JYSK
Bekijk alle reviews over JYSK

JYSK

Review over JYSK van een medewerker

Gezellig en leerzaam, maar weinig loon

Over het algemeen is het werk bij de Jysk leuk en gezellig. Je moet echter wel bereid zijn om wat te doen en bij drukte even een tandje erbij. Verder vind ik het een baan waarin ik ook mijzelf kan ontwikkelen, echter is dit allen wel voor het minimumloon met soms een kleine bonus. Als weekendhulp zitten hier ook nog niet echt doorgroeimogelijkheden in. Dit kan met meer uren echter wel. Als bijbaan is het leuker en meer gespecialiseerd werk dan bij bijvoorbeeld een supermarkt, maar je krijgt dus helaas gewoon minder.

Gezellige werksfeer maar wel veel druk

Veel gezelligheid en respect onder collega's maar veel druk vanaf de leidinggevende en je staat ver weg van de mensen op hoofdkantoor. Door personeelsgebrek onstaat dan snel stress

Leuke collega’s

Ik werk hier nu al meer dan een jaar. En heb het erg naar mijn zin hier. Alleen management is af en toe een beetje heel erg drama.

Pluspunten

Af en toe gratis taart

Volop doorgroeimogelijkheden

Het is een topbedrijf om voor te werken. Ik ben 5,5 jaar geleden begonnen als stagiair en nu doorgegroeid als storemanager. Hoe geweldig is dat! Er zijn doorgroei mogelijkheden zat, de bedrijfscultuur is zeker iets waar je in wil duiken. De online winkel, het management team en de winkel zijn (bijna) naadloos op elkaar afgestemd.

Pluspunten

Inzet word beloond

Minpunten

Er zijn niet echt noemenswaardige minpuntrn

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JYSK met

Meer informatie over JYSK in populaire locaties

• JYSK
  • Gezellig en leerzaam, maar weinig loon