Jumbo Supermarkten

Reviews voor Versmedewerkster bij Jumbo Supermarkten

Het was leuk werk om te doen.Het team is altijd erg gezellig en de dagen variërend redelijk. De klagende klanten waren af en toe wel vervelend. Verder als je goed was in je werk moest je een zaterdag team leiden zonder meer betaald te krijgen maar ben jij wel meer verantwoordelijk. Verder verschilt de management heel erg van tijd tot tijd. Je moet geluk hebben. Ik heb geweldige leidinggevende gehad maar er zaten er een paar bij waarvan je dacht dat je het beter zelf kon doen.
Bij de Jumbo in Hillegom was een heerlijke werksfeer, iedere werknemer kende je, waardoor je je al snel vertrouwd voelt. Er werd van je verwacht dat je hard aan het werk ging. Ook werd er gezorgd voor leuke bedrijfsuitjes, ik vond het serieus heel erg jammer toen ik daar weg ging.
Pluspunten
leuke bedrijfsuitjes
Minpunten
Streng met pauzes
Erg klant gericht. Gezellige collega's, klein en hecht team.
Pluspunten
Goede cao
Minpunten
Ik vond het altijd leuk om te gaan werken, de werksfeer was erg aangenaam en de werkzaamheden waren meestal prima te doen. Er zat voor mij alleen geen uitdaging meer in, ik verlangde er naar om naar de kassa afdeling te gaan. En mijn leerzaamheden daar uit te bereiden. Maar dat mocht niet van de leidinggevenden omdat er op de versafdeling altijd te weinig merknemers waren.
Pluspunten
maaltijdvergoeding
Het werken bij de Jumbo is nooit saai. Je werkt met collega's die allemaal super enthousiast zijn over het winkelen in een supermarkt een geweldige belevenis te maken. Een typische werkdag bij de Jumbo begint om 7:00. Je begint met het bakken van brood, het opzetten en afbakken van alle andere producten die je op een broodafdeling kunt vinden. Het fabrieksbrood wordt geleverd en dit ga je vullen in de schappen. Je zorgt de hele dag ervoor dat er genoeg aanbod van verse broodjes is en helpt klanten met speciale wensen. Je bestelt dagelijks producten, dit doe je naar eigen inzicht. Je kijkt naar de voorraad en schat hoeveel je er gaat verkopen. De werkdag eindigt om 17:00. Je hebt veel contact met de leidinggevende, aangezien deze de hele dag op de winkelvloer te vinden zijn. Door middel van headsets is er snel en duidelijke communicatie mogelijk tussen jou en je collega's, wat weer bevorderlijk is voor het klantcontact. Het moeilijkste aan de baan is het inschatten van het aantal verkopen,dit veranderd iedere dag en je moet rekening houden met feestdagen, vrije dagen, acties etc. Het leukste aan de baan is het blij maken van klanten en het samenwerken met een heel gezellig team.
Mijn collega`s bij de jumbo zijn erg gezellig. Bij de jumbo heb ik geleerd om klantgericht te werk te gaan.
Pluspunten
Veel zelfstandigheid
Minpunten
Slechte personeelsbezetting