Jumbo Supermarkten

Reviews voor Winkelmedewerker (m/v) bij Jumbo Supermarkten

heb er altijd met plezier gewerkt ivm ziekte genoodzaakt om er mee te stoppen
leuk winkel en lekker makelk jij kan ook wel werken
toen ik daar werkte werd ik als 16 jarige jongen vrijwel niet serieus genomen, ik mocht maar 2 uur per week werken en ik werd altijd afgekraakt door de teamleiders maar mijn medewerkers en sommige teamleiders maakte het nog zowat dragelijk mijn tip naar jumbo is wat meer mensen met een positive sfeer om hun heen
leidinggevende vooral heel gestrest niet leuk om te werken met heel weinig mensen heel veel werk moeten verzetten
Ik werk met plezier bij Jumbo Oirschot. Er wordt hard gewerkt, met over het algemeen een prettige onderlinge samenwerking. Werktempo ligt vrij hoog. Dynamische branche. Flexibele werktijden/pauzes is prettig. Er wordt rekening gehouden met m'n voorkeuren. Arbeidsvoorwaarden e.d. zijn transparant.
Niks, ik vind het gewoon prima om te werken, ik vind de leiding niks want ze laten mij niet doorgroeien in dit bedrijf terwijl ik er al 3 jaar werk waardoor de uitdaging om steeds mijn best te doen wegvalt.
werken bij de jumbo is leuk. er zijn een paar redenen waarom. om te beginnen is de werk zweer super gezelig en is er ruimte voor tips en not's. daarnaast zijn de managers heel aardig en is niets moeilijk om te regelen.
Pluspunten
leuke collega's, eerlijk loon, leuke taken.
Minpunten
te weinig collega's op afdelingen.
- Op een typische werkdag besteed je plusminus 2 uur aan vakken vullen. Hierna ga je bezig met spiegelen. Soms zijn er schoonmaak klusjes of moet je op een andere afdeling meehelpen. - Ik heb veel geleerd over samenwerken. Verder veel praktische dingen, zoals bijvoorbeeld 'FiFo' (het first in, first out systeem). - De management is consistent, houden zich altijd netjes aan de regels. Je weet altijd waar je aan toe bent. - Er is altijd een positieve sfeer. Veel samenwerking leidt tot veel plezier. Soms iets te veel zelfs. - Het moeilijkste van de baan is samenwerken. Je moet soms werken met mensen die niet echt capabel zijn, wat veel geduld vereist. Hier heb ik echter wel veel van geleerd, en zo heb ik er ook mee leren omgaan. - Het leukste is de interactie met klanten. Er komen veel leuke gesprekken voort, en elke werkdag ontmoet je wel een nieuw, interessant figuur door het werken.
Pluspunten
Goede sfeer en simpele taken.
Minpunten
Weinig uren.
Opzich wel een leuke winkelketen allen de collega's beetje achter de elleboog.
het werk daar is simpel en tegelijk ook weer leuk door de collega's maar, sommige leidinggevenden komen met hele rare antwoorden.
Pluspunten
redelijke pauze
Minpunten
overwerk en niet uitbetaald krijgen
veel hard werkende uren goede begeleiding en veel ervaring opgedaan
Werken bij de Jumbo, ontzettend gezellig bedrijf. Vaak leuke collegas
een typische dag op werk is meestal gezellig. ik heb geleerd hoe ik met een kassa om moet gaan. ik had veel gezellige collega's. het moeilijkste van de baan was het geld terug krijgen dat verkeerd betaald werd. het leukste van de baan zijn mijn collega's
Pluspunten
pauze vergoeding
Minpunten
gelijke behandeling
Het leukste van het werk is het contact met je collega's en de klanten.
Pluspunten
Gratis koffie en fruit.
Minpunten
Erg gefocust op goedkope medewerkers.
Ik begon altijd om 9 uur in de ochtend met werken. Ik moest altijd in de ochtend de magazijn schoonmaken voordat de nieuwe vracht binnen kwam, nadat ik vrachtwagen heb gelost sorteer ik het op de juiste plek. Daarna ga ik door met het bestellen van producten. Als het druk is help ik mee bij de kassa, en als het rustig is zet ik mijn team aan het werk of vul ik zelf de schappen die leegstaan. Elke dinsdag ben ik bezig met de aanbiedingen van de week. Wat ik heb geleerd is hoe je de vrachtwagen moet lossen, waar je handel moet gaan sorteren en hoe je de vrachtbrief moet invullen. Mijn collega's waren heel aardig en ze hielpen me als ik het moeilijk had. Het leukste van mijn baan was dat ik het leuk vond om naar werk te gaan omdat het paste bij mijn opleiding die ik doe, en ik het aardige collega's .
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
geen alchol op werk
- fijne werkdruk - goede collega's - goede opbouwende relatie met vaste klanten - goede motivatie vanuit klantvriendelijkheid
Pluspunten
verdient relatief goed
Minpunten
vroege openingstijden met resulterende starttijd van 6.30
Mijn leidinggevende toonde meerdere kenmerken uit het autisme-spectrum waardoor we niet goed overweg konden, meerdere collega's waarschuwden me er al voor en helaas liep het hierdoor stuk.
Minpunten
Leidinggevenden met autisme
Ik heb anderhalf jaar met plezier bij de jumbo in Haarlem gewerkt
Ik kwam in de ochtend binnen en mocht dan altijd nog eerst, het koffie apparaat schoonmaken. Daarna waren de auto's aan de beurt. Helaas waren er twee winkel managers en die waren het niet altijd met elkaar eens. Een van hen, nam mij destijds aan, de andere, zag dit waarschijnlijk niet zo zitten. Toch kon ik het met beide vrij goed vinden en was het wel gezellig.
Pluspunten
patat halen voor de lunch
Minpunten
twee bazen met elk een andere mening
Ik heb er niet zo lang gewerkt omdat ik het geen leuke werksfeer vond.