JYSK

Reviews voor JYSK in Arnhem

Arnhem8 reviews

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.087 reviews

Hard werken maar wel met veel plezier!

Een grote organisatie, maar het voelt klein, omdat veel mensen elkaar kennen en je voelt je gezien en gehoord. Het is hard werken, maar we hebben een leuk team dus dat maakt het werk juist leuk en elke dag is weer een uitdaging!

Gezellige werkomgeving!

Ik heb het onwijs naar mijn zin bij JYSK. Wat mij het meest heeft verrast is dat het een hele grote organisatie is, terwijl het heel kleinschalig voelt. Iedereen kent elkaar en is geïnteresseerd in elkaar. Je kunt heel veel leren, als je de juiste houding hebt. Hard werken en volop mogelijkheden en gezelligheid bij JYSK!

Pluspunten

Gezellige collega's. Veel mogelijkheden en altijd iets nieuws te leren!

Bij JYSK binnen komen voelt als een warm bad!

Een bedrijf waarin cultuur, sfeer en doorgroeimogelijkheden centraal staan. Ben je op zoek naar een werkgever wie echt samen met jou kijkt naar je doelen, jouw ontwikkeling en hoe jij erbij zit op de werkvloer? Dan is er voor mij geen twijfel over mogelijk dat JYSK de organisatie is waar je dit kan vinden!

Gezellig bedrijf om bij te werken.

Werk nu een tijdje bij JYSK en heb dit echt positief ervaren.

Prettige werkomgeving

Internationaalbedrijf met een prettige werkomgeving, wanneer je zelf de kansen met beide handen vastpakt zijn er voldoende doorgroei en ontwikkelings mogelijkheden. Bedrijfcultuur is prettig.

gezellige bijbaan

leuke werksfeer in benauwde omgeving. veel wisseling van collega's.

Pluspunten

werkomgeving is verbeterd

werkomgeving en werksfeer

S'morgens een gesprek met collega's voor de winkel opent, over de werkzaamheden die deze dag op de planning staan. Er wordt gekeken naar de dagomzet die je behoord te behalen. Na deze informatie, tel je de kassa's en opent de winkel. Afhankelijk van het seizoen (tuinmeubelen) worden deze buiten voor de winkel gepresenteerd. Wanneer dit niet het geval is gaan alleen de karren met impulsverkopen naar buiten. De eerste klanten komen binnen, deze groet je afhankelijk van de tijdstip van de dag altijd met goedemorgen, goedemiddag, of goedenavond. Je opent vriendelijk een verkoopgesprek, om de behoeftes van de klant te achterhalen. Nadat je alles achterhaalt hebt reken je af, bedankt voor de aankoop, en sluit altijd af met tot ziens! Ik heb geleerd dat geen een dag hetzelfde is. Elke klant is anders, de een wat makkelijker de ander moeilijker, en weer een ander opstandig. Met al deze klanten moet je normaal om kunnen gaan en dat is een grote uitdaging, wat mij zeer makkelijk afgaat. De directie is meedenkend, zowel met de medewerker als met de klant. Een ruggensteun waar nodig. Mijn collega's zijn allemaal top. Ik ben zeer makkelijk in omgang en pas mij makkelijk aan, ik kan niet gauw zeggen dat ik liever niet met een bepaald persoon samenwerk. Ik vond niks moeilijk aan deze baan, we kregen wel moderne kassa's maar dat was een kwestie van wennen. Ik vond alles leuk aan deze baan, elke dag was afwisselend.

Pluspunten

extra pauze met de zomer (geen airconditioning) terwijl de temperatuur opliep tot 40 graden

Minpunten

De warmte in de zomer in het pand

Hard werken met weinig mensen

In de ochtend uren even spiegelen, schappen aanvullen. Klanten helpen in de winkel of aan de kassa. Goederen uitleveren. Sommige kasten bestaan uit 4 pakketten van 47 kg elk dus fysiek best zwaar. Er wordt zoals bij elk bedrijf enkel naar de cijfers gekeken en niet naar het personeel. Showmodel meubelen die in verval raken dien je opnieuw op te bouwen. Meestal sta je in een rustige winkel met 2 mensen per dag op de vloer en in een drukke winkel met 3 man per dag. dus een enkele koffiepauze kan dus wel eens komen te vervallen als het druk is. Het moeilijkste van de baan is het fysieke aspect en de vele taken die men heeft . Deze werkgever ziet het liefst dat je geen privé-leven hebt. Het leukste van de baan is de afwisseling die je hebt in de werkzaamheden. Personeel verschuift veel.

Pluspunten

Afwisselend werk

Minpunten

Dit werk kun je niet tot je 67ste blijven doen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JYSK met

• JYSK