JYSK

Reviews voor JYSK in Eindhoven

Eindhoven3 reviews

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.087 reviews

gezellige werksfeer, vriendelijke collega's

vracht uitpakken en controleren daarna de vracht in de schappen leggen volgens schappenplan, klanten te woord staan en advies geven. aankopen afrekenen.

Pluspunten

vrijdagavond werken/ dan gratis eten.

Minpunten

vrije hoge werkdruk.

16 april 2020
Beste voormalig Medewerker uit Eindhoven,Wat fijn dat je in ieder geval onze vrijdag avond als positief beschrijft, graag zouden wij willen weten hoe je de rest van je tijd bij JYSK hebt ervaren. Daarom vragen wij je contact op te nemen met ons via HRNL@JYSK.com.Met vriendelijke groet,HR JYSK

Doe het niet

Ga hier niet werken. De voorwaarden zijn ontzettend slecht. Zo is de sfeer en de manier hoe ze je behandelen. Jysk is altijd onder bezet. Ze hebben een super hoog verloop omdat de werkdruk zo gigantisch hoog is. Je staat met 2 man per dag een hele winkel te runnen. Hoe goed je het ook doet hoe goed je resultaten ook zijn het is.nooit goed genoeg en het.ligt altijd aan jou. Het maakt niet uit welke winkel je.in Nederland binnen loopt het is altijd een zooitje. Dit komt puur door de onderbezetting. Meer uren krijg je niet betaald. Dat hoort bij je functie. Mensen ik waarschuw je verdoe je tijd niet bij deze helse werkgever.

Pluspunten

Als je geluk hebt je collegas

Minpunten

Iedereen is negatief. Werk druk. Salaris

8 maart 2019
Hi,Vervelend om te lezen dat jij een te hoge werkdruk hebt ervaren bij JYSK. Wij zouden graag van jou willen horen waarom je het gevoel had dat jouw inzet niet goed genoeg was en waarom die werkdruk zo hoog was. Hiervoor willen we jou vragen of je contact op wilt nemen via HRNL@jysk.com.We horen graag van je!JYSK

ieder persoonlijk

Ik voelde me hier niet op mijn gemak helaas, hierdoor heb ik ontslag genomen maar dat is ieder voor zich

8 maart 2019
Hi,Jammer om te lezen dat jij je niet op je gemak hebt gevoeld bij JYSK. Wij zouden graag van je willen horen wat hier de reden van was. Om die reden zouden we je willen vragen om contact met ons op te nemen via onderstaand mail adres.HRNL@jysk.comWe horen graag van je!JYSK

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JYSK met

• JYSK