JYSK

Spijkenisse2 reviews

2,8Salaris en arbeidsvoorwaarden

2 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.087 reviews

Leuke sfeer.

Het is een leuk bedrijf met een leuke sfeer in Spijkenisse. Je Collega's staan al snel voor je klaar en je hecht een echte band met ze. De werkzaam heden zijn ook wel leuk. Je doet adviseren over matrassen, tuin meubels, de normale meubels en eventueel ook rolgordijnen. Wat ik ook daar heb geleerd was mij meer te uiten op mijn mening. En maakt niet uit wat er gebeurt blijf altijd lachen. Klanten aanspreken binnen 3 minuten en ze altijd begroeten is altijd nummer 1 stond. Het moeilijkste van het baan is de vracht want alles daar zijn bouwpakket zo had je een pakket van 28 kg en dan moest je het op tillen om het in het vak te plaatsen. Maar toch het leukste van deze baan is dat je er een hecht team heb en het adviseren van klanten.

Pluspunten

een hecht team

Minpunten

veel tillen

Een keer gesolliciteerd met fake account om een uit te vogelen hoe hun beleid is. Waardeloos. Niet op de vacatures solliciteren.

Je moet hbo ndenk niveau hebben. Maar word betaald als een pool. Vuisten hebben ze nodig. Mijn onderzoek naar het bedrijf. 1 woord . BBELACHELIJK!!!

Officiële reactie van JYSK

16 april 2020
Beste,Wat vervelend om te lezen dat je ons beleid als belachelijk beschrijft. Wij zijn benieuwd welke aspecten van het beleid jij hebt meegenomen in jouw analyse. Zou je een mail willen sturen naar HRNL@JYSK.com zodat wij jouw imput kunnen meenemen in onze processen?Met vriendelijke groet,HR JYSK

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JYSK met

Reviews over JYSK per functie