JYSK

Reviews voor JYSK in Oosterhout

Oosterhout2 reviews

2 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.091 reviews

Slecht bedrijf

3 jaar in dienst geweest. Mezelf volledig ingezet voor het bedrijf. En er kan geen bedankje vanaf van de district manager. Zielig hoe dit bedrijf omgaat met het vaste personeel. Er wordt niks gecommuniceerd je moet er zelf maar achter komen. Als je in dienst ben wordt alles mooi verteld en gebracht maar ze laten de nadelen weg ervan, hier kom je dan pas achter na het ontslag nemen. Zeker geen aanrader om hier te werken. Op het eerste oog vriendelijk en meelevend maar dat is een heel acteerwerkje. Zodra je in dienst bent en een keer niet kan uithelpen in een ander filiaal of er komt wat tussen draait het helemaal om en is er geen medeleven meer. Wanneer je ziek bent midden in de corona wordt er toch van je verwacht om te komen werken ookal heb je nog geen test gedaan. Qua doorgroeimogelijkheden moet je niks verwachten alleen als je via hun een opleiding doet wat allemaal mooi verwoord wordt maar ze er niet bij vertellen dat je dan een X aantal jaar vastzit aan ze. Ook wordt er verwacht dat je 24/7 bereikbaar bent en klaar staat voor ze. Voor het lage salaris verwachten ze heel veel.Samengevat ze geven niks om het personeel. En je moet echt 200% opletten bij het tekenen dat je niet achteraf genaaid wordt door ze.

Pluspunten

Team kan goed zijn en het leuk maken

Minpunten

Vanaf district manager moet je oppassen op genaaid worden

Officiële reactie van JYSK

17 september 2021
Beste,We vinden het erg vervelend om dit te lezen. De District manager wil heel graag met je in contact komen omdat hij graag jouw kant van het verhaal nog eens wil horen en onduidelijkheden uit de lucht wil krijgen. Hij heeft je al een aantal keren geprobeerd te bellen. Hopelijk ben je bereid je verhaal nog eens aan hem te doen.Met vriendelijke groet,Team JYSK

Waardeloos bedrijf.

Er worden bergen beloofd maar na 3 jaar hier werken werd ik nog steeds behandelt als een stuk vuil. Het management geeft helemaal niks om je. Als sleutelhouder heel de winkel runnen omdat er geen assistent is en je manager op vakantie is. Geen hulp van de district manager of uberhaupt iemand van een ander filiaal. Maar hier ook niks extras voor krijgen dit is allemaal maar normaal binnen jysk. Vervolgens daarna te horen krijgen dat je niet capabel genoeg bent om een winkel te runnen. Altijd te weinig personeel wat resulteert in dat je jezelf kapot werkt en vervolgens te horen krijgt dat de taken niet af zijn en je niet goed werkt. Jezelf helemaal de pleures rennen en tillen voor een honger loontje. Als je niks wilt bereiken en flink voor gelogen wil worden ga dan bij jysk werken.

Officiële reactie van JYSK

12 maart 2020
Hi,Wat vervelend om te lezen dat jij je werktijd bij ons als negatief hebt ervaren.Graag zouden wij van jou horen waar dit aan heeft gelegen en of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. We zouden je daarom willen vragen om contact op te nemen door een mailtje te sturen naar onderstaand e-mail adres.HRNL@jysk.comWe horen graag iets van je!JYSK

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JYSK met

• JYSK