Jumbo Supermarkten

Reviews over Doorgroei en promotie bij Jumbo Supermarkten

Veel gezellige collega’s, maar er moet wel flink doorgewerkt worden. Hoewel het salaris niet het hoogste was, heb ik wel veel geleerd op sociaal vlak met collega’s en klanten waar ik dankvol voor ben.
Pluspunten
Vrij flexibel
Minpunten
Vrij stressvol
Goed voor de klanten slecht voor het personeel helemaal als je ziek wordt!
Pluspunten
Niks
Minpunten
Alleen maar zeuren
Het werk zelf is op zich prima, er wordt wel verwacht dat je op een vrij hoog tempo werkt maar dat is begrijpelijk. Enige minpuntje is dat je (iig bij mijn locatie) geen stanleymes oid krijgt om de dozen mee te openen, dus verwacht wat gebroken nagels en zere vingersūüėÖ Ondanks de nadruk op werktempo is de werksfeer prima, met mijn collega‚Äôs en de meeste leidinggevenden is het heel gezellig. Ik ben ook nooit gevraagd om onbetaald over te werken oid. Ik ben wel een paar keer ingedeeld op dagen waarop ik eerder door had gegeven niet te kunnen werken, maar dat was met een mailtje naar mijn leidinggevende gefixt, en werd verder niet lastig over gedaan.Wel echt een nadeel is voor mij het salaris. Ik ben 18 jaar en uitwonend student in Amsterdam, dus van ‚ā¨5,30 netto per uur kom ik gewoon lang niet rond. Er zijn genoeg andere werkplekken die je ‚ā¨7-10 betalen voor ongeveer even zwaar werk.
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
Laag salaris
Als werknemer ben je maar een nummer. Dat is ook de reden dat veel mensen dit bedrijf verlaten. Ondernemer heeft een slechte naam in de omgeving omdat hij niet zuinig is op zijn personeel. Collega's zijn leuk. Rooster is vaak maar 2 weken van te voren bekend. Je hoort vaak op het laatste moment of verlof is goedgekeurd. Niet iedereen krijgt reiskostenvergoeding.
Pluspunten
Minpunten
Rooster laat bekend. Weinig maaltijdvergoeding. Geen reiskostenvergoeding voor iedereen.
je wordt gewoon ingepland op dagen dat je aangeeft niet te kunnen, teamleiders maken misbruik van hun functie. er is totaal geen doorgroeimogelijkheid. als je te oud en dus te duur bent, wordt je ontslagen. er wordt niks overlegd met de werknemers.
Pluspunten
Minpunten
teamleider overlegt niks en probeert je heel de tijd te stangen, je wordt gewoon ingepland ookal kan je niet, geen doorgroeimogelijkheid, je wordt gewoon gebruikt, er wordt niks overlegd
Ik heb bij de jumbo zeer leuke tijden gehad, met veel plezier mogen groeien
te weinig tijd om alles tijdig te bezorgen, te weinig pauze, geen goede navigatie, functie komt niet overeen met vacature, onbeschofte en onbekwame leidinggevenden, je bent een nummer en je kan maar beter niet te veel commentaar hebben want dan kan je vertrekken.
Pluspunten
collega's, fijne werkbus
Minpunten
navigatie, werkdruk, te weinig tijd daarom te weinig pauze, vriendjespolitiek
Ga nooit werken bij Jumbo stadhouderskade Amsterdam geen goede filiaalWanneer ze je niet meer nodig hebben vlieg ze je eruit. En komen ze met een vage smoes ja de groep wordt groter maar jij bent wel de enigste die eruit moet en ze nemen toch mensen aan. Dus dat is complete onzin. Nou is het dat.ik zelf al met ontslag wilde maar laat staan als het iemand was die echt nog wilde blijven dan was het echt een trap in je gezicht. De filiaal manager die er was toen ik begon was veel aardiger en vriendelijker en die varken van een nick die zegt je niet eens gedag kijkt je droog aan en hij loopt scheef. Dus mensen doe het niet je wordt er gewoon uit gemikt. Je had een paar collega's die wel oke waren maar je had leidinggevende van de kassas die echt uit de hoogte deden gaan lekker naar buiten doen geen knal en wel.jou opdr8en geven. Kortom Dont go!
Pluspunten
5.50 aan maaltijdvergoeding
Minpunten
Rare mensen.
Bij de Jumbo bezorging nemen ze het niet zo nauw met de regels. Ik kreeg een contract waarbij ik mijn uren nooit haalde deze compenseert de Jumbo dan met je vakantiedagen en mocht je die niet meer hebben word je gekort op je loon. Creatief zijn ze wel bij de Jumbo maar dan vooral met je urenregistratie.Je rijdt rond in een bus die is geladen met trolleys waar op de bovenste tray koelboxen/kratten staan van 10+ kilo op 1.80 hoogte. Het leuke aan deze trolleys is dat ze ook geregeld omvallen. De planning is een drama waarbij je vaak achterloopt op schema. Gelukkig heb je nog de support van je teamleiders die geen benul hebben hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat tijdens een rit laat staan dat ze ooit zelf een kratje hebben vast gehouden. Kritiek word er niet getolereerd want waarom zouden ze hun weten het altijd beter en jij bent toch vervangbaar.
Minpunten
Onregelmatige uren, zwaar werk . . . . .
Als hulpmedewerker wordt veel van je verwacht. Overuren worden niet gewaardeerd en contact met leidinggevenden is slecht. Werkdruk is hoog en onder collega’s mist de gezellige sfeer.
Pluspunten
Gratis fruit en koffie in de kantine
Minpunten
Hoge werkdruk en minimum loon
Filiaal: Burgemeester v Veenlaan in EnschedeIk word niet meer ingepland, omdat ik weiger een mondkapje te dragen, terwijl er filialen zijn waar dat optioneel is en het alleen advies is vanuit de overheid. Binnenkort zal ik ontslag nemen.Ik heb een jaar lang minstens 25 uur per week gemaakt en zo word ik behandeld. Ik deed alles wat een leidinggevende deed, maar ze wilden niet dat ik er een werd.Leidinggevenden doen alleen maar aan vriendjespolitiek.Laag uurloon, ze doen net of het vakantiegeld als een toeslag bovenop je uurloon chill is ofzo.Weinig mensen worden ingepland, waardoor er lange avonden komen met ongemotiveerde mensen.Sinds die DC uit Nieuwegein er is zijn de karren niet meer gesorteerd op gangpad. Laat me ook niet beginnen over de karren met die grijze kratjes, verschrikkelijk.Bedrijfscultuur is gewoon veruit belachelijk. 7 zekerheden kunnen mijn rug op. Klanten maken elke dag weer misbruik van de regels voor gratis boodschappen. Als een klant problemen zoekt krijg jij de schuld en het maakt niet uit wat de klant deed, want je moet altijd een neppe lach opzetten, ook al word je beledigd.Niet aan beginnen, zoek maar wat anders.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding tot 5, 50 als je van de middag tot in de avond werkt
Minpunten
Werkdruk, Slechte leidinggevenden, Lage loon, Geen doorgroeimogelijkheden
Vreselijk, ze houden geen rekening met je beschikbare dagen en zijn absoluut niet flexibel. Ik werk als vakken vuller, en elke dag staat er iemand super kinderachtig met een timer naast je. Als je het niet snel genoeg doet volgens hun norm dan krijg je dat elke dag wel 10x te horen. Als je dan aangeeft je nog moet leren en je het al zo snel doet als je kunt. Negeren ze je en gaan ze gewoon door met tergen. En kijken ze niet naar een oplossing. Het is dus erg stressvol en niet motiverend. Wat ik wel leuk vond was de klanten helpen.
Pluspunten
vergoeding voor avond eten na een aantal uren
Minpunten
Slechte werk sfeer
Ik heb gewerkt als schoonmaakster het werk en collega's vindt ik super .Maar dat is het dan ook want als 49 jarige krijg je niet de kans om verder te komen en een vast contract bieden ze je al helemaal niet ze werken liever met 16 jarige terwijl klanten juist dit helemaal niet willen vooral als het in een dorp is waar je elke dag echt vaste klanten hebt
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Wisselend personeel en te jong
Mooie groeiende organisatie waar je alle kansen krijgt om verder te groeien.
Pluspunten
Gezellig en leerzaam
Minpunten
Werktijden in t weekend
Praca dobrze pŇāatna i wymagajńÖca osińÖgania norm, moŇľna awansowańá na inne stanowiska
Pluspunten
Darmowe posiŇāki
Minpunten
Nie zawsze sńÖ godziny pracy
het werk zelf is redelijk leuk, gezellige collegas, maar de hoofdcassiere & bedrijfsleider zijn niet heel prettig om mee te werken, in het begin is alles wel redelijk, maar na een tijdje is het veel gezeik. Ze geven geen goede uitleg over het werk wat je moet uitvoeren en je moet veel zelf een beetje uitzoeken.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding
Minpunten
Lange dagen
Niet aan te raden. Ze verwachten meer van je dan dat je kan, laten je niet optijd naar huis gaan. Je werkt vaak alleen en doet werk voor twee omdat er te weinig personeel aanwezig is. Veel gezeik gehad toen ik aan gaf dat ik wou stoppen met werken.
Minpunten
Stresvol
Erg leuke collega’s waardoor er een leuke werkomgeving ontstond.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Doorgroeimogelijkheden ontbraken
Werken bij de jumbo was bijna altijd wel gezellig. Wanneer je een gezellige ploeg hebt, is het werk prima te doen. De meeste klanten zijn heel blij met de service en dat is fijn om te zien. Tijdens de corona heeft de jumbo het ook goed opgelost. Wanneer er weinig vracht was merkte je dat iedereen langzamer ging werken en meer praten, maar als er heel veel vracht was, zag je ook dat iedereen goed doorwerkte. Ik heb 4 jaar bij de jumbo gewerkt en ik vond het een prima bijbaan. Er werd over het algemeen goed rekening gehouden met school en de planning. Ook kun je vaak wel ruilen met collega's als je echt niet kunt werken of een andere oplossing bedenken. De personeelsfeesten waren ook altijd heel leuk. Het enige negatieve is ze een beetje laks zijn met de contracten. Ze laten pas heel laat weten of je contract verlengd wordt of niet. Dit is altijd al zo geweest in de 4 jaar dat ik er werk. Toen ik er over begon deed iedereen heel moeilijk en werd ik van persoon naar persoon gestuurd. Dit vind ik niet goed. Al met al vond ik het een prima bijbaan. Ik heb er veel ervaringen opgedaan en veel vrienden gemaakt.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding (bij bepaald aantal uren of als je meteen uit school komt), vakantiegeld, de 13e maand krijg je maandelijks extra bij je loon
Minpunten
Fysiek zwaar, niet alles goed geregeld omtrent contracten
Het enige positieve wat ik in 4 jaar bij jumbo heb meegemaakt zijn de leuke collega's/vrienden die ik heb meegemaakt en het loon. Voor de rest waren er geen doorgroeimogelijkheden en was er vriendjespolitiek. Met roosters wordt ook niet goed omgegaan.
Pluspunten
Gezellige/leuke collega's
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden, vriendjespolitiek en slechte roosters.
Leidinggevende was behulpzaam maar voerde de druk erg op tevens krijg je niet al te veel betaald vergeleken met andere supermarkten/gelijkwaardig werk in de buurt. Het flexibele werken was positief maar weinig uren en heel vaak overwerken (eigenlijk gegarandeerd) maken het weer minder. Andere collegas waren super en was altijd gezellig.
Pluspunten
Fijne collega's, flexibel
Minpunten
Hoge werkdruk en laag betaald