Jumbo Supermarkten

Reviews voor Hulpkracht bij Jumbo Supermarkten

Team is leuk, hard werken is wel een must. Stressvol op drukke momenten. Prima salaris, bonussen op de salarissen en in de avond maaltijdvergoeding.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding
Minpunten
Lange werkdagen
Doordat er veel leeftijdsgenoten werken, maak je heel snel vrienden. De verhouding tussen de leidinggevenden en werknemers is niet afstandelijk, waardoor je makkelijk met ze in gesprek kunt en vragen kunt stellen.
Leuke winkel waar de sfeer erg goed in zit salaris is prima en werkdruk is laag
Als hulpkracht heb ik allen maar paar dagen bij jumbo food markt kaas afdeling in Tilburg kunnen werken. Ze hebben niet passende regels bijvoorbeeld niet mag drinken buiten pauze tijden terwijl iemand droge keel krijgt gebaseerd op niks. Samenwerking met andere collega’s loopt ook niet soepel. Ze nemen mensen die totaal geen verstand hebben van horeca regels en hoe ze hygiënisch moeten werken. Echt een domme bedrijf met erg slechte begeleiding. Manager loopt in de winkel alsof hij in zijn tuin is. Hij negeert totaal hoe collega’s elkaar behandelen en hoe verkeerd ze werken. Het is niet een bedrijf die ik iemand zou aanraden zeker niet als jij nog student bent.
Pluspunten
Niks
Het werken was zeker gezellig. Soms werkten we wel lang over maar we werden uitbetaald gelukkig.
Prettige en gezellige werksfeer. Daarnaast kan je veel werken en heb je veel vrijheid qua werktijden.
Wat ik heel fijn vond tijdens mijn werkperiode bij de Jumbo dat je altijd wel wat nieuws leert en daar hou ik van, nieuwe dingen leren.
Leuke baan voor 15 en 16 jarige om wat bij te verdienen
Pluspunten
Gezellige werksfeer
Minpunten
Snelle waarschuwingen
Heel fijn bij de jumbo en veilig met de collega's samen te werken
Pluspunten
Gezelschap
Minpunten
Respect
Je wordt ontvangen met een lach, maar je komt al snel erachter hoe ze echt zijn. Alles moet precies zijn. Fouten mogen niet gemaakt worden. En met je prive-leven wordt totaal geen rekening gehouden.
Pluspunten
Niks
Minpunten
Alles
Ik werk hier nog niet heel lang, heb het alleen niet zo naar mijn zin. Chaotisch georganiseerd en wil graag iets nieuws.
Een leuk bedrijf voor een bijbaantje alleen niet heel geschikt voor een full time baan naar mijn doen.
Mijn collega's zijn super gezellig alleen ik vind dat er te weinig doorgroeimogelijkheden zijn en weinig variatie in de taken.
Ik werkte op het versplein. Hier moest ik vooral vleeswaren snijden. ik persoonlijk vond dit heel saai werkje aangezien je vaak avonden had dat je niet veel hoefde te doen/ kon doen. Ook was de relatie tussen mij en mijn afdelingsmanager niet optimaal. wel had ik leuke collega's
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
saai
Prima.Het werken ging goed zolang je maar niet op je vingers gekeken werd. Verschilde dus per bedrijfsleider.
Het was leuk om bij Jumbo te werken, de sfeer was goed en de collega´s waren ook leuk. Helaas dat ik door privé omstabdigheden vroegtijdig ontslag moest nemen.
Voor scholieren is het een perfecte baan. Na school na de supermarkt en vakken vullen. Het kost weinig moeite en je verdient er aardig mee.
Pluspunten
Goed salaris, leuke werksfeer
Minpunten
Er wordt geen rekening gehouden bij het inplannen van uren
De dagen bij de Jumbo zagen er vaak hetzelfde uit, eerst in het magazijn melden en beginnen met producten aan te vullen op jou afdeling. Wat ik heb geleerd is de omgang/openheid en klantvriendelijkheid naar de mensen toe. De directie was altijd vriendelijk evenals de collega's. Er zaten aan dit werk weinig moeilijke taken of onderdelen. Het leukste vond ik het werken met collega's en klanten.
Pluspunten
In aanraking met veel mensen
Minpunten
Eentonig werk
Jumbo Gemert heeft een prettige werksfeer. Dit is mede dankzij de klanten die hier hun boodschappen doen. De vergoeding en de arbeidsvoorwaarden staan goed in balans met de uit te voeren arbeid. Het bedrijf Jumbo Supermarkten heeft natuurlijk veel ontwikkelingsmogelijkheden. Binnen de supermarkt zelf is echter het worden van vulploegleider de enige doorgroeimogelijkheid. Door enkele jaren ervaring ben ik steeds beter geworden in het uitvoeren van de taken als hulpkracht. Het leukste aan de baan vind ik het klantencontact. Dit houdt niet in dat het werk vijf minuten stil wordt gelegd om een gesprek te houden met de klant, tenzij dit werkgerelateerd is. Met het klantencontact bedoel ik begroetingen met klanten, klanten helpen en wanneer mogelijk een humoristische opmerking.