JYSK
Bekijk alle reviews over JYSK

JYSK

Review over JYSK van een medewerker

Alles strak geregeld. Weinig tot geen ruimte voor eigen inbreng

Heel veel voorgeschreven, indeling winkel en vakken. Weinig ruimte voor eigen inbreng. Vooral in sollicitatie gesprekken veel beloven waar later weinig van terecht komt.Organisatie bestaat grotendeels uit ja- knikkers.Vinden zelf dat ze een fantastisch bedrijf zijn, maar er kan nog heel veel verbeterd worden.

Pluspunten

Als je geluk hebt een gezellig team

Minpunten

Hard werken voor niet al te groot salaris . Ik doe nu productiewerk, geen verantwoordelijkheid, geen koopavonden, 25 vakantie dagen, 13 ATV dagen, weekenden en feestdagen lekker thuis en dat voor nagenoeg zelfde salaris.

Zelfde functieZelfde locatie

Leuke teams, ongestructureerde bedrijfsvoering

Ik heb in 6 filialen gewerkt Zuid-Holland en Overijssel.De meeste collega’s waren super!Bedrijfscultuur is niet professioneel en ongeorganiseerd.Beoordelingen van winkels tijdens management bezoeken zijn niet representatief.Er zitten veel mensen op leidinggevende posities die alleen maar ja knikken.Het personeelsverloop is groot en met de juiste contacten kom je snel in aanmerking voor een positie in het management team.De magazijnen zijn niet volgens de richtlijnen ingericht, vaak veel te klein en zijn daarom ook niet veilig.Salaris is mager, als je de targets haalt is de bonusregeling wel leuk.Bij Jysk kan je snel carrière maken, en is als springplank voor je verdere carrière verloop zeker geschikt.

Geen aanrader!

Bijna 7 jaar voor JYSK gewerkt. Doorgroei mogelijkheden zijn er zeker, soms zelfs iets te snel ivm personeelstekort en gooien ze je in het diepen. Bij mij is dit gelukkig niet gebeurt en ben ik goed opgeleid voordat de stap werd gezet. Dit is dan ook wel jaren geleden toen er vanuit JYSK minder winkels waren die open gehouden moesten worden.Werken bij JYSK is kei en keihard werken. Er word veel van je verwacht. Je werkt in een klein team en de taken zijn enorm. Logistiek werk word gedaan door het winkelteam. Logistiek medewerkers zijn namelijk niet te vinden voor het karige loon wat er tegenover staat. Het houd dus in dat je als medewerker van JYSK zelf de vracht pallets moet aannemen en dus het besturen van een elektrische pompwagen. Je dient euro pallets van gemiddeld 900 kilo zelf naar binnen te rijden en af te stapelen doos voor doos. De pallets bestaan uit meubeldozen van gemiddeld 40 kilo per doos. Pallets opstapelen op het DCU in Denenmarken kunnen ze niet waardoor je moet uitkijken als je een pallet openmaakt. Kans dat er iets op je valt is groot namelijk.Ook als klanten meubelen komen kopen dien je dit zelf te pakken in het magazijn en uit te leveren aan de klant. Waardoor je weer die zware dozen in je handen hebt. Ook verwacht JYSK dat je IT-er bent. Is er iets kapot aan de printer , computer of kassa dan dien je dit zelf te maken. Bij personeelstekort hoef je niet te verwachten dat je hulp krijgt vanuit andere winkels. Overal is namelijk personeelstekort. Dagen en weken lang met 2 man staan is voor JYSK normale gang van zaken. Waardoor pauze nemen dus ook onmogelijk -

Pluspunten

Veel collega's zijn fijn, die gaan voor je door het vuur.

Minpunten

Lange werkdagen, geen pauzes, je word behandeld als streepjescode ipv mens, als leidinggevende bouw je blijkbaar geen overuren op aar tijd voor tijd, die je ook niet op mag nemen en dus kwijt bent. Helemaal als je uit dienst gaat.

Goed

Goede werkgever, goede tijden, goede sfeer. Vel doorgroeimogelijkheden en je werd goed behandeld.

Pluspunten

Flexibele werkgever

Minpunten

onduidelijke winkel

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk JYSK met

Meer informatie over JYSK in populaire locaties

• JYSK
  • Alles strak geregeld. Weinig tot geen ruimte voor eigen inbreng