Jumbo Supermarkten

Reviews voor Filiaalmanager (m/v) bij Jumbo Supermarkten

Leuk, verantwoordelijk en leerzame baan. Werken in teamverband en samen met jouw team goede resultaten halen is een pre.
Pluspunten
Samenwerking in teamverband
Minpunten
Stressvol en hoge druk
Mooie groeiende organisatie waar je alle kansen krijgt om verder te groeien.
Pluspunten
Gezellig en leerzaam
Minpunten
Werktijden in t weekend
Na de verbouwing ging het heel snel met het doorvoeren van de Jumbo strategie.
Ondernemende werkgever, gezien de overname van Emté en de groeiplannen voor de toekomst. Echter wel een werkgever waar (kwalitatief) winkelkader schaars is, wat effect heeft op de werkdruk. Werk-privé balans verre van ideaal. Management vooral bezig met eigen profilering binnen het bedrijf.
Alle ruimte gehad om zelfstandig het maximale uit het team te halen. Hierdoor de mogelijkheid gehad om de klant maximaal te kunnen bedienen.
Lekker werken in een goed gestrutureerd bedrijf samen met jemedewerkers in combinatie met je klanten die je als je directe werkgever ontvangt en met de juiste service tetug laat komen.
Wanneer je jong en ambitieus bent goed bedrijf om door te groeien.
Een typische dag voor een filiaalmanager van Jumbo Supermarkten bestaat uit had werken en veel communiceren met de medewerkers en klanten. Het is iedere dag weer een uitdaging om je personeel op de juiste manier te motiveren om er samen een geweldige dag van te maken en mooie resultaten te boeken. Dit moet immers hand in hand gaan! Het leukste aan het werk is de diversiteit aan werk, van administratief werk tot HR werk en van vergadering tot open Ă©Ă©n op Ă©Ă©n gesprekken met je collega's. De mindere kant is de enorme druk van bovenaf om doelstellingen te behalen en de weinige handvaten die je hiervoor aangereikt krijgt. Daarnaast is de organisatie door de stroom versnelling met de overnames koers verloren en schiet het van links naar rechts, waardoor het moeilijk is vast te houden aan een bepaald doel of zelfs een eigen visie.
Pluspunten
Minpunten
Weinig eer aan je werk.
Jumbo is een echt familiebedrijf wat je tot een aantal jaar geleden echt voelde, het typische wij gevoel was duidelijk voelbaar. Alles staat in het teken van de klant, waardoor je je echt een koopman voelde in de winkel, niets is teveel om de klant tevreden de deur uit te laten gaan. Heb heel mijn ziel en zaligheid gegeven voor dit bedrijf en niets was me teveel om een succes te maken van de winkel waar ik op dat moment stond. Alleen is Jumbo de laatste jaren explosief gegroeid, waardoor er heel veel druk op de medewerkers kwam te liggen en er ook veel wisselingen doorgevoerd moesten worden qua leidinggevenden in de winkels, wat niet altijd een positieve invloed had op de performance van de winkels. Ik heb bij Jumbo de afgelopen jaren ontzettend veel geleerd op het gebied van product kennis, omdat je als Dkw chef het hele assortiment moet weten en die is bij Jumbo heel groot. Ook qua leiding geven heb ik enorm veel geleerd, dit omdat ik in diverse regio's gewerkt heb en niet overal de medewerkers hetzelfde zijn qua omgang en dus niet overal dezelfde leidingsstijl toepasbaar is. Ook heb ik hier veel geleerd over cijfermatig beheer en het halen van targets voor de afdeling waar ik voor verantwoordelijk was, maar ook de gehele winkel in mijn functie.
Pluspunten
Klantvriendelijkheid
Minpunten
veel wisselingen in leidinggevenden