Jumbo Supermarkten

Reviews over Werk-privébalans bij Jumbo Supermarkten

Veel gezellige collega’s, maar er moet wel flink doorgewerkt worden. Hoewel het salaris niet het hoogste was, heb ik wel veel geleerd op sociaal vlak met collega’s en klanten waar ik dankvol voor ben.
Pluspunten
Vrij flexibel
Minpunten
Vrij stressvol
Goed voor de klanten slecht voor het personeel helemaal als je ziek wordt!
Pluspunten
Niks
Minpunten
Alleen maar zeuren
Er is zeker genoeg werk te doen maar je krijgt je overuren die je werkt niet uitbetaald. Ook laten ze je zonder pardon en zonder overleg overwerken. Ik heb er zelf niet zo een fijne en goede ervaring gehad.
Pluspunten
Aardige collega’s
Minpunten
Slecht betaald, alles gaat zonder overleg, je moet zelf alles regelen als je iets wilt.
Het werk zelf is op zich prima, er wordt wel verwacht dat je op een vrij hoog tempo werkt maar dat is begrijpelijk. Enige minpuntje is dat je (iig bij mijn locatie) geen stanleymes oid krijgt om de dozen mee te openen, dus verwacht wat gebroken nagels en zere vingers😅 Ondanks de nadruk op werktempo is de werksfeer prima, met mijn collega’s en de meeste leidinggevenden is het heel gezellig. Ik ben ook nooit gevraagd om onbetaald over te werken oid. Ik ben wel een paar keer ingedeeld op dagen waarop ik eerder door had gegeven niet te kunnen werken, maar dat was met een mailtje naar mijn leidinggevende gefixt, en werd verder niet lastig over gedaan.Wel echt een nadeel is voor mij het salaris. Ik ben 18 jaar en uitwonend student in Amsterdam, dus van €5,30 netto per uur kom ik gewoon lang niet rond. Er zijn genoeg andere werkplekken die je €7-10 betalen voor ongeveer even zwaar werk.
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
Laag salaris
het is daar super gezellig maar de baas is zo irritant.hij zeurt als je 5 min over je vultijd bent. en ook ging hij zeuren tegen iemand dat diegene niet ik de winkel mag zijn als hen niet werkt want hen leiden de vullers af.de salaris is ook best laag 4,22 voor 16 jarige. zou hier niet werken !
Pluspunten
gezellig vulploeg
Minpunten
salaris, baas
Gewerkt op de Jumbo bezorgdienst. Leuke werkzaamheden en lekker je route rijden langs de klanten. Bus inladen, route bekijken en rijden maar. Je moet wel een beetje stressbestendig zijn voor dit werk en onder tijdsdruk kunnen werken, maar dit maakt het werkt leuk en zorgt ervoor dat de tijd lekker snel gaat omdat je constant bezig bent.
Pluspunten
Salaris, collega’s
Als werknemer ben je maar een nummer. Dat is ook de reden dat veel mensen dit bedrijf verlaten. Ondernemer heeft een slechte naam in de omgeving omdat hij niet zuinig is op zijn personeel. Collega's zijn leuk. Rooster is vaak maar 2 weken van te voren bekend. Je hoort vaak op het laatste moment of verlof is goedgekeurd. Niet iedereen krijgt reiskostenvergoeding.
Pluspunten
Minpunten
Rooster laat bekend. Weinig maaltijdvergoeding. Geen reiskostenvergoeding voor iedereen.
Ontzettend energiek zijn, je aan de regels houden. En een flexibele rooster hebben dan fa je het naar je zin daar hebben.
Pluspunten
Gratis avondeten als je tot de avond moet doorwerken.
De afdelingshoofd was onredelijk en onrealistisch. Hij verwachtte na 2 weken al dat ik net zo veel wist en daardoor net zo snel kon werken als iemand die er al jaren werkt. Geen reiskostenvergoeding, het bedrijfscultuur voelde als één vaste kliek, het bruto uurloon was waardeloos en word geen rekening gehouden met privé werk balans.
Pluspunten
In de kantine lag gebak wat op datum was, dat mocht je zo pakken.
Minpunten
Loon, geen reiskostenvergoeding, werksfeer en management.
Te veel druk en verwachtingen zijn onrealistisch en spannen je voor het karretje wat salaris betreft.
De leukste en gezelligste collega's werken hier! Tijdens het bezorgen heb je veel vrijheid en kom je in veel verschillende gebieden, hierdoor genoeg afwisseling qua bezorglocaties en klanten. Helaas propt Jumbo tegenwoordig steeds meer klanten in een tijdsblok, waardoor je geregeld op je tenen loopt en later moet verantwoorden waarom je laat terug ben. Jumbo neemt het niet zo nauw met pauzes.. pauzes worden vaak ingepland op momenten dat dit onmogelijk is of dat je in the middle of nowhere staat. Het management is in orde, de ene teamleider net iets meer betrokken dan de ander. Naar feedback wordt zelden geluisterd. Salaris inc. vakantiegeld is hoger dan bij gemiddelde bezorgdienst.
Pluspunten
Onderweg veel vrijheid en leuke collega's
Minpunten
Hoge werkdruk en niet kloppende planning
Deze supermarkt verwacht serieus werk voor een eerlijke prijs, redelijk goede werksfeer en gratis lunch etc.
Pluspunten
gratis lunch etc
je wordt gewoon ingepland op dagen dat je aangeeft niet te kunnen, teamleiders maken misbruik van hun functie. er is totaal geen doorgroeimogelijkheid. als je te oud en dus te duur bent, wordt je ontslagen. er wordt niks overlegd met de werknemers.
Pluspunten
Minpunten
teamleider overlegt niks en probeert je heel de tijd te stangen, je wordt gewoon ingepland ookal kan je niet, geen doorgroeimogelijkheid, je wordt gewoon gebruikt, er wordt niks overlegd
Vaak erg druk en vooral een half uur tot 5 minuten voor sluitingstijd, omdat klanten dan hun grote boodschappen nog willen gaan doen.
Pluspunten
Gratis naar de toppers en efteling
Minpunten
Drukke dagen met weinig pauze voor weinig salaris.
Ik heb bij de jumbo zeer leuke tijden gehad, met veel plezier mogen groeien
Het is best stressvol als kassiere werken bij de jumbo, vooral de vierde wachtende regel is soms erg lastig om bij te houden. De prioriteit ligt bij klantvriendelijkheid en dat is erg fijn. Het is een enorm flexibele werkgever en zolang jij meedenkt met hun denken zij ook met jou mee. Qua salaris moet je niet meer dan minimum verwachten maar als bijbaan is het perfect.
Pluspunten
4, 50 aan maaltijdvergoeding voor de avonduren
Minpunten
Soms wel 9, 5-10 uur aan het werk en soms tot half 11 nog aan het werk
dobra organizacja pracy. Na wyższych poziomach zarządzania występuje dbałość o klienta. Jednak skutecznie jest sabotowana na poziomie niżej. Ważne żeby towar został wysłany. nieważne jak i w jakim stanie.
Pluspunten
darmowe posiłki
Minpunten
OTTO
Vond het heel leuk om daar te werken hele leuke mensen maar het is tijd voor een andere baan
Pluspunten
Lange pauze
Minpunten
Weinig uitbetaald
te weinig tijd om alles tijdig te bezorgen, te weinig pauze, geen goede navigatie, functie komt niet overeen met vacature, onbeschofte en onbekwame leidinggevenden, je bent een nummer en je kan maar beter niet te veel commentaar hebben want dan kan je vertrekken.
Pluspunten
collega's, fijne werkbus
Minpunten
navigatie, werkdruk, te weinig tijd daarom te weinig pauze, vriendjespolitiek
In het begin dat ik daar kwam werken (15 jaar) was het leuk en gezellig, maar elke x de vraag “wanneer word je nou 16?” (Zodat ik meer kon werken etc.) uiteinden werd ik dus 16 en werd steeds minder en minder ingepland
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Weinig uren
Bij de Jumbo bezorging nemen ze het niet zo nauw met de regels. Ik kreeg een contract waarbij ik mijn uren nooit haalde deze compenseert de Jumbo dan met je vakantiedagen en mocht je die niet meer hebben word je gekort op je loon. Creatief zijn ze wel bij de Jumbo maar dan vooral met je urenregistratie.Je rijdt rond in een bus die is geladen met trolleys waar op de bovenste tray koelboxen/kratten staan van 10+ kilo op 1.80 hoogte. Het leuke aan deze trolleys is dat ze ook geregeld omvallen. De planning is een drama waarbij je vaak achterloopt op schema. Gelukkig heb je nog de support van je teamleiders die geen benul hebben hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat tijdens een rit laat staan dat ze ooit zelf een kratje hebben vast gehouden. Kritiek word er niet getolereerd want waarom zouden ze hun weten het altijd beter en jij bent toch vervangbaar.
Minpunten
Onregelmatige uren, zwaar werk . . . . .