JYSK

Reviews voor JYSK in Enschede

Enschede3 reviews

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.087 reviews

Leuke teams, ongestructureerde bedrijfsvoering

Ik heb in 6 filialen gewerkt Zuid-Holland en Overijssel.De meeste collega’s waren super!Bedrijfscultuur is niet professioneel en ongeorganiseerd.Beoordelingen van winkels tijdens management bezoeken zijn niet representatief.Er zitten veel mensen op leidinggevende posities die alleen maar ja knikken.Het personeelsverloop is groot en met de juiste contacten kom je snel in aanmerking voor een positie in het management team.De magazijnen zijn niet volgens de richtlijnen ingericht, vaak veel te klein en zijn daarom ook niet veilig.Salaris is mager, als je de targets haalt is de bonusregeling wel leuk.Bij Jysk kan je snel carrière maken, en is als springplank voor je verdere carrière verloop zeker geschikt.

Alles strak geregeld. Weinig tot geen ruimte voor eigen inbreng

Heel veel voorgeschreven, indeling winkel en vakken. Weinig ruimte voor eigen inbreng. Vooral in sollicitatie gesprekken veel beloven waar later weinig van terecht komt.Organisatie bestaat grotendeels uit ja- knikkers.Vinden zelf dat ze een fantastisch bedrijf zijn, maar er kan nog heel veel verbeterd worden.

Pluspunten

Als je geluk hebt een gezellig team

Minpunten

Hard werken voor niet al te groot salaris . Ik doe nu productiewerk, geen verantwoordelijkheid, geen koopavonden, 25 vakantie dagen, 13 ATV dagen, weekenden en feestdagen lekker thuis en dat voor nagenoeg zelfde salaris.

Goed

Goede werkgever, goede tijden, goede sfeer. Vel doorgroeimogelijkheden en je werd goed behandeld.

Pluspunten

Flexibele werkgever

Minpunten

onduidelijke winkel

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JYSK met

• JYSK