Jumbo Supermarkten

Reviews voor Vulploegleider (m/v) bij Jumbo Supermarkten

Het grootste voordeel van Jumbo is dat je veel kan doen voor de klant. Ook is doorgroeien goed te doen wanneer je er tijd en energie in steekt. Soms heb je wel het idee dat je mening niet echt word gehoord.
Een snelgroeiende bedrijf, waar doorgroeien moeizamer gaat.
Als student heb ik een leerzame periode gehad bij Jumbo. Begonnen als vulploegmedewerker en doorgegroeid naar een teamleider voor de vulploeg. Op zondagen verantwoordelijk voor de hele winkel.
Je moet hard werken weinig salaris en geven geen vaste contracten ook al beloven ze dat.
Pluspunten
Contacten met klanten
Minpunten
Laag salaris geen vast contract. Geen waardering
Een typische werkdag bestaat uit 's middags in de winkel staan en 's avonds de jongere jongens begeleiden en het afsluiten van de winkel. Wat ik hier heb geleerd is het omgaan met letterlijk iedere soort mens die je maar kunt vinden. Het management doet zijn taak voldoende. Het moeilijkste van de baan is je motivatie behouden. Het leukste is met mensen werken, mits je ervan houdt.
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
alleen doorgroei mogelijkheden als je een full time contract hebt.
ik vind het leuk om leidinggevende te zijn bij jumbo ik heb hier veel van geleerd en hoop dat ik ergens anders verder kan doorgroeien als leidinggevende
Door de veelzijdigheid van de vulploeg was het iedere avond weer een genot om te werken voor deze Supermarkt.
aan het begin was het nog een leuke werkzweer maar toen er nieuw management kwam werd het minder.
Pluspunten
lekker betaalt
Minpunten
rottig management
Ik heb hier gewerkt met heel veel plezier. Alleen de doorgroei mogelijkheden zijn zeer beperkt.
Probeer de afstand tussen werknemer en werkgever te verkleinen. Toon meer betrokkenheid aan je werknemers. Toon ze blijk van waardering.
Door een groot deel van de verantwoordelijkheden onder te brengen bij de medewerkers op de werkvloer wordt niet alleen de kwaliteit gegarandeerd, maar wordt er ook aan jonge mensen een kans gegeven om zichzelf te ontwikkelen. Op deze manier wordt binnen dit bedrijf dagelijks gewerkt aan de toekomst en worden we elke dag beter.
Ik kreeg bij aankomst veel vertrouwen van mijn manager gezien mijn verleden bij de Euroborg. Dit vertrouwen voelde heel goed. Zo had ik heel veel tijd om mezelf te ontwikkelen op leidinggevend gebied. Ik kreeg veel verantwoordelijkheid en kon dat waarderen.
Pluspunten
Veel verantwoordelijkheid
Minpunten
Geen goede training.
Leuke gezellige bijbaan met dagelijks wisselende werkzaamheden. Hier heb ik van alles geleerd zoals: hoe leiding te geven aan een team en omgaan met verantwoording.
Pluspunten
goede verdienste
Minpunten
Jumbo winters is een bedrijf waar het maximale wordt behaalt met minimale middelen en kosten. Deze manier van leiden zorgt voor een efficiënte vorm van zaken doen. onnodige kosten worden niet gemaakt en het werk wordt prima uitgevoerd. Daarnaast is er plek voor plezier en is de werksfeer uitstekend.
Het werken bij de Jumbo bij zowel Euroborg als Overwinningsplein heb ik altijd met veel plezier gedaan. Ik heb veel geleerd over het bedrijfsleven, professionaliteit, discipline en klantgerichtheid. Mijn collega's maakten het werk nog leuker omdat je toch met dezelfde leeftijdcategorie werkt of een aantal jaar lager waardoor je al snel als voorbeeld fungeert.
Pluspunten
ervaring opdoen
Minpunten
nvt.
Bezig zijn met het vakkenvullen, bestellen van producten, het verkopen van producten, laden en lossen van goederen etcetera.
Zelf heb ik vier jaar gewerkt bij de Jumbo, met plezier. Helaas moest ik weg na 4 contracten. Zelf vond ik elke dag weer een bijzondere dag, aangezien er elke keer weer wat anders gebeurd. Bovendien heb je meestal leuke collega's, waar je na het werk ook gezellig een drankje mee kunt doen! Het leukste van het werk was natuurlijk je eigen inzet en je klantvriendelijkheid!
Pluspunten
Maaltijd vergoeding
Gezellige collega's. Goede werksfeer. Soms wat eentonig werk.
Werk was prima. Altijd leuke collega's. Veel geleerd in het leidinggeven en klantvriendelijkheid.
Pluspunten
de winkelformule en de 7 zekerheden
Minpunten
erg lange dagen
De werksfeer werd steeds minder leuk. Het bedrijf biedt gevarieerde werkzaamheden, en er is altijd wel wat te doen.
Pluspunten
gratis avondeten
Minpunten
er kon nooit eens een complimentje vanaf
Ik heb geleerd samen te werken. En geleerd hoe je structuur kunt geven aan je vulploegmedewerkers.
Pluspunten
reiskostenvergoeding
Minpunten
wel bier op het werk