Logo van JYSK

JYSK Reviews

3,0Werk-priv├ębalans

83 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 697 reviews

Dynamisch bedrijf

Bij jysk werken is wel intensief , je moet een echte aanpakker zijn ongeacht wat jou functie is. Hier word je van te voren ook op gescreend doormiddel van een aantal testen. Het is een dynamisch bedrijf en om door te groeien is dit zeker een mooie instapbaan. Jysk biedt veel mogelijkheden en opleidingen.

Fijne werkgever, leuke werksfeer

Altijd met veel plezier gewerkt. Maar na ruim 14 jaar was het voor mij tijd om iets anders te doen. Het werk is divers en leuk, veel klanten contact. Je moet wel in staat zijn om te sjouwen want je leverd zelf de meubels uit en er is niet altijd hulp. Je doet ervaring op met hulp van e learningen. Meestal een jong team. Veel doorgroei mogelijkheden.

Pluspunten

Wedstrijden met andere filialen, waarmee je leuke prijzen kan winnen, bonussen, team uitjes

Minpunten

Tillen, personeelstekort
Werk-priv├ębalans

Bij JYSK binnen komen voelt als een warm bad!

Een bedrijf waarin cultuur, sfeer en doorgroeimogelijkheden centraal staan. Ben je op zoek naar een werkgever wie echt samen met jou kijkt naar je doelen, jouw ontwikkeling en hoe jij erbij zit op de werkvloer? Dan is er voor mij geen twijfel over mogelijk dat JYSK de organisatie is waar je dit kan vinden!

Uitdagende werkomgeving

Bij Jysk wordt alles van je gevraagd, hierdoor ligt de werkdruk hoog.Daar staat wel tegenover dat er genoeg kansen zijn binnen Jysk om jezelf verder te ontwikkelen. dit dmv opleidingen en interne trainingen.

Pluspunten

Collega's die altijd voor elkaar klaarstaan

Minpunten

Hoge werkdruk
Werk-priv├ębalans

8 van de 12 jaar erg naar mijn zin gehad.

Bij jysk is het hard werken voor een relatief laag salaris. Ik ben vele jaren met plezier naar mijn werk gegaan. Doorgroeien is geen probleem als je daar volledig voor open staat. Dit wordt wel direct bij het sollicitatiegesprek aangegeven. Na 12 jaar was voor mij de koek op.

Pluspunten

doorgroeimogelijkheden, vaste uren contracten, bonusregeling.

Minpunten

weinig waardering, slecht salaris

Werk-priv├ębalans

Je bent meer waard dan bij dit bedrijf te werken!

Ik heb in de zomermaanden van 2019 enkele weken bij JYSK Wierden gewerkt. E├ęn woord: waardeloos. Er werd continu geroddeld over de andere collega's en klanten, iedereen was lui en het uurloon bleek veel lager dan afgesproken. Bleek dat ik ÔéČ3 verdiende per uur als 17-jarige! Toen het ook nog bleek dat ik te weinig uitbetaald had gekregen, deden ze daar uiteindelijk niets op uit, want ze zeiden dat ze daar niets meer aan konden doen. Dit heb ik dan ook nooit ontvangen. Daarnaast is er ook ernstig personeelstekort en doen ze zich veel beter voor dan ze zijn. Als je dit leest: zoek alsjeblieft verder, want je bent veel meer waard dan dit bedrijf!

15 juni 2020
Beste voormalige zomerhulp uit Wierden,Aller eerst bedankt dat je ons in de zomerperiode hebt ondersteund in Wierden. Wij vinden het jammer om te lezen dat je deze periode als negatief hebt ervaren. Zou jij contact met ons kunnen opnemen zodat wij hier achter aan kunnen gaan? Dit kan door een mailtje te sturen naar HRNL@JYSK.com!Met vriendelijke groet,HR JYSK
Werk-priv├ębalans

Een keer gesolliciteerd met fake account om een uit te vogelen hoe hun beleid is. Waardeloos. Niet op de vacatures solliciteren.

Je moet hbo ndenk niveau hebben. Maar word betaald als een pool. Vuisten hebben ze nodig. Mijn onderzoek naar het bedrijf. 1 woord . BBELACHELIJK!!!

16 april 2020
Beste,Wat vervelend om te lezen dat je ons beleid als belachelijk beschrijft. Wij zijn benieuwd welke aspecten van het beleid jij hebt meegenomen in jouw analyse. Zou je een mail willen sturen naar HRNL@JYSK.com zodat wij jouw imput kunnen meenemen in onze processen?Met vriendelijke groet,HR JYSK

Niet aan beginnen

Vreselijk hoe ze bij Jysk met werknemers omgaan. Bonusregeling is een grap ( 10 euro bonus), loon zelf is ook een grap. Jysk houd zich bezig met omzet en het bouwen van nieuwe filialen. Zou eerder tijd en geld investeren in het behouden van werknemers.

Pluspunten

Geen. Tijdverspilling.

Minpunten

Alles.

16 april 2020
Beste voormalige medewerker uit Rotterdam,Wat vervelend om te lezen dat jij hebt bij JYSK de omgang met medewerkers als vreselijk hebt ervaren. Zou jij contact met ons kunnen opnemen zodat wij hier achter aan kunnen gaan? Dit kan door een mailtje te sturen naar HRNL@JYSK.com!Met vriendelijke groet,HR JYSK

Productief, Hele dag bezig

Vracht komt, pellets uitladen, doei zeggen tegen de Poolse chauffeur, dozen sorteren, de dozen in de winkel brengen, gaan vullen met je collega's

16 april 2020
Beste Logistieke medewerker uit Alkmaar,Bedankt voor je beschrijving van ons logistieke proces. Ondanks dat je de hele dag productief bezig bent geef je ons alsnog 2 sterren, graag zouden wij willen weten waar dit aan ligt en hoe wij jou kunnen helpen. Zou je een mailtje willen sturen naar HRNL@JYSK.com?Alvast bedankt!HR JYSK
Werk-priv├ębalans

Loon was slecht/ te veel verantwoording/ drama onderling

Op het begin was mijn team geweldig, maar er zitten nou eenmaal echt zeikende, negatieve, verslaafde , stelende, dramatische en wanna-be-depressieve mensen tussen. Ik lijd echt aan depressie en er zitten mensen tussen waar ik echt NIET mee samen kan werken aangezien ik een mega positieve en sociale persoon waardoor ik niet met zulke negativiteit kan samen werken en er wordt gewoon niet geluisterd aangezien het mensen zijn die soms invallen. ook is het loon zwaar te laag en krijg je veeeelste veel verantwoording voor een weekend hulp. De deathlines zijn niet haalbaar als het 35 grade in je pand is, je geen airco of iets heb, je kasten en andere meubels in je eentje moet bouwen, ook mensen nog moet helpen ook en dan worden ze boos dat je meubel niet af zijn. Ook is er onderling gezeik met elk filiaal, je priv├ę leven is niet priv├ę want als je het 1 persoon toevertrouw weet elk filiaal het. Sommige filialen nergeren je gewoon of nemen de telefoon niet op. JIJ moet een reservering maken in het systeem van HUN winkel. Ook is er altijd gezeik als je vrij wilt

Pluspunten

Personeels korting, team, team uitjes, kerstborrel is lachen want iedereen gaat vreemd en er is drama.

Minpunten

Loon/ sommige mensen/ werk druk

16 april 2020
Beste verkoopmedewerker uit Capelle of Barendrecht,Bedankt voor je feedback! Wij zijn erg blij dat je de personeelskorting, teamuitjes en kerstborrels als positief hebt ervaren. Jammer is natuurlijk dat zaken als loon, collega's en werkdruk jouw ervaring negatief hebben beïnvloed. Mocht je behoefte hebben je verhaal te delen, stuur dan een mailtje naar HRNL@JYSK.com en dan nemen we contact met je op!Met vriendelijke groet,HR JYSK

Vacatures van JYSK

Meer vacatures

Niet aan beginnen!!!

Halverwege 2018 ben ik begonnen bij de Jysk als verkoopmedewerker. De eerste 6 maand waren redelijk te doen, totdat je allerlei cursussen moet doen in je eigen vrije tijd (à 1 / 2 uur per cursus). Tevens ben je echt een ontzettende voetenveeg voor klanten. Je moet alles doen voor ze ! Uiteraard is de klant koning maar als een klant na 8 maand een complete inboedel wil ruilen en deze set is kapot en je accepteerde het item niet, krijg je verschrikkelijk gezeur met het hoofdkantoor. ( Dit achterlijke beleid voert de Jysk. Om vervolgens te zeuren over de hoge kortingen die je moet geven om van deze beschadigde zooi af te komen). Ook moet je achterlijk zware pakket tillen (+/- 50 kg) ZONDER hulpmiddelen. Abosluut niet arbo technisch. Mocht de arbo ooit binnen vallen in een random magazijn bij de Jysk dan kunnen ze hun deuren sluiten. Niemand maar dan ook niemand is gelijk bij de Jysk. Ze verwachten echt het achterste kust van iedereen boven je en dat je altijd maar ja en amen zegt. Ook moet je 24/7 beschikbaar zijn. Tevens hebben ze storemanagers van rond de 20 jaar die zelf de meest domme regels verzinnen en de problemen van de manager doorschuiven naar de verkopers om ze vervolgens op hun dak te geven als klanten boos worden als je geen oplossing kan bieden, terwijl een manager alleen bepaalde oplossingen mag doorvoeren. Ohja en die bonus??? Als je kijkt wat je daarvoor allemaal moet doen, dan is dat het zielige bonusje niet eens waard. Je kunt echt veel en veel beter in de WW zitten. Solliciteer hier niet. Bespaart je veel ellende. Ohja, het loon is ook echt ruk. Je -

Pluspunten

Niets.

Minpunten

Slecht loon, hoge werkstuk, geen priv├ę leven, slechte veiligheid.

16 april 2020
Hoi!Wat vervelend om te lezen dat jij je tijd bij JYSK als negatief hebt ervaren. Gelukkig waren de eerste 6 maanden voor jou wel positief! Graag zouden wij willen weten waardoor dat verandert is. Zou jij een mailtje willen sturen naar HRNL@JYSK.com zodat wij contact kunnen opnemen?Met vriendelijke groet,HR JYSK
Werk-priv├ębalans

Gezellige werkomgeving en prima doorgroei mogelijkheden

open bedrijfscultuur, wordt volop in personeel geïnvesteerd. Alle vacatures worden zoveel mogelijk intern ingevuld.

Waardeloos bedrijf.

Er worden bergen beloofd maar na 3 jaar hier werken werd ik nog steeds behandelt als een stuk vuil. Het management geeft helemaal niks om je. Als sleutelhouder heel de winkel runnen omdat er geen assistent is en je manager op vakantie is. Geen hulp van de district manager of uberhaupt iemand van een ander filiaal. Maar hier ook niks extras voor krijgen dit is allemaal maar normaal binnen jysk. Vervolgens daarna te horen krijgen dat je niet capabel genoeg bent om een winkel te runnen. Altijd te weinig personeel wat resulteert in dat je jezelf kapot werkt en vervolgens te horen krijgt dat de taken niet af zijn en je niet goed werkt. Jezelf helemaal de pleures rennen en tillen voor een honger loontje. Als je niks wilt bereiken en flink voor gelogen wil worden ga dan bij jysk werken.

12 maart 2020
Hi,Wat vervelend om te lezen dat jij je werktijd bij ons als negatief hebt ervaren.Graag zouden wij van jou horen waar dit aan heeft gelegen en of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. We zouden je daarom willen vragen om contact op te nemen door een mailtje te sturen naar onderstaand e-mail adres.HRNL@jysk.comWe horen graag iets van je!JYSK

Uitbuiting

Uitbuiting, je moet zelfs als vrouw kastonderdelen van 45 kilo op een kar tillen, er word veel van je verwacht voor relatief weinig geld en in de zomer hebben ze geen airco waardoor je in soms wel 33 graden aan het werk bent.

Te weinig vastigheid

Werken bij de jysk betekent hard werken. hier wordt je echter niet altijd goed voor beloond. het salaris is te laag en de werkdruk te hoog. daarnaast heb ik in iets meer dan 2 jaar tijd 11 verschillende managers.

12 maart 2020
Hi,Wat vervelend om te lezen dat jij je werktijd bij ons als negatief ervaart.Graag zouden wij van jou horen waar dit aan ligt en of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. We zouden je daarom willen vragen om contact op te nemen door een mailtje te sturen naar onderstaand e-mail adres.HRNL@jysk.comWe horen graag iets van je!JYSK

Jysk

Jysk Veenendaal.... de verschrikkelijkste werkgever die iemand kan hebben. Mensen komen geen van alle hun proefperiode door! Dit omdat er niet mensenlijk met je om gegaan wordt. Roddelen is de top 1 taak binnen Jysk

Leuk bedrijf

Bij JYSK werken leuke mensen en de winkels werken echt als "team" Iedereen is gedreven om op een goede manier de resultaten neer te zetten

Een baan volop doorgroeimogelijkheden

Jysk is een jong snelgroeiend bedrijf, waardoor er volop doorgroeimogelijkheden zijn. Mijn beste beslissing in de afgelopen jaren om bij Jysk te solliciteren.

Jysk Almelo zeer slecht bedrijf

Ga nooit werken bij de Jysk in Almelo, gouden bergen worden beloofd,collegaÔÇÖs zijn niet vriendelijk, manager is arrogant, meubels vallen van ellende uit elkaar, te weinig personeel, je moet te veel alleen doen en je word daar op afgezeikt, geen begrip. Onvoldoende werk kleding, geen verwarming, slechte werksfeer en zo kan ik nog wel even door gaan.

17 december 2019
Hi,Wat vervelend om te lezen dat jij je werktijd bij ons als negatief hebt ervaren. Graag zouden wij van jou horen waar dit aan heeft gelegen en of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. We zouden je daarom willen vragen om contact op te nemen door een mailtje te sturen naar onderstaand e-mail adres.HRNL@jysk.comWe horen graag iets van je!JYSK

Dynamisch bedrijf

Het is een ontzettend leuk bedrijf om voor te werken

Slecht

Je wordt gezien als een nummer , en zeg je er wat van dan krijg je gelijk te horen, dat je niet binnen het team past mag wordt je gestuurd naar andere filiaal, heb er store manger die alleen maar aan het zelf denkt in plaats van als een team Ik zou zegge niet hier solliciteren blijf dan maar werkloos

Pluspunten

Minpunten

TE ZWAAR TILLEN nooit afspraken na komen slecht betaald

17 december 2019
Hi,Wat vervelend om te lezen dat jij het gevoel hebt gehad dat je werd gezien als een nummer en dat jij het niet kon vinden met je storemanager. Graag zouden wij van jou horen of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. We zouden je daarom willen vragen om contact op te nemen door een mailtje te sturen naar onderstaand e-mail adres.HRNL@jysk.comWe horen graag iets van je!JYSK

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,1

3,0Werk-priv├ębalans