Jumbo Supermarkten

Reviews voor Vulploegmedewerkster bij Jumbo Supermarkten

In het begin dat ik daar kwam werken (15 jaar) was het leuk en gezellig, maar elke x de vraag “wanneer word je nou 16?” (Zodat ik meer kon werken etc.) uiteinden werd ik dus 16 en werd steeds minder en minder ingepland
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Weinig uren
je wordt gewoon ingepland op dagen dat je aangeeft niet te kunnen, teamleiders maken misbruik van hun functie. er is totaal geen doorgroeimogelijkheid. als je te oud en dus te duur bent, wordt je ontslagen. er wordt niks overlegd met de werknemers.
Pluspunten
Minpunten
teamleider overlegt niks en probeert je heel de tijd te stangen, je wordt gewoon ingepland ookal kan je niet, geen doorgroeimogelijkheid, je wordt gewoon gebruikt, er wordt niks overlegd
altijd wel gezellig, leuke collega's, ging met plezier naar werk.
Pluspunten
korting/bonus
Minpunten
weinig uren
Werken bij de jumbo was bijna altijd wel gezellig. Wanneer je een gezellige ploeg hebt, is het werk prima te doen. De meeste klanten zijn heel blij met de service en dat is fijn om te zien. Tijdens de corona heeft de jumbo het ook goed opgelost. Wanneer er weinig vracht was merkte je dat iedereen langzamer ging werken en meer praten, maar als er heel veel vracht was, zag je ook dat iedereen goed doorwerkte. Ik heb 4 jaar bij de jumbo gewerkt en ik vond het een prima bijbaan. Er werd over het algemeen goed rekening gehouden met school en de planning. Ook kun je vaak wel ruilen met collega's als je echt niet kunt werken of een andere oplossing bedenken. De personeelsfeesten waren ook altijd heel leuk. Het enige negatieve is ze een beetje laks zijn met de contracten. Ze laten pas heel laat weten of je contract verlengd wordt of niet. Dit is altijd al zo geweest in de 4 jaar dat ik er werk. Toen ik er over begon deed iedereen heel moeilijk en werd ik van persoon naar persoon gestuurd. Dit vind ik niet goed. Al met al vond ik het een prima bijbaan. Ik heb er veel ervaringen opgedaan en veel vrienden gemaakt.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding (bij bepaald aantal uren of als je meteen uit school komt), vakantiegeld, de 13e maand krijg je maandelijks extra bij je loon
Minpunten
Fysiek zwaar, niet alles goed geregeld omtrent contracten
Als je aan de jonge kant bent is het salaris aan de lagen kant.
Bij de Jumbo leer je heel goed hoe je zelfstandig moet werken. Ook is er een gezellige werkomgeving. Iedereen helpt elkaar en de leidinggevenden zijn zeer aardig en behulpzaam.
Word meteen verwacht dat je alles al kunt, uren worden slecht ingeroosterd/nergens naar gekeken, als je er iets van zegt worden je uren verminderd of plannen ze je gewoon niet meer in. Klanten die, als er een product niet is agressief worden. Continue gehijg van de leiding in je nek ook al haal je je norm
Het is een gezellige werkomgeving. Ik ben weggegaan vanwege de onregelmatige werktijden in de avond. Ook was de planning van het personeel niet optimaal. We stonden vaak met te weinig man waardoor het lange avonden waren voordat we alles af hadden. Als het je niet echt uit maakt tot hoe laat je werkt dan zou ik het zeker aanraden.
Leuk en goed bedrijf als bijbaantje. Leuke collega's en teamleiders.
De Jumbo is een leuke werkplek met leuke collega’s.
Sommige werkgevers zijn niet aardig tegen anderen!
Pluspunten
Werktijden waren goed
Minpunten
Lastig met vrij nemen
een prima werkplek, voor een paar avonden per week een paar uurtjes
Ik werkte hier erg fijn en kreeg genoeg uren. Alleen werd er niet vaak geluisterd naar hoe ik me voelde vanuit sommige leidinggevende. Er was wel een leuke werksfeer en er werd goed verteld wat er gedaan moest worden.
Pluspunten
Goede werksfeer, goede leiding, fijne collega's
Minpunten
Niet geluisterd naar gevoel
Toen ik daar begon met werken vond ik het wel oke maar toen ik al paar maanden bezig was merkte ik wel dat het niet echt werk voor mij was
Minpunten
Ik heb veel ervaring opgedaan bij de jumbo ik werk in de vulploeg
Het personeel en de werkomgeving was leuk en goed.
Ik heb hier een hoop geleerd, bv hoe ik met mensen om moet gaan. Verder heb ik het erg naar mijn zin gehad.
Jumbo heeft een goeie samenwerking en duidelijke regels. Maar als je part-time medewerkster bent word je niet echt serieus genomen. Er wordt geen rekening gehouden met beschikbaarheid en collega's praten vaak met elkaar over andere.
Minpunten
Te weinig uren ingepland, werd geen rekening mee gehouden als je meerdere nodig had.
Typische dag op het werk: Aankleden, inklokken, alles op zijn plek zetten, panklaar vullen Wat ik heb geleerd: Hoe je met klanten om moet gaan, hoe ik FIFO moet vullen, hoe ik kassa moet draaien Mijn collega's Ik had erg lieve collega's, omdat ze gezellig zijn en ik goed met ze over alles kon praten Het moeilijkste van de baan: Soms is het erg druk, zo druk dat de klanten achterin de winkel staan voor de rij waardoor mijn collega's en ik amper ons werk kunnen verrichten Het leukste van de baan: De klanten
Pluspunten
maaltijdvergoeding
In mijn tijd bij de Jumbo heb ik het erg naar mijn zin gehad maar merkte ik dat ik het werk te eentonig voor mijzelf vond wat tot mijn ontslag leidde. Ook kon ik het dag werk niet combineren met school en sport.
Pluspunten
Etensvergoeding 's avonds
Verschrikkelijke winkel. Vulploegleiders waren asociaal.