Jumbo Supermarkten

Reviews voor Supermarktmedewerker (m/v) bij Jumbo Supermarkten

Deze supermarkt verwacht serieus werk voor een eerlijke prijs, redelijk goede werksfeer en gratis lunch etc.
Pluspunten
gratis lunch etc
je bevindt je tussen verschillende mensen.het is leuk om met de kassa medewerkers een wedstrijd te houden welke kassa medewerker het snelste is. klant vriendelijkheid is erg belangrijk.wat ik vervelend vond is de locatie waar ik werkte. Daar kwamen veel mensen met een vervelende verleden boodschappen doen zoals alcoholisten en andere mensen met een vervelende situatie. daar moet je vaak rekening mee houden op diefstal en hun gedrag naar andere klanten. vaak verzorgde deze mensen zich niet en dat ruik ik heel erg. ik vindt het dan lastig dat andere klanten in de rij hier moeite mee hebben en achter af gaan klagen over deze klant als hij/zij weg is.
Pluspunten
gezelligheid tussen de collega's en klanten
Een dagje werken was voor mij niet al te zwaar. Na zo’n 2 maanden ben je wel helemaal alles gewend dus, is het niet meer zo’n moeilijke klus of spannend.
Vond het heel leuk om daar te werken hele leuke mensen maar het is tijd voor een andere baan
Pluspunten
Lange pauze
Minpunten
Weinig uitbetaald
Ik vind het geen fijn bijbaantje. De roosters zijn ronduit 💩 en worden al een maand van tevoren gemaakt zonder naar beschikbaarheid te vragen. als ik zeg dat ik elke vrijdag standaard een afspraak om 20 uur heb lopen ze mij nog in te roosteren voor 19.30. Ik voel geen band met mijn collega’s en moet vaak 4 overvolle karren in mijn eentje in 3 uurtjes af hebben + spiegelen. Word hier zo gestresst van. ga binnenkort ontslag nemen.
Pluspunten
geld
Minpunten
te veel werk af moeten hebben in weinig tijd, SLECHTE roosters
het werk zelf is redelijk leuk, gezellige collegas, maar de hoofdcassiere & bedrijfsleider zijn niet heel prettig om mee te werken, in het begin is alles wel redelijk, maar na een tijdje is het veel gezeik. Ze geven geen goede uitleg over het werk wat je moet uitvoeren en je moet veel zelf een beetje uitzoeken.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding
Minpunten
Lange dagen
Niet aan te raden. Ze verwachten meer van je dan dat je kan, laten je niet optijd naar huis gaan. Je werkt vaak alleen en doet werk voor twee omdat er te weinig personeel aanwezig is. Veel gezeik gehad toen ik aan gaf dat ik wou stoppen met werken.
Minpunten
Stresvol
Het werk is goed te doen simpel wel werkdruk en laag salaris team was leuk
Pluspunten
Team
Minpunten
Salaris
Erg leuke collega’s waardoor er een leuke werkomgeving ontstond.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Doorgroeimogelijkheden ontbraken
Het begin is opzich we te doen, alleen daarna verwachten ze dat je een machine bent en alles binnen 3 uurtjes af hebt en dan moet je het ook nog foutloos doen.
Pluspunten
Lunch voormax 10 euro
Minpunten
Te korte werkdagen
Ik heb hier 2 jaar een geweldige tijd gehad uiteindelijk ben ik gestopt ivm een uitwisselingsjaar
collega's waren niet vriendelijk of duidelijk tegenover jou mijn moeder is ongeneselijk ziek en kreeg van de leidinggevende te horen dat ik mijn thuissituatie op orde moest brengen, hoe wil ik dat doen !!
Minpunten
collega's vloeken en schelden achter de schermen
Het duurde een hele tijd voordat mijn sollicitatie Jumbo bereikte. Vervolgens op gesprek gekomen en aangenomen. Kopie ID+Bankpas tot TWEE KEER TOE "kwijtgeraakt". De overige anderhalf jaar gewerkt met leuke en minder leuke managers. Na anderhalf jaar was het tijd voor wat anders omdat het filiaal zich totaal niet aan de arbeidsvoorwaarden hielden.
Echt jammer. Was een leuke werkplek maar toen ze me uren hadden beloofd kreeg ik ze niet. Ze hebben 30+ vakkenvullers waardoor je max 2 uur per week kan werken.. Belachelijk vind ik het. Leidinggevende boeit het niet zoveel. Doorgroeien duurt zo dus heel erg lang. Ook vervanging vragen gaat niet soepel. 3 weken vantevoren en alsnog ingepland. Vervolgens kwam ik niet omdat ik echt niet kon werd ik gebeld waar ik bleef.. onacceptabel. Was een leuk team maar dit werkt niet.
Prima slararis. Maar in deze jumbo zijn de teamleiders echt verschrikkelijk en is de werk druk te hoog.
Pluspunten
Geld
Minpunten
Collegas en teamleiders, werkdruk
Een aanrader en leuke collega’s! Er is wel strenge controle bij hoe je je werk uitvoert. Je moet wel tegen stress kunnen.
Het was wel okay, heb veel geleerd om snel te vullen en het was wel een goede sfeer !
Zorg dat je flexibeler bent met mensen inplannen. En niet dat je maar 2 dagen kan werken als je er 4 wilt werken.
Ik vond het super leuk en heb veel dingen geleerd bij de Jumbo. Ik stond ook vaak achter de service balie en moest daar vaak telefonisch klanten helpen heb ook daardoor al ervaring om een telefoon op te nemen. Ze waren super vriendelijk von het fijn om daar te werken.
leuke werksfeer, weinig collegas dus makkelijk qua namen en elke dag weer vollop zin in.
Ik werk al meer dan twee jaar bij jumbo Collegeplein in Weert en sinds de nieuwe DKW chef van Moesel hier werkt zijn mijn doorgroeimogelijkheden belemmert. Mensen worden voorgetrokken, afspraken worden niet nagekomen er zijn klachten van medewerkers over mij, hierover kreeg ik om 22:45 een bericht via whatsapp over. Voor een leidinggevende vind ik dat behoorlijk asociaal (overigens verzonnen door de DKW chef om mijn mond te snoeren) . Ik ben altijd trouw gebleven aan de jumbo maar sinds deze DKW chef hier werkt wordt het mij onmogelijk gemaakt om met plezier de klanten en mijn collega's te helpen. kortom, ik zou niet gaan werken bij jumbo Collegeplein als je van doorgroeimogelijkheden houdt. De motto die in de jumbo geldt: elke dag het beste voor elkaar en voor de klant gaat duidelijk deze dkw chef voorbij.