Jumbo Supermarkten

Reviews voor Reachtruckchauffeur (m/v) bij Jumbo Supermarkten

Gezellige werksfeer. Heb me kunnen ontwikkelen dmv cursussen en opleidingen. Het moeilijkste vind ik dat ik geen doorgroeimogelijkheden zie.
Pluspunten
luisterend oor over privezaken
Minpunten
geen doorgroeimogelijkheden
hoge werkdruk, wel iedere keer een uitdaging om je doel te bereiken. omgang met je collega's was prettig en belangrijk om je doel te halen. Behalve rond de feestdagen dan was het veel overwerken. al met al een mooi bedrijf.
Pluspunten
gezelligheid
Minpunten
veel overwerk
Tijdens mijn baan als reachtruckchauffeur was ik verantwoordelijk voor het wegrijden van nieuwe vracht en het klaarzetten van de pallets bulk, zodat de orderpickers op hun beurt de orders konden verzamelen voor de supermarkt. Dit deed ik in de koelcellen of op de AGF (Afdeling Groente Fruit). Ik heb intern mijn cursus als reachtruckchauffeur gehaald en ik heb geleerd om onder hoge druk veilig te rijden. De directie was prima en meestal vriendelijk.
Jumbo Supermarkten biedt volop mogelijkheden om jezelf te kunnen ontwikkelen. De teamleiders zijn sociale en aardige mensen waar je naartoe kunt wanneer er problemen zijn. Na 1,5 jaar kreeg ik de mogelijkheid om mezelf verder te ontwikkelen en werd mij gevraagd of ik reachtruck chauffeur wilde worden. Alles werd vergoed en ik mocht onder werktijd de cursus afronden. Dit is een van de vele voorbeelden waar jonge mensen zichzelf kunnen ontwikkelen.