Jumbo Supermarkten

Reviews voor Kassamedewerker (m/v) bij Jumbo Supermarkten

Ik heb bij de jumbo zeer leuke tijden gehad, met veel plezier mogen groeien
Het is best stressvol als kassiere werken bij de jumbo, vooral de vierde wachtende regel is soms erg lastig om bij te houden. De prioriteit ligt bij klantvriendelijkheid en dat is erg fijn. Het is een enorm flexibele werkgever en zolang jij meedenkt met hun denken zij ook met jou mee. Qua salaris moet je niet meer dan minimum verwachten maar als bijbaan is het perfect.
Pluspunten
4, 50 aan maaltijdvergoeding voor de avonduren
Minpunten
Soms wel 9, 5-10 uur aan het werk en soms tot half 11 nog aan het werk
Ga nooit werken bij Jumbo stadhouderskade Amsterdam geen goede filiaalWanneer ze je niet meer nodig hebben vlieg ze je eruit. En komen ze met een vage smoes ja de groep wordt groter maar jij bent wel de enigste die eruit moet en ze nemen toch mensen aan. Dus dat is complete onzin. Nou is het dat.ik zelf al met ontslag wilde maar laat staan als het iemand was die echt nog wilde blijven dan was het echt een trap in je gezicht. De filiaal manager die er was toen ik begon was veel aardiger en vriendelijker en die varken van een nick die zegt je niet eens gedag kijkt je droog aan en hij loopt scheef. Dus mensen doe het niet je wordt er gewoon uit gemikt. Je had een paar collega's die wel oke waren maar je had leidinggevende van de kassas die echt uit de hoogte deden gaan lekker naar buiten doen geen knal en wel.jou opdr8en geven. Kortom Dont go!
Pluspunten
5.50 aan maaltijdvergoeding
Minpunten
Rare mensen.
Het is leuk werk en het is vooral goed te doen naast een studie.
You work hard for a low income, the ones that are above you want to constantly tell you what and how to do things without them doing a lot themselves. Would not recommend!!!
Pluspunten
None
Minpunten
Hard work, low income
Verdiende er goed maar vind de werksfeer 3 keer niks
Minpunten
Ongeregeld
Werk en prive balans is er niet, je hebt weinig geheim te houden of voor jezelf. Ze zijn niet heel flexibel, roosters worden aantal weken van te ovoren gemaakt. Wel word er rekening gehouden met school maar als je verlof hebt kunnen se je alsnog inplannen en het niet begrijpen als je een dag opeens niet kan door belangrijke afspraken (zoals familie of ziekenhuis).
Pluspunten
maaltijdvergoeding in de avond met 4 uur werken van ‚ā¨5, 50
Minpunten
Korte werktijden (3 uur), veel concurrentie om hogerop te komen. Soms op vervelende tijden werken zoals 17-20
Ze zijn heel collegiaal naar elkaar toe. Gemotiveerd en iedereen is echt vriendelijk naar de klanten en zetten echt een stapje extra voor de klant.
Bijna 2 jaar gewerkt achter de kassa Maar omdat ze mijn vaste aanstelling moesten geven kon ik gaan.Geen van mijn collega's heeft dit zien aan komen De reden was rond uit belachelijkDenk eerder dat het komt door corona Jammer want we hadden leuke club collega's
Pluspunten
Als je avond werk van 5 tot sluit etenbon
Minpunten
1 keer per week sluit van 13.00 tot 22.30
Ik heb nog nooit zo een slechte manager meegemaakt. Tijdens een dienst van 5,5 uur was het niet toegestaan om naar de wc te gaan, ondanks dat je geen pauze krijgt. Op een gegeven moment moest ik wel echt en werd ik vervolgens door de manager helemaal stijf gescholden in het midden van de winkel. Ieder personeelslid word behandeld als een crimineel en het maken van fouten is absoluut niet toegestaan, vaak word bij het maken van een fout gelijk de politie ingeschakeld. De manager verwacht ook dat je 24/7 bereikbaar bent en stuurt je van s'ochtends 6 uur tot s'nacht 12 uur appjes over wat er allemaal fout gegaan is die dag. Complimenten kunnen er absoluut niet vanaf en als de manager zelf een fout maakt, krijgt een willekeurig personeelslid er de schuld van. Daarnaast word er ook gesjoemeld met de contracten en krijg je als eerste een 'in opleiding' contract, waarmee ze er dus mee weg komen je een lager loon dan het minimum loon te betalen, want je zou zogezegd vanuit hun scholing krijgen. (Dit doen ze ook gewoon als je al jaren ervaring hebt en je krijgt het contract niet te zien totdat je je eerste werkdag al hebt gewerkt, tekenen is blijkbaar ook niet meer nodig.) Ik ben dusdanig afgekickt op de manier waarop deze jumbo omgaat met hun personeel dat ik nu ook weiger mijn boodschappen er te doen en dat iedereen ook ten sterkste afraad. Belachelijk dat zo'n tiran van een werkgever met zulk soort praktijken weg lijkt te komen en hun marktaandeel steeds maar ziet groeien.
Het team is gezellig, met leuke collega's. Het werk is ook niet heel zwaar
Redelijk leuke tijd gehad bij de jumbo. Werkdruk is erg hoog door de regel van de vierde wachtende.
Pluspunten
Leuke sfeer onder de collega's redelijk goed salaris
Minpunten
Werkdruk is erg hoog, je moet erg goed functionerend zijn.
Jaren gewerkt bij de Jumbo, als Parttimer. begonnen bij edah, daarna kommar, super de boer en uiteindelijk werd het jumbo. het leukste vond ik het contact met de klanten.
Het is onderling gezellig. Loon komt op tijd. Andere supermarkten zoals Jan Linders en de Ah betalen meer per uur.
Ik vond het persoonlijk geen leuke sfeer hebben bij de Jumbo, iedereen was erg opdringerig over het werk wat gedaan werd en ze werden snel boos. ook moest je veel overwerken, terwijl je ingedeeld werd op specifieke tijden.
Ik vond de mensen waarmee ik werkte niet heel leuk, maar het verdiende goed toen ik 15 jaar was.
Het was heel eentonig. Vaak was er gewoon niks te doen.
Bij jumbo kun je doorgroeien en jezelf ontwikkelen
leuke winkel maar niet helemaal zuiver over de regels wat verwarring en stress veroorzaakt
Het was lang geleden dat ik hier werkte. Ik herinner me een leuk team.
De '4e wachtende klant krijgt gratis boodschappen' regel zet veel druk bij de cassieres, dit in combinatie met weinig cassieres op de vloer om de kosten laag te houden zorgt voor veel onnodige stres en conflict. Je roept iemand bij? Niemand reageerd of ze komen te laat waardoor je weer met een 4e klant zit > boze manager :( Geen gezellige sfeer om in te werken, alsof je heel de dag een soort 'mini game' speelt en je maar moet hopen dat het goed gaat.