Jumbo Supermarkten

Reviews voor Versmedewerker bij Jumbo Supermarkten

De jumbo is gezellig alleen luisteren ze niet wanneer je niet kan werken
Ik heb bij de jumbo op de amsterdamseweg gewerkt en ik werd zonder overleg gekort op mijn uren omdat ik volgens de afdelingsleider niet goed genoeg schoonmaakte. Ook was er veel werkdruk omdat je om 21:00 ging sluiten maar dan moest de hele afdeling ook schoon zijn, en dat is niet te doen, maar daar hebben ze geen begrip voor als je dat aangeeft. Dan zeggen ze dat je het maar anders moet aanpakken
Ik heb geleerd om snel en netjes te werken in een korte tijd, ik kan met respect met de klanten om gaan en met de collega’s.
Pluspunten
Goede loon
Minpunten
Slechte planning
Het is een goeie en mooie winkel om in tewerken. Maar de werksweer is niet zo fijn.
Ik heb mijn tijd bij de Jumbo als zeer positief ervaren. De collegialiteit is prettig en de taak als versmedewerker vond ik zeker erg leuk en afwisselend. Wat wel vervelend blijft bij de Jumbo is de minimale kans op een vast contract en hierdoor lig je er na 23 maanden minimaal 6 maanden uit. Ben na deze periode wel teruggekomen, want het blijft een uitstekende baan!
Pluspunten
Afwisseling, gezellig
Minpunten
Tijdelijke contracten
Collegas doen arrogant en je werkt je kapot en krijgt weinig betaald.
Pluspunten
Lunchvergoeding alleen op zaterdag
Minpunten
Collegas
Bij de Jumbo is het leuk ook te werken omdat je veel leert van je collega’s en het altijd gezellig is.
Pluspunten
Gratis avondeten
goede werksfeer, gezellige werkomgeving, het was altijd erg schoon
Pluspunten
voor een bepaald bedrag kon je gratis je avond eten halen als je aan het werk was
Ik werk al bijna 3 jaar bij Jumbo supermarkten. Ik werk op de afdelingen : vleeswaren/kaas/brood. Het betaald héél goed. Het is leuk dat je een band opbouwd met (vaste) klanten en veel van hen een praatje willen maken. Dit zijn de kleine dingen wat je werk leuk maakt. Ik ben niet iemand met een 9 tot 5 mentaliteit. En dit is zeer belangrijk als je bij jumbo werkt. Want elke week heb je andere dagen/uren. Toch kan dit erg vervelend zijn als je altijd andere uren hebt. Wel is het ontzettend hard werken. Dit in combinatie met de 7zekerheden, brengt het vaak een hoop stress met je mee. Maar ach, dit zal in bijna elk bedrijf wel zo zijn. Niet alleen bij jumbo. Geen dag is hetzelfde, waardoor het altijd afwisselend werk is. Dit maakt het werken ook juist leuk.
Pluspunten
afwisselend, goed betaald, bij bepaalde werkuren heb je recht op lunchvergoeding
Minpunten
geen vast werkrooster want dit wisselt elke week
Je kan flexibel je uren doorgeven Je kan zelf kiezen hoe veel je werkt
Pluspunten
flexibel
Minpunten
Past niet bij wat vele studenten later willen doen, wat ten koste gaat van de motivatie
Er heerst een redelijk vrije sfeer in de supermarkt en het contact met de klanten is geweldig. Een jaar lang heel prettig gewerkt.
als jumbo versmedewerker heb je de taak om altijd te zorgen dat het vlees vers en optijd in de schrappen licht . ook moet je actief en flexibel zijn en goed met de vleesmachines om kunnen gaan .
ik heb geleerd om om te gaan met werkdruk. bepaalde doelen halen op een dag. ik kon goed met mijn collega's omgaan het moeilijkste was dat je naast je doelen die je moest bereiken ook nog de klanten moest helpen. het leukste van de baan was dat je elke dag andere klanten had.
Kwaliteit en klantvriendelijkheid leveren aan de klanten, het bijhouden van de vleeswaren in verband met verkoopaantallen, restanten bijvullen, datum en verkleuring controles. Het moeilijkste is het bijhouden van de vleeswaren, je weet niet wat verkocht kan worden en je mag op maandag dinsdag en woensdag maar 1 pakje van elke soort snijden dus dat kan soms moeilijk zijn als er ineens veel lege vakken zijn. Het leukste aan de baan is dat klanten die je helpen je ook wekelijks een praatje met je houden hoe het met je gaat enzovoort. Daarnaast helpen collega's me goed met dingen als ik iets niet snap en andersom dus ook, een echt team op de afdeling.
Pluspunten
Je krijgt maaltijdvergoeding als je na 17:00 werkt.