Jumbo Supermarkten

Reviews over Supermarktmedewerker (m/v) bij Jumbo Supermarkten in Emmen

leuke supermarkt en altijd gezellige mensen om mee te werken.
bij de je jumbo supermarkt heb ik mijn eerste baantje gekregen hier heb ik heel veel van geleert onder anderen hoe ik in groep 's verband moet werken en het omgaan met klanten hier heb ik veel aan gehad bij mijn andere baan en bij mijn stage
Mijn tijd bij de Jumbo zie ik als een leuke tijd. Dit komt met name door de collega's. De meeste collega's waren van mijn leeftijd en ik kende de meeste ook buiten werk om. Het werk was leuk maar niet echt uitdagend.
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
Onvoldoende uitdaging
De Jumbo heeft een prettige werksfeer om in te werken. Maar door het aannemen van 15-16 jarige jeugd gaat dat tenkosten van de mensen die hun best doen. En door het alleen maar uitebetalen met het minumum loon is het niet waard om daar door te groeien.
Pluspunten
prettige werksfeer, collegialiteit, vrijvragen
Minpunten
geen korting slecht onderhoud technologie buiten dienst verplicht werk af maken van een ander
Werken bij Jumbo Supermarkten is een gezellige sfeer in de winkel en onder collega's. Wat ik als zeer prettig heb ervaren. Als Kassamedewerkster heb ik er 3 jaar mogen werken en heb veel geleerd in die tijd.
Pluspunten
Gemoedelijke sfeer met collega's en klanten.
Minpunten
Geen kansen op een vast contract.
Ik heb een half jaar bij de jumbo gewerkt. Een typische dag op het werk was eigenlijk alleen maar achter de kassa zitten. In de avonden werd er altijd schoongemaakt( de kassa banden, prullenbakken geleegd, geveegd/gedweild enz). Ik heb geleerd om met de kassa om te gaan, om meer contact te zoeken met de klanten en om goed te communiceren met mijn collega's. In oktober heb ik een ongeluk gehad en daar werd helaas niet heel veel rekening mee gehouden. Door het ongeluk kon ik niet lang meer in dezelfde houding zitten en omdat het wel moest tijdens werk duurde mijn herstel veel langer. Mijn leidinggevende was een aardige vrouw die goed en gezellig contact met iedereen had. Ik kon ook goed over mijn slechte thuissituatie vertellen en daar had ze gelukkig wel begrip voor. Bij de jumbo worden er vaak mensen ontslagen en aangenomen dus het team veranderde veel waardoor er niet echt een heel sterk team gevoel is. We hadden wel een jumbo groeps app waar belangrijke punten in werden besproken. Het moeilijkste van de baan was dat je soms 6u lang op een stoel moest zitten en hetzelfde moest doen. Het leukste van de baan was om klanten met een goed gevoel de winkel uit te laten gaan.
Pluspunten
gezellig communiceren met mensen
Minpunten
eentonig werk