Jumbo Supermarkten

Reviews over Bedrijfscultuur bij Jumbo Supermarkten

1.064 reviews gevonden voor de zoekopdracht.
Veel gezellige collega’s, maar er moet wel flink doorgewerkt worden. Hoewel het salaris niet het hoogste was, heb ik wel veel geleerd op sociaal vlak met collega’s en klanten waar ik dankvol voor ben.
Pluspunten
Vrij flexibel
Minpunten
Vrij stressvol
Goed voor de klanten slecht voor het personeel helemaal als je ziek wordt!
Pluspunten
Niks
Minpunten
Alleen maar zeuren
Er is zeker genoeg werk te doen maar je krijgt je overuren die je werkt niet uitbetaald. Ook laten ze je zonder pardon en zonder overleg overwerken. Ik heb er zelf niet zo een fijne en goede ervaring gehad.
Pluspunten
Aardige collega’s
Minpunten
Slecht betaald, alles gaat zonder overleg, je moet zelf alles regelen als je iets wilt.
Het werk zelf is op zich prima, er wordt wel verwacht dat je op een vrij hoog tempo werkt maar dat is begrijpelijk. Enige minpuntje is dat je (iig bij mijn locatie) geen stanleymes oid krijgt om de dozen mee te openen, dus verwacht wat gebroken nagels en zere vingersūüėÖ Ondanks de nadruk op werktempo is de werksfeer prima, met mijn collega‚Äôs en de meeste leidinggevenden is het heel gezellig. Ik ben ook nooit gevraagd om onbetaald over te werken oid. Ik ben wel een paar keer ingedeeld op dagen waarop ik eerder door had gegeven niet te kunnen werken, maar dat was met een mailtje naar mijn leidinggevende gefixt, en werd verder niet lastig over gedaan.Wel echt een nadeel is voor mij het salaris. Ik ben 18 jaar en uitwonend student in Amsterdam, dus van ‚ā¨5,30 netto per uur kom ik gewoon lang niet rond. Er zijn genoeg andere werkplekken die je ‚ā¨7-10 betalen voor ongeveer even zwaar werk.
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
Laag salaris
het is daar super gezellig maar de baas is zo irritant.hij zeurt als je 5 min over je vultijd bent. en ook ging hij zeuren tegen iemand dat diegene niet ik de winkel mag zijn als hen niet werkt want hen leiden de vullers af.de salaris is ook best laag 4,22 voor 16 jarige. zou hier niet werken !
Pluspunten
gezellig vulploeg
Minpunten
salaris, baas
Als werknemer ben je maar een nummer. Dat is ook de reden dat veel mensen dit bedrijf verlaten. Ondernemer heeft een slechte naam in de omgeving omdat hij niet zuinig is op zijn personeel. Collega's zijn leuk. Rooster is vaak maar 2 weken van te voren bekend. Je hoort vaak op het laatste moment of verlof is goedgekeurd. Niet iedereen krijgt reiskostenvergoeding.
Pluspunten
Minpunten
Rooster laat bekend. Weinig maaltijdvergoeding. Geen reiskostenvergoeding voor iedereen.
Ontzettend energiek zijn, je aan de regels houden. En een flexibele rooster hebben dan fa je het naar je zin daar hebben.
Pluspunten
Gratis avondeten als je tot de avond moet doorwerken.
De afdelingshoofd was onredelijk en onrealistisch. Hij verwachtte na 2 weken al dat ik net zo veel wist en daardoor net zo snel kon werken als iemand die er al jaren werkt. Geen reiskostenvergoeding, het bedrijfscultuur voelde als één vaste kliek, het bruto uurloon was waardeloos en word geen rekening gehouden met privé werk balans.
Pluspunten
In de kantine lag gebak wat op datum was, dat mocht je zo pakken.
Minpunten
Loon, geen reiskostenvergoeding, werksfeer en management.
Geen goed opgeleide collega's op mijn afdeling veel moet je alleen doen weinig complimenten voor het harde werken in.
Pluspunten
Geen pluspunten voor zo ver ik me kan herinneren
Minpunten
Geen waardering voor het harde werken en problemen oplossen
De leukste en gezelligste collega's werken hier! Tijdens het bezorgen heb je veel vrijheid en kom je in veel verschillende gebieden, hierdoor genoeg afwisseling qua bezorglocaties en klanten. Helaas propt Jumbo tegenwoordig steeds meer klanten in een tijdsblok, waardoor je geregeld op je tenen loopt en later moet verantwoorden waarom je laat terug ben. Jumbo neemt het niet zo nauw met pauzes.. pauzes worden vaak ingepland op momenten dat dit onmogelijk is of dat je in the middle of nowhere staat. Het management is in orde, de ene teamleider net iets meer betrokken dan de ander. Naar feedback wordt zelden geluisterd. Salaris inc. vakantiegeld is hoger dan bij gemiddelde bezorgdienst.
Pluspunten
Onderweg veel vrijheid en leuke collega's
Minpunten
Hoge werkdruk en niet kloppende planning
Het werk was leuk doordat ik de juiste mobiel niet had, dan kun je niet alles zelf lezen, ben je afhankelijk wat ze tegen je zeggenMeerdere personen, kunnen iets zeggen, waardoor het soms mis kan gaan.collega's goed.40 uur schoonmaak is te zwaar
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
soms vermoeiend te weinig energie over.
Deze supermarkt verwacht serieus werk voor een eerlijke prijs, redelijk goede werksfeer en gratis lunch etc.
Pluspunten
gratis lunch etc
je wordt gewoon ingepland op dagen dat je aangeeft niet te kunnen, teamleiders maken misbruik van hun functie. er is totaal geen doorgroeimogelijkheid. als je te oud en dus te duur bent, wordt je ontslagen. er wordt niks overlegd met de werknemers.
Pluspunten
Minpunten
teamleider overlegt niks en probeert je heel de tijd te stangen, je wordt gewoon ingepland ookal kan je niet, geen doorgroeimogelijkheid, je wordt gewoon gebruikt, er wordt niks overlegd
je bevindt je tussen verschillende mensen.het is leuk om met de kassa medewerkers een wedstrijd te houden welke kassa medewerker het snelste is. klant vriendelijkheid is erg belangrijk.wat ik vervelend vond is de locatie waar ik werkte. Daar kwamen veel mensen met een vervelende verleden boodschappen doen zoals alcoholisten en andere mensen met een vervelende situatie. daar moet je vaak rekening mee houden op diefstal en hun gedrag naar andere klanten. vaak verzorgde deze mensen zich niet en dat ruik ik heel erg. ik vindt het dan lastig dat andere klanten in de rij hier moeite mee hebben en achter af gaan klagen over deze klant als hij/zij weg is.
Pluspunten
gezelligheid tussen de collega's en klanten
Ik heb bij de jumbo zeer leuke tijden gehad, met veel plezier mogen groeien
Het is best stressvol als kassiere werken bij de jumbo, vooral de vierde wachtende regel is soms erg lastig om bij te houden. De prioriteit ligt bij klantvriendelijkheid en dat is erg fijn. Het is een enorm flexibele werkgever en zolang jij meedenkt met hun denken zij ook met jou mee. Qua salaris moet je niet meer dan minimum verwachten maar als bijbaan is het perfect.
Pluspunten
4, 50 aan maaltijdvergoeding voor de avonduren
Minpunten
Soms wel 9, 5-10 uur aan het werk en soms tot half 11 nog aan het werk
Leuke collega's maar je wordt echt gezien als een nummertje. 15 jaar gewerkt voor dit bedrijf en nauwelijks ziek geweest. Meld je je 1x ziek wordt je er meteen uitgeknikkert
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Weinig loon, geen inspraak
te weinig tijd om alles tijdig te bezorgen, te weinig pauze, geen goede navigatie, functie komt niet overeen met vacature, onbeschofte en onbekwame leidinggevenden, je bent een nummer en je kan maar beter niet te veel commentaar hebben want dan kan je vertrekken.
Pluspunten
collega's, fijne werkbus
Minpunten
navigatie, werkdruk, te weinig tijd daarom te weinig pauze, vriendjespolitiek
Ga nooit werken bij Jumbo stadhouderskade Amsterdam geen goede filiaalWanneer ze je niet meer nodig hebben vlieg ze je eruit. En komen ze met een vage smoes ja de groep wordt groter maar jij bent wel de enigste die eruit moet en ze nemen toch mensen aan. Dus dat is complete onzin. Nou is het dat.ik zelf al met ontslag wilde maar laat staan als het iemand was die echt nog wilde blijven dan was het echt een trap in je gezicht. De filiaal manager die er was toen ik begon was veel aardiger en vriendelijker en die varken van een nick die zegt je niet eens gedag kijkt je droog aan en hij loopt scheef. Dus mensen doe het niet je wordt er gewoon uit gemikt. Je had een paar collega's die wel oke waren maar je had leidinggevende van de kassas die echt uit de hoogte deden gaan lekker naar buiten doen geen knal en wel.jou opdr8en geven. Kortom Dont go!
Pluspunten
5.50 aan maaltijdvergoeding
Minpunten
Rare mensen.
Ik heb gewerkt op een van de mindere locaties, heel gevaarlijk. Dat was een groot minpunt. Zelf het werk is leuk. Mijn manager was niet motiverend dat was een grote reden waarom ik weg ben gegaan.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Chaotische werkvloer, weinig management in beeld
Bij de Jumbo bezorging nemen ze het niet zo nauw met de regels. Ik kreeg een contract waarbij ik mijn uren nooit haalde deze compenseert de Jumbo dan met je vakantiedagen en mocht je die niet meer hebben word je gekort op je loon. Creatief zijn ze wel bij de Jumbo maar dan vooral met je urenregistratie.Je rijdt rond in een bus die is geladen met trolleys waar op de bovenste tray koelboxen/kratten staan van 10+ kilo op 1.80 hoogte. Het leuke aan deze trolleys is dat ze ook geregeld omvallen. De planning is een drama waarbij je vaak achterloopt op schema. Gelukkig heb je nog de support van je teamleiders die geen benul hebben hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat tijdens een rit laat staan dat ze ooit zelf een kratje hebben vast gehouden. Kritiek word er niet getolereerd want waarom zouden ze hun weten het altijd beter en jij bent toch vervangbaar.
Minpunten
Onregelmatige uren, zwaar werk . . . . .