JYSK

Reviews voor JYSK in Apeldoorn

Apeldoorn3 reviews

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 1.087 reviews

gezellige sfeer altijd

het was hard werken maar er was wel altijd een gezellige sfeer waardoor je ook altijd met plezier naar het werk ging

Slechte ervaring bij jysk apeldoorn

Het is allemaal ellebogen werk, leidinggevende voelen zich en gedragen zich alsof ze veel beter zijn als hun werknemers i.i.g mijn ervaring. Als je een probleem hebt word de leidinggevende door de hogere hand beschermt dus je hebt niks te zeggen. Veel geroddel en ik heb ook gepest gezien op de werkvloer ook daar hoefde je niks over te zeggen. Salaris is slecht, je word slecht behandeld en vrijvragen is lastig ook al zou je dit een maand van te voren doen. Al met al zou hier zeker nooit meer werken.

Leerzame werkomgeving

Leerzame werkomgeving Zware logistieke werkzaamheden Veel verkoopervaring opgedaan

Officiële reactie van JYSK

8 maart 2019
Hi,Zo te zien heb jij het werken bij JYSK niet geheel als negatief ervaren. Echter, we vinden het vervelend als jouw verwachtingen over de logistieke werkzaamheden niet overeen kwamen met de daadwerkelijke taken. We willen jou vragen om contact met ons op te nemen over jouw verwachtingen van JYSK.Hiervoor kun je contact opnemen via de mail. HRNL@jysk.comWe horen graag van je!JYSK

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JYSK met

• JYSK