Jumbo Supermarkten

Reviews voor Medewerker Klantenservice (m/v) bij Jumbo Supermarkten

Jumbo is uitgegegroeid tot een grote speler in de markt. Jumbo is een familie bedrijf en dat merk je. Ze zijn nog steeds erg betrokken bij het bedrijf. Het leukste aan mijn functie is het contact met de winkels. Je leert de mensen kennen en samen ga je de problemen proberen op te lossen. Het moeilijkste is als winkels heel boos worden om iets wat er niet goed gaat in het bedrijf en jij het op dat moment niet op kan lossen voor de winkel. Het mooie is als dit uiteindelijk toch wel weer lukt.
Bij Jumbo heb ik op verschillende afdelingen gestaan. De broodafdeling was erg druk, vooral 's ochtends. De producten moesten op tijd in de winkel liggen en dit vroeg om een scherpe planning. Later heb ik de overstap gemaakt naar de klantenservice. Dit past meer bij mij, omdat ik communicatief sterk ben en probleemoplossend denk. Bij Jumbo staan de Zeven Zekerheden centraal, dus de klant is echt koning. Wat ik moeilijk vond, is de wisselende directie. In de 2,5 jaar dat ik hier heb gewerkt, heb ik drie verschillende directeuren gekend. Ook zijn hier veel veranderingen geweest, zoals het overgaan van een franchise filiaal naar een Jumbo filiaal en de overgang van Jumbo naar Poiesz. Het leukst vond ik dat er veel mogelijkheden waren om klanten tevreden te stellen. Het was niet ongebruikelijk om iemand zomaar een bos bloemen mee te geven, omdat diegene iets te vieren had en je dit per ongeluk opving in de wandelgangen.
Pluspunten
Leuke werksfeer, erg klantgericht
Minpunten
Wisselende directie
Het is hard werken bij de Jumbo, waar je ook echt stressbestendig moet zijn. De Jumbo werkt met de 7 zekerheden voor de klant, en daar moet je je ook echt aan houden. Wat ook soms irritaties oplevert. Maar door leuke collega's te hebben, vang je elkaar weer op. Het moeilijkste vind ik, dat je met zo weinig personeel, veel moet kunnen presteren. Het leukste is toch wel het omgaan met mensen. Zowel de klanten als de collega's.
Pluspunten
koffie, thee, fruit en soep gratis in de kantine.
Minpunten
Het aantal uren dat je werkt, word niet altijd goed geregistreerd.
  1. Medewerker Klantenservice (m/v)