Jumbo Supermarkten

Reviews over Management bij Jumbo Supermarkten

Werk-priv├ębalans
Veel gezellige collegaÔÇÖs, maar er moet wel flink doorgewerkt worden. Hoewel het salaris niet het hoogste was, heb ik wel veel geleerd op sociaal vlak met collegaÔÇÖs en klanten waar ik dankvol voor ben.
Pluspunten
Vrij flexibel
Minpunten
Vrij stressvol
Werk-priv├ębalans
Goed voor de klanten slecht voor het personeel helemaal als je ziek wordt!
Pluspunten
Niks
Minpunten
Alleen maar zeuren
Werk-priv├ębalans
Het werk zelf is op zich prima, er wordt wel verwacht dat je op een vrij hoog tempo werkt maar dat is begrijpelijk. Enige minpuntje is dat je (iig bij mijn locatie) geen stanleymes oid krijgt om de dozen mee te openen, dus verwacht wat gebroken nagels en zere vingers­čśů Ondanks de nadruk op werktempo is de werksfeer prima, met mijn collegaÔÇÖs en de meeste leidinggevenden is het heel gezellig. Ik ben ook nooit gevraagd om onbetaald over te werken oid. Ik ben wel een paar keer ingedeeld op dagen waarop ik eerder door had gegeven niet te kunnen werken, maar dat was met een mailtje naar mijn leidinggevende gefixt, en werd verder niet lastig over gedaan. Wel echt een nadeel is voor mij het salaris. Ik ben 18 jaar en uitwonend student in Amsterdam, dus van ÔéČ5,30 netto per uur kom ik gewoon lang niet rond. Er zijn genoeg andere werkplekken die je ÔéČ7-10 betalen voor ongeveer even zwaar werk.
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
Laag salaris
Werk-priv├ębalans
Gewerkt op de Jumbo bezorgdienst. Leuke werkzaamheden en lekker je route rijden langs de klanten. Bus inladen, route bekijken en rijden maar. Je moet wel een beetje stressbestendig zijn voor dit werk en onder tijdsdruk kunnen werken, maar dit maakt het werkt leuk en zorgt ervoor dat de tijd lekker snel gaat omdat je constant bezig bent.
Pluspunten
Salaris, collegaÔÇÖs
Werk-priv├ębalans
Als werknemer ben je maar een nummer. Dat is ook de reden dat veel mensen dit bedrijf verlaten. Ondernemer heeft een slechte naam in de omgeving omdat hij niet zuinig is op zijn personeel. Collega's zijn leuk. Rooster is vaak maar 2 weken van te voren bekend. Je hoort vaak op het laatste moment of verlof is goedgekeurd. Niet iedereen krijgt reiskostenvergoeding.
Pluspunten
Minpunten
Rooster laat bekend. Weinig maaltijdvergoeding. Geen reiskostenvergoeding voor iedereen.
Werk-priv├ębalans
De afdelingshoofd was onredelijk en onrealistisch. Hij verwachtte na 2 weken al dat ik net zo veel wist en daardoor net zo snel kon werken als iemand die er al jaren werkt. Geen reiskostenvergoeding, het bedrijfscultuur voelde als ├ę├ęn vaste kliek, het bruto uurloon was waardeloos en word geen rekening gehouden met priv├ę werk balans.
Pluspunten
In de kantine lag gebak wat op datum was, dat mocht je zo pakken.
Minpunten
Loon, geen reiskostenvergoeding, werksfeer en management.
Werk-priv├ębalans
Te veel druk en verwachtingen zijn onrealistisch en spannen je voor het karretje wat salaris betreft.
Werk-priv├ębalans
Geen goed opgeleide collega's op mijn afdeling veel moet je alleen doen weinig complimenten voor het harde werken in.
Pluspunten
Geen pluspunten voor zo ver ik me kan herinneren
Minpunten
Geen waardering voor het harde werken en problemen oplossen
Werk-priv├ębalans
De leukste en gezelligste collega's werken hier! Tijdens het bezorgen heb je veel vrijheid en kom je in veel verschillende gebieden, hierdoor genoeg afwisseling qua bezorglocaties en klanten. Helaas propt Jumbo tegenwoordig steeds meer klanten in een tijdsblok, waardoor je geregeld op je tenen loopt en later moet verantwoorden waarom je laat terug ben. Jumbo neemt het niet zo nauw met pauzes.. pauzes worden vaak ingepland op momenten dat dit onmogelijk is of dat je in the middle of nowhere staat. Het management is in orde, de ene teamleider net iets meer betrokken dan de ander. Naar feedback wordt zelden geluisterd. Salaris inc. vakantiegeld is hoger dan bij gemiddelde bezorgdienst.
Pluspunten
Onderweg veel vrijheid en leuke collega's
Minpunten
Hoge werkdruk en niet kloppende planning
Werk-priv├ębalans
je wordt gewoon ingepland op dagen dat je aangeeft niet te kunnen, teamleiders maken misbruik van hun functie. er is totaal geen doorgroeimogelijkheid. als je te oud en dus te duur bent, wordt je ontslagen. er wordt niks overlegd met de werknemers.
Pluspunten
Minpunten
teamleider overlegt niks en probeert je heel de tijd te stangen, je wordt gewoon ingepland ookal kan je niet, geen doorgroeimogelijkheid, je wordt gewoon gebruikt, er wordt niks overlegd
Werk-priv├ębalans
je bevindt je tussen verschillende mensen. het is leuk om met de kassa medewerkers een wedstrijd te houden welke kassa medewerker het snelste is. klant vriendelijkheid is erg belangrijk. wat ik vervelend vond is de locatie waar ik werkte. Daar kwamen veel mensen met een vervelende verleden boodschappen doen zoals alcoholisten en andere mensen met een vervelende situatie. daar moet je vaak rekening mee houden op diefstal en hun gedrag naar andere klanten. vaak verzorgde deze mensen zich niet en dat ruik ik heel erg. ik vindt het dan lastig dat andere klanten in de rij hier moeite mee hebben en achter af gaan klagen over deze klant als hij/zij weg is.
Pluspunten
gezelligheid tussen de collega's en klanten
Werk-priv├ębalans
Het is best stressvol als kassiere werken bij de jumbo, vooral de vierde wachtende regel is soms erg lastig om bij te houden. De prioriteit ligt bij klantvriendelijkheid en dat is erg fijn. Het is een enorm flexibele werkgever en zolang jij meedenkt met hun denken zij ook met jou mee. Qua salaris moet je niet meer dan minimum verwachten maar als bijbaan is het perfect.
Pluspunten
4, 50 aan maaltijdvergoeding voor de avonduren
Minpunten
Soms wel 9, 5-10 uur aan het werk en soms tot half 11 nog aan het werk
Werk-priv├ębalans
dobra organizacja pracy. Na wy┼╝szych poziomach zarz─ůdzania wyst─Öpuje dba┼éo┼Ť─ç o klienta. Jednak skutecznie jest sabotowana na poziomie ni┼╝ej. Wa┼╝ne ┼╝eby towar zosta┼é wys┼éany. niewa┼╝ne jak i w jakim stanie.
Pluspunten
darmowe posiłki
Minpunten
OTTO
Werk-priv├ębalans
te weinig tijd om alles tijdig te bezorgen, te weinig pauze, geen goede navigatie, functie komt niet overeen met vacature, onbeschofte en onbekwame leidinggevenden, je bent een nummer en je kan maar beter niet te veel commentaar hebben want dan kan je vertrekken.
Pluspunten
collega's, fijne werkbus
Minpunten
navigatie, werkdruk, te weinig tijd daarom te weinig pauze, vriendjespolitiek
Werk-priv├ębalans
Ga nooit werken bij Jumbo stadhouderskade Amsterdam geen goede filiaal Wanneer ze je niet meer nodig hebben vlieg ze je eruit. En komen ze met een vage smoes ja de groep wordt groter maar jij bent wel de enigste die eruit moet en ze nemen toch mensen aan. Dus dat is complete onzin. Nou is het dat.ik zelf al met ontslag wilde maar laat staan als het iemand was die echt nog wilde blijven dan was het echt een trap in je gezicht. De filiaal manager die er was toen ik begon was veel aardiger en vriendelijker en die varken van een nick die zegt je niet eens gedag kijkt je droog aan en hij loopt scheef. Dus mensen doe het niet je wordt er gewoon uit gemikt. Je had een paar collega's die wel oke waren maar je had leidinggevende van de kassas die echt uit de hoogte deden gaan lekker naar buiten doen geen knal en wel.jou opdr8en geven. Kortom Dont go!
Pluspunten
5.50 aan maaltijdvergoeding
Minpunten
Rare mensen.
Werk-priv├ębalans
Ik heb gewerkt op een van de mindere locaties, heel gevaarlijk. Dat was een groot minpunt. Zelf het werk is leuk. Mijn manager was niet motiverend dat was een grote reden waarom ik weg ben gegaan.
Pluspunten
Leuke collegaÔÇÖs
Minpunten
Chaotische werkvloer, weinig management in beeld
Werk-priv├ębalans
Als hulpmedewerker wordt veel van je verwacht. Overuren worden niet gewaardeerd en contact met leidinggevenden is slecht. Werkdruk is hoog en onder collegaÔÇÖs mist de gezellige sfeer.
Pluspunten
Gratis fruit en koffie in de kantine
Minpunten
Hoge werkdruk en minimum loon
Werk-priv├ębalans
Ik heb bij de jumbo op de amsterdamseweg gewerkt en ik werd zonder overleg gekort op mijn uren omdat ik volgens de afdelingsleider niet goed genoeg schoonmaakte. Ook was er veel werkdruk omdat je om 21:00 ging sluiten maar dan moest de hele afdeling ook schoon zijn, en dat is niet te doen, maar daar hebben ze geen begrip voor als je dat aangeeft. Dan zeggen ze dat je het maar anders moet aanpakken
Werk-priv├ębalans
Filiaal: Burgemeester v Veenlaan in Enschede Ik word niet meer ingepland, omdat ik weiger een mondkapje te dragen, terwijl er filialen zijn waar dat optioneel is en het alleen advies is vanuit de overheid. Binnenkort zal ik ontslag nemen. Ik heb een jaar lang minstens 25 uur per week gemaakt en zo word ik behandeld. Ik deed alles wat een leidinggevende deed, maar ze wilden niet dat ik er een werd. Leidinggevenden doen alleen maar aan vriendjespolitiek. Laag uurloon, ze doen net of het vakantiegeld als een toeslag bovenop je uurloon chill is ofzo. Weinig mensen worden ingepland, waardoor er lange avonden komen met ongemotiveerde mensen. Sinds die DC uit Nieuwegein er is zijn de karren niet meer gesorteerd op gangpad. Laat me ook niet beginnen over de karren met die grijze kratjes, verschrikkelijk. Bedrijfscultuur is gewoon veruit belachelijk. 7 zekerheden kunnen mijn rug op. Klanten maken elke dag weer misbruik van de regels voor gratis boodschappen. Als een klant problemen zoekt krijg jij de schuld en het maakt niet uit wat de klant deed, want je moet altijd een neppe lach opzetten, ook al word je beledigd. Niet aan beginnen, zoek maar wat anders.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding tot 5, 50 als je van de middag tot in de avond werkt
Minpunten
Werkdruk, Slechte leidinggevenden, Lage loon, Geen doorgroeimogelijkheden
Werk-priv├ębalans
Leuk, verantwoordelijk en leerzame baan. Werken in teamverband en samen met jouw team goede resultaten halen is een pre.
Pluspunten
Samenwerking in teamverband
Minpunten
Stressvol en hoge druk
Werk-priv├ębalans
Team is leuk, hard werken is wel een must. Stressvol op drukke momenten. Prima salaris, bonussen op de salarissen en in de avond maaltijdvergoeding.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding
Minpunten
Lange werkdagen