt volop in personeel geïnvesteerd. Alle vacatures worden zoveel mogelijk intern ingevuld.

Dynamisch bedrijf

Het is een ontzettend leuk bedrijf om voor te werken

Top bedrijf!

Een top bedrijf om voor te mogen werken! JYSK staat ook op persoonlijk niveau voor je klaar als je ambitieus en gedreven bent om door te groeien. Een typische dag op het werk is in de ochtend samen sparren met je collega's over doelen en allerlei andere dingen :) het management is super! Luistert graag naar jouw mening om hiermee aan de slag te gaan, staan ook voor je klaar om eventuele trajecten te starten denk aan managers opleidingen en andere. Bedrijfscultuur is professioneel en transparant. Kortom een bedrijf die klaarstaat voor je zowel professioneel als persoonlijk!

Top baan als je opzoek bent naar een nieuwe uitdaging !

Ik ben een jaar geleden begonnen als verkoopmedewerker en binnen korte tijd doorgegroeid naar logistiek verantwoordelijke. Sinds 6 maanden ben ik Assistent manager. Op moment volg ik het ontzettend leerzame en gezellige SMT traject waarin de toppers van Jysk je opleiden tot Store manager. Ik ervaar werken bij Jysk als zeer positief. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk. Werken bij Jysk ik zeg doen !

Pluspunten

Doorgroei mogelijkheden, Prettige werksfeer, goede begeleiding, plate organisatie, leuke bonussen !

Niet eens proberen daar!

Er worden gouden bergen beloofd als je bij jysk komt solliciteren, maar na je eerste uur op de werkvloer kom je er snel achter wat een onmenselijk bedrijf het is! Ze blijven nieuwe winkels openen terwijl ze voor de bestaande winkels niet eens genoeg personeel hebben waardoor je geen kant op kan. Met 2 man een winkel draaien waardoor klanten boos en vloekend weglopen, dozen van vaak 40kilo die je maar in je eentje moet dragen, geen tijd voor pauzes en over veiligheid nog niet gesproken. Doordat winkels onderbezet zijn is er geen tijd om medewerkers goed op te leiden dus kennis is vergezocht maar word wel van je verwacht. Je moet bijvoorbeeld in korte tijd meer als 20 e-learnings maken waar per stuk minimaal een uur voor nodig is, allemaal in je vrije tijd en onbetaald. Tijd voor klanten is er haast niet omdat je word doodgegooid met taken waar je minstens 10man voor nodig hebt. Jysk zelf geeft er helemaal niks om hoe personeel klaagt en gaan gewoon lekker verder op hun roze wolk. Lage oude omzet winkels krijgen geen airco want dat is te duur, dus succes met 35graden binnen en zware dozen. Loon is echt minimaal voor het gene wat je allemaal moet doen. En geld voor avondeten bij een werkdag van 12uur is net genoeg voor een droge boterham. Gezien de vele negatieve reacties hier en het feit dat jysk er niks om geeft doordat er geen veranderingen komen bewijst wat voor bedrijf het is. Heel jammer dit!

Pluspunten

Leuke artikelen

Minpunten

Salaris, werkdruk, laksheid van hogerop, veiligheid, bedrijfscultuur.

18 september 2019
Hi,Wat vervelend om te lezen dat jij zo'n hoge werkdruk hebt ervaren tijdens het werken bij JYSK.Graag zouden wij van jou horen waar dit aan heeft gelegen en of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. We zouden je daarom willen vragen om contact op te nemen door een mailtje te sturen naar onderstaand e-mail adres.HRNL@jysk.comWe horen graag iets van je!JYSK

Zware onderwaardering

Vol enthousiasme gesolliciteerd bij Jysk en aangenomen. Echter verdween dit al snel omdat er een zeer hoge werkdruk heerst. 9 vd 10 keer sta je met z'n 2en de hele winkel te runnen omdat er nauwelijks personeel is (en ik snap nu waarom). Er moet er altijd 1 bij de kassa zijn waardoor de ander dus alle zware pakketten van soms wel 55 kilo alleen uit het magazijn mag halen. Als je geluk hebt krijg je ook nog vracht tussendoor waardoor er klanten boos de winkel uitlopen omdat het allemaal te lang duurt voor de spullen uitgeleverd worden. Ook werk je boven je macht omdat zware pakketten ook boven op de stellingen liggen van 2,5 meter hoog en je dus op een krukje staat om dit eraf te halen. Er wordt beloofd dat er goede doorgroei mogelijkheden zijn, nou niet dus. Jaren mogen vechten om een hogere functie te krijgen maar ondertussen worden er voor je neus andere mensen aangenomen die vervolgens niet functioneren en weer ontslagen worden. En als het binnen het team niet goed gaat hoef je ook niet aan te kloppen bij de districtmanager want die laat het gewoon z'n beloop tot dat de boel volledig escaleerd en de winkel een puinbak is geworden. Pas dan worden er stappen ondernomen, mensen overgeplaatst naar andere fillialen en mag je voor de zoveelste keer een winkel op gaan knappen. Ik ben ontzettend blij dat ik ontslag heb genomen en een nieuwe uitdaging ben begonnen. Voor het salaris hoef je het namelijk ook niet te doen (minimum terwijl wel van je wordt verwacht dat je je maximaal inzet). Ik ging elke dag met tegenzin naar mijn werk.

Pluspunten

Collega's waren wel gezellig

Minpunten

Hoge werkdruk, zwaar lichamelijk werk, slecht salaris, slechte doorgroei mogelijkheden, werk weken van soms 60 uur

8 maart 2019
Hi,Wat vervelend om te lezen dat jij zo'n hoge werkdruk hebt ervaren tijdens het werken bij JYSK. Ook vinden wij het erg jammer dat jouw contact met de district manager als negatief is ervaren. Graag zouden wij van jou horen waar dit aan heeft gelegen en of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. We zouden je daarom willen vragen om contact op te nemen door een mailtje te sturen naar onderstaand e-mail adres. HRNL@jysk.comWe horen graag iets van je!JYSK

Pure ellende

Gratis uren overwerken onder het mom van de "Jysk-cultuur", Salesleader dagen die ietwat sektarisch overkomen, eigen mening is verboden en getoonde inzet is nooit voldoende in de ogen van de area managers. Met een beetje geluk heb je leuke collega's en is dat het enige lichtpuntje van het werken bij Jysk. Met 2 man staan in een veel te grote winkel met veel te zware pakketten ( > 35kg) is niet ideaal. Als Salesleader zijn mij gouden bergen beloofd die vanuit de organisatie nooit waar zijn gemaakt. Ze buiten je uit en beloven je een vast contract maar aan het eind van de contractperiode kan je alsnog ophoepelen. Waardeloos is een understatement voor deze maffiaorganisatie.

Pluspunten

-Met geluk leuk collega's

Minpunten

-Hoge werkdruk, geen waardering, overuren niet uitbetaald enz, enz.

8 maart 2019
Hi,We vinden het erg jammer om te horen dat jouw beloftes zijn gedaan, die nooit zijn nagekomen. Ook vinden we het vervelend dat jij een hoge werkdruk hebt ervaren en overuren niet uitbetaald hebt gekregen. Voor nadere informatie en uitleg over beloftes die aan jou zijn gedaan, willen wij jou vragen om contact met ons op te nemen via de mail.HRNL@jysk.comWe horen graag van je!JYSK

Begin hier niet aan aub’

Slechte werk sfeer, word 0 rekening met je gehouden en ze gebruiken je voor alles om je in verschillende filialen neer tezetten als je mobiel bent. Verder word er alleen geluisterd naar de storemanagers door de retail manager en niet naar jou verhaal. Verder word je onder betaald en een slechte sao. Je word weinig tot niet opgeleid en ze laten je aan je lot over. Ik adviseer zeker niet om hier tegaan werken en ook niet als partime job. Wil je iets bij verdienen doe dat dan ergens anders. Als assistent verdien je net zoveel als verkoper dus als je toch deze slechte uitdaging aan wilt gaan doe dat zeker als verkoper. Succes der mee

Pluspunten

Geen enkele plus punt voor

Minpunten

Teveel om op tenoemen

8 maart 2019
Hi,Wij vinden het jammer om te lezen dat jij zulke slechte ervaringen hebt opgedaan tijdens het werken bij JYSK. Om in de toekomst meer aandacht te kunnen besteden aan klachten van (oud)medewerkers, is het belangrijk hun input in acht te nemen. Om die reden willlen wij jou vragen ons te mailen op het volgende mailadres: HRNL@jysk.com. We horen graag, waarom jij het gevoel hebt gehad dat er geen rekening met je is gehouden en waarom storemanagers niet naar jou hebben geluisterd. JYSK

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JYSK met

Reviews over JYSK per locatie

Meer informatie over JYSK in populaire locaties

• JYSK
  • Assistent Bedrijfsleider (m/v)