Jumbo Supermarkten

Reviews voor Receptionist (m/v) bij Jumbo Supermarkten

Ik werkte eerst als kassière en heb mezelf opgewerkt als countermedewerkster. Dat houdt in dat ik een leidinggevende functie op de kassa afdeling heb.
Het was leuk om te werken, helaas moeten stoppen door een verkeersongeval
Zonder overleg overgeplaatst naar ander filiaal. Hierdoor aantal taken tot minimum beperkt. (geen kasopmaak, postagentschap, bloemen e.d. meer) ik mis de afwisseling van het schakelen tussen de werkzaamheden. Er zit helaas geen uitdaging meer in het werk. Dit diverse malen aangegeven maar er zijn kennelijk geen mogelijkheden hier iets mee te doen.
Van een klein familiebedrijf snel doorgegroeid na de ene grootste supermarktketen van Nederland.
Ben blij dat ik er niet meer werk. agressieve klanten. niet leuk
Er werd altijd duidelijk gemaakt wat er van je werd verwacht, die duidelijkheid en structuur was heel fijn, vooral omdat dit mijn eerste werkervaring was. Tijdens mijn carrière bij de Jumbo heb ik geleerd om verantwoordelijk te zijn, met een kassa om te gaan, met (lastige) klanten om te gaan en geleerd goed vooruit te plannen. Het management was soms een beetje rommelig, maar over het algemeen werd er goed naar je wensen geluisterd. Wanneer je vrij vroeg, kreeg je ook echt vrij. Collega's waren professioneel tegenover elkaar en er werd zo goed mogelijk aan gewerkt om de klant tevreden te houden. Wat ik jammer vond is wanneer er een fout werd gemaakt, dat de hoofdkassière er meteen bij moest komen om een code in te vullen. Er was weinig vrijheid om zelf kleine fouten op te lossen, bijvoorbeeld wanneer iets per ongeluk dubbel werd aangeslagen.
Pluspunten
Degelijk loon, niet moeilijk
Minpunten
Geen maaltijdvergoeding, tenzij je langer dan 10 uur werkt
fijne collega's om mee te werken klanten helpen aan de kassa voornamelijk de zelfscan kassa klanten helpen met oa problemen of klachten bloemenafdeling op orde houden en opnieuw inrichten
Minpunten
als er iets fout gaat weten ze je te vinden maar als het geweldig gaat geen compliment te vinden